Sælg skrabelodder for Kræftens Bekæmpelse eller Børns Vilkår og tjen mange penge til klassen, foreningen eller sportsklubben – Der er altid mulighed for at bestille med fuld returret og lodsedlerne skal først betales efter at salget er afsluttet. Der er derved ingen investering for foreningen eller skoleklassen, som sælger lotterierne. TJEN OP TIL 14 kr. pr. solgt skrabelod. Fortjenesten ved salg af julekalendere fra Børns Vilkår og Til og Fra – Julekort med skrab fra Danske Hospitalsklovne er op til 23 kr. pr. stk.
– Danmarks bedste salgsprovision. Ca. 8100 foreninger og skoleklasser sælger årligt landslotterier igennem støtforeningen.dk

Vælg landsorganisation

Vælg det gode formål du ønsker at støtte. Du kan også vælge at støtte 2 gode formål og dermed tjene penge på salg af 2 forskellige landslotterier.

Bestil lodderne

Klik på den organisation du ønsker at støtte, og vælg om du vil sælge med eller uden returret. Betaling er naturligvis først efter at du har solgt lodderne.

Ud og sælg

Du modtager lodderne med GLS. Du får sammen med lodderne en brugsvejledning, salgsguide, Mobile Pay kort og plakater.

Fortjeneste 14 kr. pr. solgt lod Lodpris: 30 kr.

Bamselotteriet 2021

Bestil Bamselotteriet 2021 – det populære skrabelod under Kræftens Bekæmpelses kampagne ”Kræft er ikke for børn”. Så tjener I penge samtidig med, at I hjælper de 450 børn og unge, der hvert år får kræft – og de 24.000 børn, der lever i en familie, hvor deres far eller mor har kræft. Lotteriet må sælges indtil den 30. september 2021. Tjen 14 kr. pr. solgt skrabelod. I har altid returret på usolgte lodder.

Læs mere og bestil
Fortjeneste 12 kr. pr. solgt lod Lodpris: 25 kr.

Parasport Danmark – Skrabelodder

Skal I ud at rejse med klassen? Mangler I spillertøj eller nyt gear til jeres klubhold? Og kunne du SAMTIDIG tænke dig at hjælpe børn og unge med handicap i DIN by? Begge dele er nu muligt. I kan tjene 12 kr. ved hvert salg af de superfede skrabelodder fra Parasport Danmark - hvor lodprisen kun er 25 kr. Og børnene? De får bedre sportsmuligheder i lokalområderne – med jeres hjælp.

Læs mere og bestil
Fortjeneste 15 – 23 kr. pr. solgt julekalender Julekalenderpris: 50 kr.

Børns Vilkår – Julekalender

Igen i år søger vi foreninger, skoleklasser, institutioner og klubber til at sælge årets julekalender - Jeres fortjeneste er op til hele 23 kr. pr. solgt julekalender.
Det er nu 9. år denne julekalender sælges og salget stiger hvert år - skal I være med i år? Det er naturligvis muligt at bestille med returret og I skal først betale efter at kalenderne er solgt.

Læs mere og bestil
Fortjeneste 25 – 50 kr. pr. solgt lod Lodpris: 200 kr.

En ny måde at sælge lodsedler – Uden kontanter – Scan og betal med MobilePay

Støttelotteriet er Kræftens Bekæmpelses lotteri. Det udkommer ti gange om året, og jeres forening, sportsklub, skoleklasse eller spejdergruppe kan være med til at sælge det. Så tjener I penge, og der går livsvigtige støttekroner til kræftsagen. Det er super nemt at være med. I skal kun koncentrere jer om at sælge. Der betales med MobilePay.