Foreningssalg - Tjen penge

Ved salg af skrabelodder og julelotterier fra Kræftens Bekæmpelse, Børns Vilkår, Danske Hospitalsklovne m.fl.

Tjen penge – Mere end 5000 foreninger sælger hvert år landslotterier igennem støtforeningen.dk

Mange foreninger mangler penge til deltagelse i et fodboldstævne, en rejse, nye spillertrøjer, en grillaften eller andre spændende aktiviteter i foreningen. Skrabelodder, julekalenderlotterier og Til og Fra kort med skrab, gør det let at finde penge til disse aktiviteter og foreningen tjener let 10.000 kr. eller mere ved at sælge landslotterier for bla.

Kræftens Bekæmpelse, Børns Vilkår/BørneTelefonen og Danske Hospitalsklovne.

Nogle foreninger tjener mere end 200.000 kr. om året på salg af landslotterier igennem støtforeningen.dk – Danmarks største salgsnetværk for landslotterier.

Hvorfor er landslotterier lette af sælge?

Når kunderne køber et skrabelod eller et julelotteri, støttes såvel arrangøren f.eks. Kræftens Bekæmpelse, samtidig med at man støtter den lokale forening, spejdergrupper eller hvem som nu sælger lodsedlerne. Den goodwill der er ved at sælge landslotterier for store velkendte organisationer betyder virkelig noget for køberne og derfor køber de fleste, når de får muligheden.

Denne type skrabelodder er et støttelod, men det betyder ikke, at der ikke er fine gevinster – det er der – ofte er 1. præmien en bil eller et gavekort til en rejse på måske 100.000 kr. Samtidig er skrabelodderne, julekalenderne eller Til og Fra kortene med skrab alle i et sælgende og spændende design som betyder at næsten alle køber.

Bestil her

Læs her, hvor let det er for foreningen

Landslotterier købt igennem støtforeningen.dk er meget lette at håndtere for foreningen. Man bestiller blot det antal man gerne vil sælge på www.stoetforeningen.dk – herefter modtager foreningen lodsedlerne sammen med salgsmateriale, såsom plakater, salgsguide, sticker til at sætte på trøjen eller jakken med organisationens navn. Endvidere leveres MobilePay kort, således at køberne kan betale med MobilePay. I 2021 betalte ca. 80 % med MobilePay når de købte en lodseddel og denne tendens vil være stigende i 2022. Det gør det også lettere og mere sikkert for børnene som sælger, da de ikke har så mange kontanter på sig. Bedst at oprette en MobilePay box.

Sælg de populære skrabelodder 2023 for BørneTelefonen og Børns Vilkår og tjen nu op til 20 kr. pr. solgt skrabelod – læs mere her.

Sælger I de populære julekalendere fra Børns Vilkår eller Til og Fra-Julekort med skrab fra Danske Hospitalsklovne, kan I tjene op til 33 kr. pr. stk.

Her kan man vælge af bestille MED eller UDEN returret.

Tidligere arrangerede mange foreninger deres eget lotteri, men dette er ret besværligt, da der først skal indsamles gevinster, laves layout til lodsedlen, investere i tryk af lodsedlen, indhente tilladelse hos Spillemyndigheden – for først derefter forsøge at sælge lodsedlerne.

Efter at lotteriet er afsluttet, skal foreningen indsende regnskab til Spillemyndigheden og afregne gevinstafgift med SKAT – altså en ret omstænding arbejdsopgave. Alt dette undgår foreningen, hvis de sælger et landslotteri fra støtforeningen.dk – her er lodsedlerne allerede klar, gevinsterne er indkøbt, der foreligger tilladelse fra Spillemyndigheden til salg i hele Danmark og arrangøren klarer også indberetningerne til Spillemyndigheden og SKAT EFTER SALGET.

FORENINGEN KAN KONCENTRERE SIG OM AT SÆLGE og endda uden at skulle investere i lodsedlerne.

DERFOR ER STØTFORENINGEN.DK BLEVET EN SÅ STOR SUCCES

HUSK: Bestiller skal være min. 18 år.

Vil du gerne høre mere om mulighederne, sidder vores lotteri koordinatorer klar på tlf. 2726 5599 eller du kan sende en mail til cj@stoetforeningen.dk

En af de glade vindere fra landslotterierne, får udleveret en bil som gevinst.

Betaling af lodsedler

Alle landslotterier skal først betales efter at lotteriet er afsluttet og derfor er der ingen risiko eller investering for foreninger som bestiller. Når foreningen modtager lodsedlerne medfølger der en faktura og en returseddel, hvis man har bestilt med returret.

Læs mere og bestil her

Salg af landslotterier – En klassiker i forenings Danmark

Kendte samarbejdspartnere

Støtforeningen.dk har et fast samarbejde omkring salg af landslotterier med store organisationer som Kræftens Bekæmpelse, Røde Kors, Børns Vilkår, Danske Hospitalsklovne og Parasport Danmark som alle er med i salgsnetværket støtforeningen.dk.

Indehaveren af støtforeningen.dk Niels Jørgensen startede med at sælge lotterier til foreninger i hele Danmark i 1980 – dengang var der ca. 200 foreningskunder om året. Dette tal er nu steget til omkring 5000 foreninger, som alle tjener mange penge på at sælge landslotterier igennem støtforeningen.dk. Desuden sælger omkring 6000 skoleklasser landslotterier igennem støtforeningen.dk hvert eneste år. Lotterierne sælges hele året – typisk skrabelodder i foråret og julekalendere eller Til og Fra kort med skrab i efteråret.

Landslotterierne sælges i et tæt samarbejde med Kræftens Bekæmpelse, Børns Vilkår og Danske Hospitalsklovne m.fl.