Sælg skrabelodder, julekalendere eller til og fra julekort med skrab og tjen fra 8 – 25 kr. pr. stk. – Der er altid mulighed for fuld returret og lodsedlerne skal først betales efter at salget er afsluttet. Der er derved ingen investering for foreningen eller skoleklassen, som sælger lotterierne.

Vælg landsorganisation

Vælg den organisation du ønsker at sælge lotterierne for

Bestil lodderne

Udfyld formularen, og vælg om du vil sælge med eller uden returret.

Ud og sælg

Du modtager lodderne med posten og så skal du ud og sælge!

Fortjeneste 8 - 10 kr. pr. solgt lod Lodpris: 25 kr.

Parasport Danmark – Skrabelod

Skal I ud at rejse med klassen? Mangler I spillertøj eller nyt gear til jeres klubhold? Så kom med på bølgen og tjen helt op til 10 kr. ved hvert salg af de superfede skrabelodder fra Parasport Danmark. SAMTIDIG giver I børn med handicap bedre muligheder for at dyrke sport over hele landet.

Læs mere og bestil
Fortjeneste 15 - 25 kr. pr. solgt pk. Til og Fra- Julekort Pakkepris: 50 kr.

Danske Hospitalsklovne, ”Til og Fra”- julekort med skrabelod

Tjen 25 kr. pr. pakke med 5 stk. smukke ”Til og Fra ”-julekort med skrabelod. Meget lette at sælge, da de fleste gerne vil støtte Danske Hospitalsklovnes arbejde på børneafdelingerne på de Danske sygehuse.

Læs mere og bestil
Fortjeneste 8 - 10 kr. pr. solgt lod Lodpris: 25 kr.

Dansk Flygtningehjælp – Lågelotteri

Din forening eller skoleklasse kan sælge dette smukke store lod med låger i. A5 format - meget let at sælge. Jeres fortjeneste er op til 10 kr. pr. stk. I støtter en god sag og tjener samtidig mange penge til Jeres lokale aktiviteter. Gør livet i Jeres klub eller klasse lidt sjovere med pengene fra lotterisalget.

Læs mere og bestil
Fortjeneste 15 - 25 kr. pr. solgt kalender Julekalenderpris: 50 kr.

Børns Vilkår – Julekalender

Fra 1. oktober kan I sælge denne populære julekalender som støtter BørneTelefonen - I kan tjene hele 25 kr. pr. solgt kalender. Som noget nyt kan i nu lave aftale med Jeres lokale butikker som kan hjælpe Jer med at sælge julekalenderne = Et endnu større overskud til foreningen eller klassekassen.