Støttelotteriet fra Kræftens Bekæmpelse kan nu sælges af foreninger, skoleklasser og spejdergrupper

Oprettet d. 6. november 2020

Tjen 25 kr. eller 50 kr. pr. lodpakke I sælger

Det er super nemt at være med. I skal kun koncentrere jer om at sælge. Der betales med MobilePay, og der er intet papirarbejde for jer.

• Ingen investering.
  • Ingen håndtering af kontanter.
  • Intet regnskab og ingen returopgørelse.
  • I får 25 % fortjeneste, der udbetales senest 14 dage efter lotteriet er afsluttet.’
  • I får jeres egen unikke lodpakke med jeres logo, foto og tekst.
  • INTRO TILBUD – Sælg minimum 50 lodpakker og få 1000 kr. ekstra i provision på 1. bestilling.

Støttelotteriet sælges 10 gange om året og nu kan I bestille lodpakker til Januar lotteriet – som sælges fra den 4. januar – 28. januar 2021

Bestil eller læs mere her.

I kan sælge op til 10 gange om året eller I kan vælge kun at sælge nogle af årets lotterier.

Ønsker du yderligere oplysninger kan træffes vi på telefon 2726 5599 eller mail til nj@stoetforeningen.dk.

Vi håber at I vil være med fra starten af dette succesfulde lotteri 🙂