Sælg skrabelodder, julekalendere eller til og fra julekort med skrab og tjen fra 8 – 25 kr. pr. stk. – Der er altid mulighed for fuld returret og lodsedlerne skal først betales efter at salget er afsluttet. Der er derved ingen investering for foreningen eller skoleklassen, som sælger lotterierne.

Vælg landsorganisation

Vælg den organisation du ønsker at sælge lotterierne for

Bestil lodderne

Udfyld formularen, og vælg om du vil sælge med eller uden returret.

Ud og sælg

Du modtager lodderne med posten og så skal du ud og sælge!

Fortjeneste 8 - 10 kr. pr. solgt lod Lodpris: 25 kr.

Parasport Danmark (DHIF) – Skrabelodder

Skal I ud at rejse med klassen? Mangler I spillertøj eller nyt gear til jeres klubhold? Og kunne du SAMTIDIG tænke dig at hjælpe børn og unge med handicap i DIN by? Begge dele er nu muligt. I kan tjene helt op til 10 kr. ved hvert salg af de superfede skrabelodder fra Parasport Danmark (tidligere DHIF). Og børnene? De får bedre sportsmuligheder i lokalområderne – med jeres hjælp.

Læs mere og bestil
Fortjeneste 8 - 10 kr. pr. solgt lod Lodpris: 25 kr.

Røde Kors - Skrabelod

For 6. år i træk tilbyder vi det populære landslotteri fra Røde Kors - Lette at sælge - alle kender Røde Kors og de fleste vil gerne støtte deres arbejde. Kan sælges helt til 1. Maj 2018. Din klub, forening eller skoleklasser kan tjene 10 kr. pr. solgt skrabelod.

Læs mere og bestil
Fortjeneste 15 - 25 kr. pr. solgt kalender Julekalenderpris: 50 kr.

Børns Vilkår – Julekalender

Julekalenderen kan sælges i hele December måned, da det er et lotteri, hvor køberne straks kan se om der er gevinst når de 24 låger åbnes.

Læs mere og bestil
Fortjeneste 15 - 25 kr. pr. solgt pk. Til og Fra- Julekort Pakkepris: 50 kr.

Danske Hospitalsklovne, ”Til og Fra”- julekort med skrabelod

Tjen 25 kr. pr. pakke med 5 stk. smukke ”Til og Fra ”-julekort med skrabelod. Meget lette at sælge, da de fleste gerne vil støtte Danske Hospitalsklovnes arbejde på børneafdelingerne på de Danske sygehuse. Kan sælges helt til juleaften.