Sælg skrabelodder og tjen mange penge til klasse eller klubkassen – Der er altid mulighed for fuld returret og lodsedlerne skal først betales efter at salget er afsluttet. Der er derved ingen investering for foreningen eller skoleklassen, som sælger lotterierne. TJEN OP TIL 25 kr. pr. solgt skrabelod.

Vælg landsorganisation

Vælg det gode formål du ønsker at støtte. Du kan også vælge at støtte 2 gode formål og dermed tjene penge på salg af 2 forskellige landslotterier.

Bestil lodderne

Klik på den organisation du ønsker at støtte, og vælg om du vil sælge med eller uden returret. Betaling er naturligvis først efter at du har solgt lodderne.

Ud og sælg

Du modtager lodderne med GLS. Du får sammen med lodderne en brugsvejledning, salgsguide, Mobile Pay kort og plakater.

Fortjeneste 11 - 14 kr. pr. solgt lod Lodpris: 30 kr.

Parasport Danmark (DHIF) – Skrabelodder

Skal I ud at rejse med klassen? Mangler I spillertøj eller nyt gear til jeres klubhold? Og kunne du SAMTIDIG tænke dig at hjælpe børn og unge med handicap i DIN by? Begge dele er nu muligt. I kan tjene helt op til 14 kr. ved hvert salg af de superfede skrabelodder fra Parasport Danmark (tidligere DHIF). Og børnene? De får bedre sportsmuligheder i lokalområderne – med jeres hjælp.

Læs mere og bestil
Fortjeneste 15 - 25 kr. pr. solgt skrabelod Kalenderlotteripris: 50 kr.

Det store lotteri fra Børns Vilkår

TJEN 25 KR. pr. solgt skrabelod til klassen eller foreningen. Støt samtidigt Børns Vilkår og BørneTelefonen. Lotteriet består af et stort skrabelod, hvor der bla. kan vindes en Renault Captur til en værdi af 162.900 kr. og samtidig får køberne en kalender til opslagstavlen, hvor man kan vinde rejsegavekort. Vi kan påtrykke Jeres eget lokale foto på skrabeloddet.

Læs mere og bestil
Fortjeneste 8 - 10 kr. pr. solgt skrabelod Lodpris: 25 kr.

Danske Hospitalsklovnes forårslotteri 2018

Skrabelodderne fra Danske Hospitalsklovne er meget lette at sælge, da de fleste gerne vil støtte Danske Hospitalsklovnes arbejde på børneafdelingerne på de Danske sygehuse. TJEN MANGE PENGE til klub eller klassekassen ved salg af skrabelodder. Ingen investering - først betaling efter salget.

Fortjeneste 8 - 10 kr. pr. solgt lod Lodpris: 25 kr.

Røde Kors - Skrabelod

For 6. år i træk tilbyder vi dette populære landslotteri fra Røde Kors - Lette at sælge - alle kender Røde Kors og de fleste vil gerne støtte deres arbejde. Kan sælges helt til 1. Maj 2018. Din klub, forening eller skoleklasse kan tjene 10 kr. pr. solgt skrabelod.