Sælg skrabelodder for Kræftens Bekæmpelse eller Børns Vilkår og tjen mange penge til klassen, foreningen eller sportsklubben – Der er altid mulighed for at bestille med fuld returret og lodsedlerne skal først betales efter at salget er afsluttet. Der er derved ingen investering for foreningen eller skoleklassen, som sælger lotterierne. TJEN OP TIL 14 kr. pr. solgt skrabelod – Danmarks bedste salgsprovision. Ca. 8000 foreninger og skoleklasser sælger årligt landslotterier igennem støtforeningen.dk

Vælg landsorganisation

Vælg det gode formål du ønsker at støtte. Du kan også vælge at støtte 2 gode formål og dermed tjene penge på salg af 2 forskellige landslotterier.

Bestil lodderne

Klik på den organisation du ønsker at støtte, og vælg om du vil sælge med eller uden returret. Betaling er naturligvis først efter at du har solgt lodderne.

Ud og sælg

Du modtager lodderne med GLS. Du får sammen med lodderne en brugsvejledning, salgsguide, Mobile Pay kort og plakater.

Fortjeneste 11 - 14 kr. pr. solgt lod Lodpris: 30 kr.

Bamselotteriet 2020

Bestil Bamselotteriet 2020 – det helt nye skrabelod under Kræftens Bekæmpelses kampagne ”Kræft er ikke for børn”. Så tjener I penge samtidig med, at I hjælper de 450 børn og unge, der hvert år får kræft – og de 24.000 børn, der lever i en familie, hvor deres far eller mor har kræft. Lotteriet må sælges indtil den 25. september 2020.

Læs mere og bestil
Fortjeneste 11 - 14 kr. pr. solgt lod Lodpris: 30 kr.

BørneTelefonens lotteri 2020

Nu kan I bestille de supersmarte skrabelodder fra BørneTelefonen - Hver blok med 20 skrabelodder er monteret på et bagstykke af pap - en ny smart måde at præsentere lotteriet på - Må sælges indtil den 10. august - Støt samtidigt BørneTelefonens arbejde for børn og unge i Danmark.

Læs mere og bestil