Vi har valgt at sætte salget af skrabelodder i offentligt rum på pause indtil den 14. april med henvisning til regeringens agtpågivenhed overfor Corona virus.
I denne periode må der ikke sælges lodsedler ved dørsalg eller i offentligt rum iøvrigt.

Vi opfordrer jer desuden til at følge henvisningerne på www.sst.dk, ligesom vi naturligvis vil holde jer løbende opdateret omkring situationen.

Har I spørgsmål omkring lotteriet sidder vi klar på tlf. 2726 5599.

Støtforeningen.dk

Privatsalg

Tjen penge til din næste ferie eller andre spændende ting

Har du lidt ekstra tid og gerne vil tjene penge som privatperson, så er salg af skrabelodder for støtforeningen.dk en god måde at tjene penge. Det kan være pensionisten som gerne vil tjene penge til en rejse, samtidig med at man støtter en god sag. Det kan også være familier som går sammen om at sælge lotterier i deres by og dermed tjener penge til en aktivitet eller en rejse.

Du er din egen chef og bestemmer selv din arbejdstid.

I løbet af en måned kan mange sælge 1000 lodsedler og dermed tjene 14.000 kr. på salget, samtidig med at man støtter BørneTelefonen/Børns Vilkår, Røde Kors eller Kræftens Bekæmpelse.

Så let er det

Du logger ind på bestillingssiden https://stoetforeningen.dk/bestil-landslotteri/ og bestiller som privat. Bestiller skal være min. 18 år. Er du under 18 år og gerne vil sælge, skal du have din mor eller far til at bestille skrabelodderne. Sælger skal være min. 13 år.

Din fortjeneste på salg af skrabelodder, skal du indberette som B indkomst – men har du et frikort eller et skattefradrag, undgår mange at betale skat af fortjenesten på salget.

Gå til bestillingssiden

Hvor kan du sælge?

Du kan sælge i dit område ved dørsalg, eller du kan lave en aftale med et supermarked, således at du kan få lov at stå og sælge lodsedler på tidspunkter hvor du har fri og der er mange mennesker. Du kan også sælge ved arrangementer. Der er givet tilladelse til landslotterierne af Spillemyndigheden i Danmark.

Vi medsender plakater, sticker til påsætning af din jakke samt mobilepay kort.

Økonomi

Du tjener 14 kr. pr. solgt skrabelod, hvis du bestiller UDEN returen. Vælger du at bestille MED returret er din fortjeneste 11 kr. pr. solgt skrabelod. Du skal først betale efter at du har solgt, så der er ingen startomkostning ved at starte din egen forretning. Du kan bestille 200 stk. ved første ordre – når disse er solgt og betalt, kan du bestille 200 stk. igen. Du har selv din provision til rådighed, så snart du har solgt lodsedlerne.

Hvem kan du sælge for?

I øjeblikket kan du sælge landslotterier for Kræftens Bekæmpelse, Røde Kors og Børns Vilkår/BørneTelefonen. Alle gode organisationer som de fleste gerne vil støtte.

Har du yderligere spørgsmål?

Har du spørgsmål kan du kontakte vores lotteri koordinator Claus Jørgensen på tlf. 2726 5599 eller cj@stoetforeningen.dk

Kom igang i dag – Bestil her