Sælg de superseje skrabelodder fra Parasport Danmark og tjen penge til Jeres klassekasse eller foreningsaktivitet.

Støt handicapidrætten i Danmark og tjen penge til Jeres lokale aktiviteter - Kan sælges helt til den 15. Sept. 2018

Hvor meget kan vi tjene ?

Sælgers fortjeneste UDEN returret er 14 kr. pr. solgt skrabelod
Sælgers fortjeneste MED returret er 11 kr. pr. solgt skrabelod

Sælger I 500 skrabelodder kan I tjene 7.000 kr.

Sælger I 1000 skrabelodder kan I tjene 14.000 kr.

Gode vilkår sikrer nemme og hurtige penge til jeres aktiviteter.

Så snart I har solgt et skrabelod, har I jeres fortjenesten til rådighed.

Bestiller I MED returret kan I returnere usolgte lodsedler.

Betaling er først efter at skrabelodderne er solgt = Ingen investering.

Vi medsender MobilePay kort, plakater, salgsguide og vejledning.

Du kan bestille her eller nederst på siden.

INFO: Skrabelodderne sælges for 30 kr. pr. stk. og salgsperioden er fra den 15. marts til den 15. september 2018

De fleste kender værdien af at dyrke sport. Eller gør de? Parasport Danmark (tidl. Dansk Handicap Idrætsforbund) knokler for at skabe bedre muligheder for at vi alle – også handicappede – har lige adgang til at dyrke sport over hele landet.

Salget af disse skrabelodder vil ikke blot skabe glæde med køb af nyt udstyr til jeres sportshold, forbedre klassens rejsebudget eller polstre foreningens økonomi. Det vil samtidig give konkrete muligheder for de mange handicappede børn og unge, som endnu ikke har oplevet glæden ved fællesskab, konkurrence og sved på panden i den lokale sportsklub.

Måske kender du allerede et par stykker? Hvad siger du til at hjælpe dem sammen med os?

Privatsalg

Du kan som privatperson også sælge dette lotteri og tjene gode penge til en ferie eller andre sjove aktiviteter, samtidig med at du støtter handicapidrætten i Danmark. Gå til bestilling og vælg “Jeg er privatperson”

Skrabelodder, der (næsten) sælger sig selv
Køberne af lodderne har mulighed for at vinde store præmier, men samtidig er det mange mindre. Dvs. at vinderchancerne er gunstige. Sagen er sympatisk og lokal, idet den vedrører mange børn og unge i hver eneste afkrog af Danmark. Endelig har vi kælet for designet af skrabelodderne, så man næsten får lyst til at skrabe dem. Og man kan med det samme om man har vundet.

Samtidig hjælper vi jer med at gøre det både sjovt og effektivt at få solgt jeres skrabelodder.

Skynd dig at bestille jeres skrabelodder, så I kan realisere drømmene – for jer selv og for de handicappede børn og unge over hele landet. Vi rådgiver jer gerne med, hvor mange lodder der er realistiske at sælge for jer i jeres område.

MED RETURRET – Salgspris pr. lod er 30 kr.

Her tjener i 11 kr. pr. solgt lodseddel. Når I har afsluttet salget indbetaler i 19 kr. pr. solgt lod til den bankkonto der er oplyst på fakturaen, som er indlagt i kassen med lodsedlerne. I beholder så selv de 11 kr. som er Jeres fortjeneste pr. solgt lodseddel.

Hvis I har usolgte lodsedler, som I gerne vil returnere gør i sådan:

I pakker disse i en kasse og returnerer lodsedlerne til den adresse, som er nævnt på følgesedlen som er vedlagt lodsedlerne, når de udsendes. Samtidig udfylder i antal returlodder på medsendte følgesedler og indlægger de udfyldte følgesedler i kassen sammen med lodderne. HUSK: Tag en kopi eller et foto af den udfyldte følgeseddel til Jeres egen kontrol. Når vi modtager returlodderne, optæller vi om antallet stemmer med Jeres optælling, og udsteder herefter en kreditnota til Jer, samt et kontoudtog som fortæller, hvor meget I skal overføre til Parasport Danmark. Herefter overfører I dette beløb til den bankkonto som er nævnt på fakturaen. I kan også vælge at overføre, så snart I har lavet Jeres optælling af solgte lodsedler. Afslutningsvis fremsender vi et kontoudtog som viser alle posteringer.

HUSK: At overholde fristen for returnering og betaling, som står på medsendte følgesedler. Returneres lodsedlerne efter denne frist bortfalder returretten.

UDEN RETURRET – Salgspris pr. lod er 30 kr.

Her tjener i 14 kr. pr. solgt lodseddel. Når salget er afsluttet indbetaler i 16 kr. pr. solgt lodseddel til den bankkonto som står på medsendte faktura. (Husk at oplyse faktura nr. ved indbetaling) I beholder selv Jeres fortjeneste og kan disponere over dette beløb, så snart lodsedlerne er solgt. Herefter modtager i et kontoudtog med saldo 0 kr. og alt er i orden. I skal naturligvis først betale efter at lodsedlerne er solgt. På fakturaen står seneste betalingsdato. Er der bestilt UDEN returret, kan eventuelle lodsedler ikke returneres og der skal afregnes med 16. pr. stk. for alle I har fået tilsendt.

• Download og udskriv plakat

Spillemyndigheden har givet tilladelse til at sælge dette landslotteri i hele Danmark fra den 15. marts til 15. september 2018