Sælg den populære UNICEF BANKO

Nu kan hele Danmark spille BANKO og din forening eller skoleklasse tjener penge til Jeres lokale formål, samtidig med at I støtter UNICEF. Et lod med 6 bankoplader koster 40 kr. og fortjenesten til sælgeren er op til hele 18 kr. pr. stk. Betaling først efter salget og der kan bestilles med returret. Private kan også sælge og tjene penge til sig selv, samtidig med at de støtter Unicef.

Sælg UNICEF BANKO - Nu spille hele Danmark banko !

Køberne kan straks spille og se om der er gevinst på bankopladerne.

Kan sælges af foreninger, institutioner, frivillige, private og skoleklasser som tjener:

18 kr. pr. solgt lodseddel med 6 bankoplader, hvis I bestiller uden returret.

14 kr. pr. solgt lodseddel med 6 bankoplader, hvis I bestiller med returret.

Let at sælge UNICEF BANKO – kan også sælges af private som gerne vil tjene lidt ekstra.

I kan sælge UNICEF BANKO til naboer, venner, familie, kollegaer eller ved dørsalg i Jeres område. Rigtig mange vinder når de spiller bankospillet, hvilket betyder at de er lette at sælge også næste gang I spørger om de vil købe og samtidig støtte Jeres forening eller skoleklasse. Måske kan I også lave aftaler med butikker i Jeres by som vil sælge for Jer og dermed støtte Jeres lokale aktiviteter ? Let for sælgerne – I sælger og så spiller kunden selv og ser om der er gevinst på bankopladerne.

Sådan spilles UNICEF BANKO

1.  Køberen af lodsedlen åbner selv lågen ved perforeringen
  2.  De “Opråbte tal” på bagsiden af lågen afkrydser køberen på de 6 bankoplader.
  3.  Har køberen 1-2 eller 3. vandrette rækker på en plader er der gevinst – altså kan køberen straks se om der er gevinst.
  4.  Der er rigtig mange fine gevinster på UNICEF BANKO.
  5.  Køberne af lodsedlen kan straks spille og se om der er gevinst på bankopladerne.

Betaling

Foreningen, klassen eller private som sælger bankopladerne skal først betale for de solgte plader senest den 15. Marts 2019 = INGEN investering.

Salgsperiode: 1. september 2018 – 28. februar 2019

Pris pr. lodseddel med 6 bankoplader – 40 kr.

Butikssalg

Kan også bestilles af butikker som ønske at sælge UNICEF BANKO og dermed tjene ekstra penge, samtidig med at de støtter UNICEF’s arbejde.

Salg af private

Mangler du penge til en ferie eller andre spændende ting, kan du som privatperson sælge disse lodder.

Salg af frivillige

Vil du gerne støtte Unicef er det også muligt at bestille UNICEF BANKO som frivillig og her går hele salgsprisen til Unicef.

Bestil HER eller nederst på siden.

• Download og udskriv plakat

Overskuddet fra UNICEF BANKO går til – klik og se:

thumbnail of 20180626_UnicefDK_A4_Banko_BB_011

Spillemyndigheden har givet tilladelse til salg i hele Danmark den 10. juli 2018 - Download spilletilladelse her

Gå videre til bestilling af UNICEF BANKO – Nyhed

Tjen 14 kr. pr. lod MED returret eller op til 18. kr. pr. lod UDEN returret