Sælg skrabelodder og tjen mange penge til klasse eller klubkassen – Der er altid mulighed for fuld returret og lodsedlerne skal først betales efter at salget er afsluttet. Der er derved ingen investering for foreningen eller skoleklassen, som sælger lotterierne. TJEN OP TIL 25 kr. pr. solgt julekalender eller Til og Fra – julekort med skrab – Danmarks højeste salgsprovision.

Vælg landsorganisation

Vælg det gode formål du ønsker at støtte. Du kan også vælge at støtte 2 gode formål og dermed tjene penge på salg af 2 forskellige landslotterier.

Bestil lodderne

Klik på den organisation du ønsker at støtte, og vælg om du vil sælge med eller uden returret. Betaling er naturligvis først efter at du har solgt lodderne.

Ud og sælg

Du modtager lodderne med GLS. Du får sammen med lodderne en brugsvejledning, salgsguide, Mobile Pay kort og plakater.

Fortjeneste 11 - 14 kr. pr. solgt lod Lodpris: 30 kr.

Røde Kors - Skrabelod

For 7. år i træk tilbyder vi dette populære landslotteri fra Røde Kors - Lette at sælge - alle kender Røde Kors og de fleste vil gerne støtte deres arbejde. Kan sælges helt til den 7. juni 2019. Din klub, forening eller skoleklasse kan tjene 14 kr. pr. solgt skrabelod.

Læs mere og bestil
Fortjeneste 14 - 18 kr. pr. solgt lod Lodpris: 40 kr.

UNICEF BANKO – lette at sælge.

Nu kan hele Danmark spille BANKO og din forening, du eller din skoleklasse tjener penge til Jeres lokale formål, samtidig med at I støtter UNICEF. Et lod med 6 bankoplader koster 40 kr. og fortjenesten til sælgeren er op til hele 18 kr. pr. stk. Betaling først efter salget og der kan bestilles med returret.

Læs mere og bestil
Fortjeneste 15 - 25 kr. pr. solgt skrabelod Lodseddelpris: 50 kr.

Kalenderlotteri 2019 fra Børns Vilkår

TJEN OP TIL 25 KR. pr. solgt skrabelod til klassen eller foreningen. Støt samtidigt Børns Vilkår og BørneTelefonen. Lotteriet består af et stort skrabelod med masser af fine gevinster og der er gevinst på alle lodsedler. Samtidig får køberne en planlægnings kalender 2019/20 til opslagstavlen.