Sælg skrabelodder for Kræftens Bekæmpelse eller Børns Vilkår og tjen mange penge til klassen, foreningen eller sportsklubben – Der er altid mulighed for at bestille med fuld returret og lodsedlerne skal først betales efter at salget er afsluttet. Der er derved ingen investering for foreningen eller skoleklassen, som sælger lotterierne. TJEN OP TIL 14 kr. pr. solgt skrabelod. Fortjenesten ved salg af julekalendere fra Børns Vilkår og Til og Fra – Julekort med skrab fra Danske Hospitalsklovne er op til 23 kr. pr. stk.
– Danmarks bedste salgsprovision. Ca. 8100 foreninger og skoleklasser sælger årligt landslotterier igennem støtforeningen.dk

Vælg landsorganisation

Vælg det gode formål du ønsker at støtte. Du kan også vælge at støtte 2 gode formål og dermed tjene penge på salg af 2 forskellige landslotterier.

Bestil lodderne

Klik på den organisation du ønsker at støtte, og vælg om du vil sælge med eller uden returret. Betaling er naturligvis først efter at du har solgt lodderne.

Ud og sælg

Du modtager lodderne med GLS. Du får sammen med lodderne en brugsvejledning, salgsguide, Mobile Pay kort og plakater.

Fortjeneste 14 kr. pr. solgt lod Lodpris: 30 kr.

BørneTelefonens lotteri 2021

Tjen 14 kr. pr. solgt skrabelod og altid returret på usolgte skrabelodder.
Nu kan I bestille de supersmarte skrabelodder fra BørneTelefonen - Hver blok med 20 skrabelodder er monteret på et bagstykke af pap - en ny smart måde at præsentere lotteriet på - Må sælges indtil den 15. juni 2021 - Støt samtidigt BørneTelefonens arbejde for børn og unge i Danmark.

Læs mere og bestil
Fortjeneste 14 kr. pr. solgt lod Lodpris: 30 kr.

Bamselotteriet 2021

Bestil Bamselotteriet 2021 – det populære skrabelod under Kræftens Bekæmpelses kampagne ”Kræft er ikke for børn”. Så tjener I penge samtidig med, at I hjælper de 450 børn og unge, der hvert år får kræft – og de 24.000 børn, der lever i en familie, hvor deres far eller mor har kræft. Lotteriet må sælges indtil den 30. september 2021. Tjen 14 kr. pr. solgt skrabelod. I har altid returret på usolgte lodder.

Læs mere og bestil
Fortjeneste 25 – 50 kr. pr. solgt lod Lodpris: 200 kr.

En ny måde at sælge lodsedler – Uden kontanter – Scan og betal med MobilePay

Støttelotteriet er Kræftens Bekæmpelses lotteri. Det udkommer ti gange om året, og jeres forening, sportsklub, skoleklasse eller spejdergruppe kan være med til at sælge det. Så tjener I penge, og der går livsvigtige støttekroner til kræftsagen. Det er super nemt at være med. I skal kun koncentrere jer om at sælge. Der betales med MobilePay.

Læs mere og bestil
Fortjeneste 11 – 14 kr. pr. solgt lod Lodpris: 30 kr.

Røde Kors - Skrabelod

For 8 år i træk tilbyder vi dette populære landslotteri fra Røde Kors - Lette at sælge - alle kender Røde Kors og de fleste vil gerne støtte deres arbejde. Ny salgsperiode pga. COVID-19 - 12. april - 14. juli 2021. Din klub, forening eller skoleklasse kan tjene 14 kr. pr. solgt skrabelod.