Sælg skrabelodder for Parasport Danmark, Røde Kors eller BørneTelefonen og tjen mange penge til klassen, foreningen eller sportsklubben – Der er altid mulighed for at bestille med fuld returret og lodsedlerne skal først betales efter at salget er afsluttet. Der er derved ingen investering for foreningen eller skoleklassen, som sælger lotterierne. TJEN OP TIL 14 kr. pr. solgt skrabelod – Danmarks bedste salgsprovision. Ca. 8000 foreninger og skoleklasser sælger årligt landslotterier igennem støtforeningen.dk

Vælg landsorganisation

Vælg det gode formål du ønsker at støtte. Du kan også vælge at støtte 2 gode formål og dermed tjene penge på salg af 2 forskellige landslotterier.

Bestil lodderne

Klik på den organisation du ønsker at støtte, og vælg om du vil sælge med eller uden returret. Betaling er naturligvis først efter at du har solgt lodderne.

Ud og sælg

Du modtager lodderne med GLS. Du får sammen med lodderne en brugsvejledning, salgsguide, Mobile Pay kort og plakater.

Røde Kors - Skrabelod

For 7. år i træk tilbyder vi dette populære landslotteri fra Røde Kors - Lette at sælge - alle kender Røde Kors og de fleste vil gerne støtte deres arbejde. Kan sælges helt til den 20. april 2020. Din klub, forening eller skoleklasse kan tjene 14 kr. pr. solgt skrabelod.

BørneTelefonens lotteri 2020

Nu kan I bestille de supersmarte skrabelodder fra BørneTelefonen - Hver blok med 20 skrabelodder er monteret på et bagstykke af pap - en ny smart måde at præsentere lotteriet på - Salgsperioden er fra 21. januar til 20. juni 2020 - Støt samtidigt BørneTelefonens arbejde for børn og unge i Danmark.

Parasport Danmark (DHIF) – Skrabelodder

Skal I ud at rejse med klassen? Mangler I spillertøj eller nyt gear til jeres klubhold? Og kunne du SAMTIDIG tænke dig at hjælpe børn og unge med handicap i DIN by? Begge dele er nu muligt. I kan tjene helt op til 14 kr. ved hvert salg af de superfede skrabelodder fra Parasport Danmark (tidligere DHIF). Og børnene? De får bedre sportsmuligheder i lokalområderne – med jeres hjælp.