Sælg skrabelodder fra Parasport Danmark, julekalendere fra Børns Vilkår eller “til og fra”- julekort med skrab fra Danske Hospitalsklovne og tjen mange penge til klassen, foreningen eller sportsklubben – Der er altid mulighed for at bestille med fuld returret og lodsedlerne skal først betales efter at salget er afsluttet. Der er derved ingen investering for foreningen eller skoleklassen, som sælger lotterierne. TJEN OP TIL 23 kr. pr. solgt julekalender eller pk. Til og Fra kort med skrab – Danmarks bedste salgsprovision. Ca. 8000 foreninger og skoleklasser sælger årligt landslotterier igennem støtforeningen.dk

Vælg landsorganisation

Vælg det gode formål du ønsker at støtte. Du kan også vælge at støtte 2 gode formål og dermed tjene penge på salg af 2 forskellige landslotterier.

Bestil lodderne

Klik på den organisation du ønsker at støtte, og vælg om du vil sælge med eller uden returret. Betaling er naturligvis først efter at du har solgt lodderne.

Ud og sælg

Du modtager lodderne med GLS. Du får sammen med lodderne en brugsvejledning, salgsguide, Mobile Pay kort og plakater.

Fortjeneste 11 - 14 kr. pr. solgt lod Lodpris: 30 kr.

Parasport Danmark (DHIF) – Skrabelodder

Skal I ud at rejse med klassen? Mangler I spillertøj eller nyt gear til jeres klubhold? Og kunne du SAMTIDIG tænke dig at hjælpe børn og unge med handicap i DIN by? Begge dele er nu muligt. I kan tjene helt op til 14 kr. ved hvert salg af de superfede skrabelodder fra Parasport Danmark (tidligere DHIF). Og børnene? De får bedre sportsmuligheder i lokalområderne – med jeres hjælp.

Læs mere og bestil
Fortjeneste 15 - 23 kr. pr. solgt julekalender Julekalenderpris: 50 kr.

Børns Vilkår – Julekalender

Igen i år søger vi foreninger, skoleklasser, institutioner og klubber til at sælge årets julekalender - Jeres fortjeneste er op til hele 23 kr. pr. solgt julekalender.
Det er nu 7. år denne julekalender sælges og salget stiger hvert år - skal I være med i år ? Det er naturligvis muligt at bestille med returret og I skal først betale efter at kalenderne er solgt.

Læs mere og bestil
Fortjeneste 15 - 23 kr. pr. solgt pakke Pakkepris: 50 kr.

Danske Hospitalsklovne, Til og Fra-julekort med skrabelod

SÆLG TIL OG FRA-JULEKORT MED SKRABELOD OG TJEN HELT OP TIL 23 KR. PR. SOLGT PAKKE

Læs mere og bestil
Fortjeneste 11 - 14 kr. pr. solgt lod Lodpris: 30 kr.

Røde Kors - Skrabelod

For 7. år i træk tilbyder vi dette populære landslotteri fra Røde Kors - Lette at sælge - alle kender Røde Kors og de fleste vil gerne støtte deres arbejde. Kan sælges helt til den 20. april 2020. Din klub, forening eller skoleklasse kan tjene 14 kr. pr. solgt skrabelod.