Parasport Danmark skrabelod

Sælg de superseje skrabelodder fra Parasport Danmark og tjen penge til Jeres klassekasse eller en foreningsaktivitet.

Kan sælges af:

Støt handicapidrætten i Danmark og tjen penge til Jeres lokale aktiviteter. Fine gevinster -Toyota Aygo eller en af de mange gavekort fra JYSK.

Salgspris pr. skrabelod – kun 25 kr.

Hvor meget kan vi tjene ?

Sælgers fortjeneste er 12 kr. pr. solgt skrabelod og usolgte skrabelodder kan altid returneres.

Sælger I 500 skrabelodder kan I tjene 6.000 kr.

Sælger I 1000 skrabelodder kan I tjene 12.000 kr.

Så snart I har solgt et skrabelod, har I jeres fortjenesten til rådighed.

Betaling er først efter at skrabelodderne er solgt = Ingen investering.

Vi medsender MobilePay kort, plakater, salgsguide og vejledning.

Du kan bestille her eller nederst på siden.

INFO: Salgsperioden er fra den 7. juni 2021 helt til den 31. oktober 2021.

GEVINSTER SKAL INDLØSES SENEST DEN 15. November 2021

Perfekte at sælge under de Paralympiske Lege og OL i Japan – I dette tidsrum er der et stort fokus på parasport atleterne fra Danmark.

De fleste kender værdien af at dyrke sport. Eller gør de? Parasport Danmark (tidl. Dansk Handicap Idrætsforbund) knokler for at skabe bedre muligheder for at vi alle – også handicappede – har lige adgang til at dyrke sport over hele landet.

Salget af disse skrabelodder vil ikke blot skabe glæde med køb af nyt udstyr til jeres sportshold, forbedre klassens rejsebudget eller polstre foreningens økonomi. Det vil samtidig give konkrete muligheder for de mange handicappede børn og unge, som endnu ikke har oplevet glæden ved fællesskab, konkurrence og sved på panden i den lokale sportsklub.

Måske kender du allerede et par stykker? Hvad siger du til at hjælpe dem sammen med os?

Privatsalg

Du kan som privatperson også sælge dette lotteri og tjene gode penge til en ferie eller andre sjove aktiviteter, samtidig med at du støtter handicapidrætten i Danmark. Gå til bestilling og vælg “Jeg er privatperson”

Studiejob

Du kan supplere din SU ved at sælge skrabelodder for Parasport Danmark i dit område – Tjen let 5-10.000 kr. pr. måned. Bestiller skal være min. 18 år. Gå til bestilling og vælg “Jeg er privatperson”

Skrabelodder, der (næsten) sælger sig selv
Køberne af lodderne har mulighed for at vinde store præmier, men samtidig er det mange mindre. Dvs. at vinderchancerne er gunstige. Sagen er sympatisk og lokal, idet den vedrører mange børn og unge i hver eneste afkrog af Danmark. Endelig har vi kælet for designet af skrabelodderne, så man næsten får lyst til at skrabe dem. Og man kan med det samme om man har vundet.

Samtidig hjælper vi jer med at gøre det både sjovt og effektivt at få solgt jeres skrabelodder.

Skynd dig at bestille jeres skrabelodder, så I kan realisere drømmene – for jer selv og for de handicappede børn og unge over hele landet. Vi rådgiver jer gerne med, hvor mange lodder der er realistiske at sælge for jer i jeres område.

Lotteriet er et almennyttigt lotteriet som sælges efter tilladelse fra Spillemyndigheden.

SÅDAN SKAL I BETALE FOR LODDERNE

LODPRIS – KUN 25 KR.

ALTID MED RETURRET – Salgspris pr. lod er 25 kr.

Her tjener i 12 kr. pr. solgt lodseddel. Når I har afsluttet salget indbetaler i 13 kr. pr. solgt lod til den bankkonto der er oplyst på fakturaen, som er indlagt i kassen med lodsedlerne. I beholder så selv de 12 kr. som er Jeres fortjeneste pr. solgt lodseddel.

Hvis I har usolgte lodsedler, som I gerne vil returnere gør i sådan:

I pakker disse i en kasse og returnerer lodsedlerne til den adresse, som er nævnt på følgesedlen som er vedlagt lodsedlerne, når de udsendes. Samtidig udfylder i antal returlodder på medsendte følgesedler og indlægger de udfyldte følgesedler i kassen sammen med lodderne. HUSK: Tag en kopi eller et foto af den udfyldte følgeseddel til Jeres egen kontrol. Når vi modtager returlodderne, optæller vi om antallet stemmer med Jeres optælling, og udsteder herefter en kreditnota til Jer, samt et kontoudtog som fortæller, hvor meget I skal overføre til Parasport Danmark. Herefter overfører I dette beløb til den bankkonto som er nævnt på fakturaen. I kan også vælge at overføre, så snart I har lavet Jeres optælling af solgte lodsedler. Afslutningsvis fremsender vi et kontoudtog som viser alle posteringer.

HUSK: At overholde fristen for returnering og betaling, som står på medsendte følgesedler. Returneres lodsedlerne efter denne frist bortfalder returretten.

Klik og se hvor meget din forening eller klasse kan tjene på salg af Parasport Danmark - Skrabelod (Beløbet gælder ved salg uden returret)

Du kan med de valgte lodder tjene op til 21.120 kr.

Materialer du selv kan downloade

• Download salgsguide

• Salgsguiden kan hjælpe dig med hvordan du sælger lotteriet bedst muligt. Den er fyldt op med tips og tricks til at tjene mange penge.
  • MobilePay kort

• Skriv klubbens / klassens mobilepay nummer og så kan dette bruges som alternativ til betaling med kontanter.

Tilladelse fra spillemyndigheden

Spillemyndigheden har givet tilladelse til at sælge dette landslotteri i hele Danmark fra den 7. juni 2021 til d. 31. oktober 2021.