Ny overskudsberegner – smart og enkelt

Oprettet d. 16. januar 2016

Nu kan du på forsiden se og benytte vor nye smarte overskudsberegner.

Så let er det:

Du flytter bjælken til det antal sælgere I er i klassen eller foreningen.
Herefter indstiller du hvor mange lodsedler hver sælger forventes at sælge.

Nu kan du straks se, hvad Jeres overskud på salget vil blive, hvis de indtastede forventninger indfries.

En let og hurtig måde at lave et budget på salg af skrabelodder og ikke mindst hvor meget din forening eller skoleklasse kan tjene.

Landslotterier er lette at sælge, da der er fine gevinster og et minimum af arbejdsopgaver for Jer – Ja – i skal kun koncentrere jeg om salget. Arrangøren har klaret alt andet – såsom ansøgning hos Spillemyndigheden, indkøb af gevinster, logistik, salgsmateriale og afslutningvis indsending af lotteriregnskab. Punkter alle skal igennem, hvis de arrangerer deres eget lotteri – derfor er salg af landslotterier for kendte organisationer blevet utrolig populær i almennyttige foreninger og skoleklasser.