Skab god energi i dit lokalområde med disse superseje skrabelodder fra Parasport Danmark (det tidligere Dansk handicap Idræts Forbund). Ikke nok med at du tilbyder superfine præmier og SAMTIDIG kan tjene en rund 10’er for hvert solgt skrabelod til dit sportshold, skoleklasse eller forening. Du hjælper samtidig børn og unge med handicap til bedre sportsmuligheder i Danmark. Der er mulighed for returret på usolgte skrabelodder - og I betaler først efter salget.

Skrabelodder der batter for børn og unge med handicap

De fleste kender værdien af at dyrke sport. Eller gør de? Parasport Danmark (tidl. DHIF) knokler for at skabe bedre muligheder for at vi alle – også handicappede – har lige adgang til at dyrke sport over hele landet.

Salget af disse skrabelodder vil ikke blot skabe glæde med køb af nyt udstyr til jeres sportshold, forbedre klassens rejsebudget eller polstre foreningens økonomi. Det vil samtidig give konkrete muligheder for de mange handicappede børn og unge, som endnu ikke har oplevet glæden ved fællesskab, konkurrence og sved på panden i den lokale sportsklub.

Måske kender du allerede et par stykker? Hvad siger du til at hjælpe dem sammen med os?

Skrabelodder, der (næsten) sælger sig selv

Køberne af lodderne har mulighed for at vinde store præmier, men samtidig er det mange mindre. Dvs. at vinderchancerne er gunstige. Sagen er sympatisk og lokal, idet den vedrører mange børn og unge i hver eneste afkrog af Danmark. Endelig har vi kælet for designet af skrabelodderne, så man næsten får lyst til at skrabe dem. Og man kan med det samme om man har vundet.

Samtidig hjælper vi jer med at gøre det både sjovt og effektivt at få solgt jeres skrabelodder.

Gode vilkår sikrer nemme og hurtige penge til jeres behov
Din klub, forening eller skoleklasse kan tjene hele 10 kr. pr. solgt skrabelod. Lige efter hvor solgt et lod, har I jeres fortjeneste til rådighed. Endelig er der mulighed for returret på usolgte skrabelodder, hvor fortjenesten så er 8 kr. pr. solgt lod. Og I betaler først efter salget.

Skynd dig at bestille jeres skrabelodder, så I kan realisere drømmene – for jer selv og for de handicappede børn og unge over hele landet. Vi rådgiver jer gerne med, hvor mange lodder der er realistiske at sælge for jer i jeres område.

NYHED: I kan også lave en aftale med de lokale butikker og tjene endnu mere – Læs mere her

Praktisk info om lotteriet:

Salgsperiode: 1. august – 20. december 2017
Salgspris 25 kr. pr. skrabelod
Oplag: 125.000 stk.
Fortjeneste UDEN returret 10 kr. pr. solgt skrabelod
Fortjeneste MED returret 8 kr. pr. solgt skrabelod

MED RETURRET – Salgspris pr. lod er 25 kr.

Her tjener i 8 kr. pr. solgt lodseddel. Når I har afsluttet salget indbetaler i 17 kr. pr. solgt lod til den bankkonto der er oplyst på fakturaen, som er indlagt i kassen med lodsedlerne. I beholder så selv de 8 kr. som er Jeres fortjeneste pr. solgt lodseddel.

Hvis I har usolgte lodsedler, som I gerne vil returnere gør i sådan:

I pakker disse i en kasse og returnerer lodsedlerne til den adresse, som er nævnt på følgesedlen som er vedlagt lodsedlerne, når de udsendes. Samtidig udfylder i antal returlodder på medsendte følgesedler og indlægger de udfyldte følgesedler i kassen sammen med lodderne. HUSK: Tag en kopi eller et foto af den udfyldte følgeseddel til Jeres egen kontrol. Når vi modtager returlodderne, optæller vi om antallet stemmer med Jeres optælling, og udsteder herefter en kreditnota til Jer, samt et kontoudtog som fortæller, hvor meget I skal overføre til Parasport Danmark. Herefter overfører I dette beløb til den bankkonto som er nævnt på fakturaen. I kan også vælge at overføre, så snart I har lavet Jeres optælling af solgte lodsedler. Afslutningsvis fremsender vi et kontoudtog som viser alle posteringer.

HUSK: At overholde fristen for returnering og betaling, som står på medsendte følgesedler. Returneres lodsedlerne efter denne frist bortfalder returretten.

UDEN RETURRET – Salgspris pr. lod er 25 kr.

Her tjener i 10 kr. pr. solgt lodseddel. Når salget er afsluttet indbetaler i 15 kr. pr. solgt lodseddel til den bankkonto som står på medsendte faktura. (Husk at oplyse faktura nr. ved indbetaling) I beholder selv Jeres fortjeneste og kan disponere over dette beløb, så snart lodsedlerne er solgt. Herefter modtager i et kontoudtog med saldo 0 kr. og alt er i orden. I skal naturligvis først betale efter at lodsedlerne er solgt. På fakturaen står seneste betalingsdato. Er der bestilt UDEN returret, kan eventuelle lodsedler ikke returneres og der skal afregnes med 15. pr. stk. for alle I har fået tilsendt.

Materiale til Parasport Danmark – Skrabelod

• Download og udskriv plakat

Spillemyndigheden har givet tilladelse til at sælge dette landslotteri i hele Danmark fra den 1. august til 20. december 2017

Gå videre til bestilling af Parasport Danmark – Skrabelod