Studiejob - Tjen penge til dit studie

Tjen penge sammen med dit studie eller skolegang

Vil du gerne tjene penge til dit studie eller måske en rejse imens du studerer, så er salg af skrabelodder og julelotterier for støtforeningen.dk en god måde at tjene penge.

Du er din egen chef og bestemmer selv din arbejdstid.

HUSK: Bestiller skal være min. 18 år.

Forårsalg skrabelodder

I kan sælges Bamselotteriet fra Kræftens Bekæmpelse eller BørneTelefonens lotteri og tjene hele 20 kr. pr. solgt skrabelod.

Julesalg

I løbet af en måned kan mange sælge f.eks. 500 julekalendere og tjene 16.500 kr. på salget, samtidig med at man støtter gode formål.

Så let er det

Du logger ind på bestillingssiden https://stoetforeningen.dk/bestil-landslotteri/ og bestiller som privat. Bestiller skal være min. 18 år. Er du under 18 år og gerne vil sælge, skal du have din mor eller far til at bestille skrabelodderne. Sælger skal være min. 13 år.

Din fortjeneste på salg af skrabelodder, skal du indberette som B indkomst – men har du et frikort eller et skattefradrag, undgår mange at betale skat af fortjenesten på salget.

Gå til bestillingssiden

Hvor kan du sælge?

Du kan sælge i dit område ved dørsalg, eller du kan lave en aftale med et supermarked, således at du kan få lov at stå og sælge lodsedler på tidspunkter hvor du har fri og der er mange mennesker. Du kan også sælge ved arrangementer. Der er givet tilladelse til landslotterierne af Spillemyndigheden i Danmark.

Vi medsender plakater, sticker til påsætning af din jakke samt mobilepay kort.

Økonomi

Du tjener op til 20 kr. pr. solgt skrabelod. Lodderne kan bestilles MED ELLER UDEN RETURRET. Du skal først betale efter at du har solgt, så der er ingen startomkostning ved at starte din egen forretning. Du kan bestille 100 stk. ved første ordre – når disse er solgt og betalt, kan du bestille 100 stk. igen. Du har selv din provision til rådighed, så snart du har solgt lodsedlerne.

Hvem kan du sælge for?

I øjeblikket kan du sælge landslotterier for Kræftens Bekæmpelse, Danske Hospitalsklovne og Børns Vilkår/BørneTelefonen. Alle gode organisationer som de fleste gerne vil støtte. Vi har hele året landslotterier til salg, så du kan have en indtægt hele året.

Har du yderligere spørgsmål?

Har du spørgsmål kan du kontakte vores lotteri koordinator Claus Jørgensen på tlf. 2726 5599 eller cj@stoetforeningen.dk

Kom igang i dag – Bestil her