Sælg skrabelodder og tjen mange penge til klasse eller klubkassen – Der er altid mulighed for fuld returret og lodsedlerne skal først betales efter at salget er afsluttet. Der er derved ingen investering for foreningen eller skoleklassen, som sælger lotterierne.

Vælg landsorganisation

Vælg den organisation du ønsker at sælge lotterierne for

Bestil lodderne

Udfyld formularen, og vælg om du vil sælge med eller uden returret.

Ud og sælg

Du modtager lodderne med GLS og så skal du ud og sælge!

Fortjeneste 8 - 10 kr. pr. solgt lod Lodpris: 25 kr.

Røde Kors - Skrabelod

For 6. år i træk tilbyder vi dette populære landslotteri fra Røde Kors - Lette at sælge - alle kender Røde Kors og de fleste vil gerne støtte deres arbejde. Kan sælges helt til 1. Maj 2018. Din klub, forening eller skoleklasse kan tjene 10 kr. pr. solgt skrabelod.

Læs mere og bestil
Fortjeneste 8 - 10 kr. pr. solgt skrabelod Lodpris: 25 kr.

Danske Hospitalsklovnes forårslotteri 2018

Skrabelodderne fra Danske Hospitalsklovne er meget lette at sælge, da de fleste gerne vil støtte Danske Hospitalsklovnes arbejde på børneafdelingerne på de Danske sygehuse. Tjen mange penge til klub eller klassekassen ved salg af skrabelodder. Ingen investering - først betaling efter salget.

Læs mere og bestil
Fortjeneste 0 - 0 kr. pr. solgt skrabelod Lodpris: 0 kr.

Børns Vilkår – Skrabelod foråret 2018

Glæd jer til Danmarkspremiere på et helt nyt landslotteri fra Børns Vilkår, som lanceres i slutningen af januar 2018. I kan tjene mange penge til klassekassen eller spændende aktiviteter i Jeres forening.

Fortjeneste 0 - 0 kr. pr. solgt lod Lodpris: 0 kr.

Parasport Danmark (DHIF) – Skrabelodder

Skal I ud at rejse med klassen? Mangler I spillertøj eller nyt gear til jeres klubhold? Og kunne du SAMTIDIG tænke dig at hjælpe børn og unge med handicap i DIN by? Begge dele er nu muligt. I kan tjene helt op til 10 kr. ved hvert salg af de superfede skrabelodder fra Parasport Danmark (tidligere DHIF). Og børnene? De får bedre sportsmuligheder i lokalområderne – med jeres hjælp.