Børns Vilkår - Populære landslotterier hele året

Glæd jer til Danmarkspremiere på et helt nyt landslotteri fra Børns Vilkår, som lanceres i slutningen af januar 2018. I kan tjene mange penge til klassekassen eller spændende aktiviteter i Jeres forening.

Kan sælges af:

Tjen penge på salg af de populære skrabelodder fra Børns Vilkår

Kære kunde

Du kan allerede nu blive skrevet op, således at du modtager en mail, når du kan læse mere om det nye landslotteri – som er helt nyskabende på lotterimarkedet.

Vil du have en mail når I kan lægge bestilling ind på det nye landslotteri fra Børns Vilkår ? Ja- tak – klik her

Ønsker du at sælge et landslotteri allerede i januar 2018 – henviser vi til Røde Kors landslotteri her på støtforeningen.dk – klik her https://stoetforeningen.dk/lotteri/roede-kors-landslotteri/

MED RETURRET – Salgspris pr. julekalender er 50 kr.

Her tjener i 15 kr. pr. solgt kalender. Når I har afsluttet salget indbetaler i 35 kr. pr. solgt kalender til den bankkonto der er oplyst på fakturaen, som er indlagt i kassen med kalenderne. I beholder så selv de 15 kr. som er Jeres fortjeneste pr. solgt kalender.

Hvis I har usolgte julekalenderne, som I gerne vil returnere gør i sådan:

I pakker disse i en kasse og returnerer julekalenderne til den adresse, som er nævnt på følgesedlen som er vedlagt kalenderne. Samtidig udfylder i antal returkalendere på medsendte følgesedler og indlægger de udfyldte følgesedler i kassen sammen med kalenderne. HUSK: Tag en kopi eller et foto af den udfyldte følgeseddel til Jeres egen kontrol. Når vi modtager returkalenderne, optæller vi om antallet stemmer med Jeres optælling, og udsteder herefter en kreditnota til Jer, samt et kontoudtog som fortæller, hvor meget I skal overføre til Børns Vilkår. Herefter overfører I dette beløb til den bankkonto som er nævnt på fakturaen. I kan også vælge at overføre, så snart I har lavet Jeres optælling af solgte lodsedler. Afslutningsvis fremsender vi et kontoudtog som viser alle posteringer.

HUSK: At overholde fristen for returnering og betaling, som står på medsendte følgesedler. Returneres kalenderne efter denne frist bortfalder returretten.

UDEN RETURRET – Salgspris pr. julekalender er 50 kr.

Her tjener i 25 kr. pr. solgt kalender. Når salget er afsluttet indbetaler i 25 kr. pr. solgt julekalender til den bankkonto som står på medsendte faktura. (Husk at oplyse faktura nr. ved indbetaling) I beholder selv Jeres fortjeneste og kan disponere over dette beløb, så snart kalenderne er solgt. Herefter modtager i et kontoudtog med saldo 0 kr. og alt er i orden. I skal naturligvis først betale efter at  julekalenderne er solgt. På fakturaen står seneste betalingsdato. Er der bestilt UDEN returret, kan eventuelle lodsedler ikke returneres og der skal afregnes med 25. pr. stk. for alle I har fået tilsendt.

Klik og se hvor meget din forening eller klasse kan tjene på salg af Børns Vilkår - Skrabelod foråret 2018 (Beløbet gælder ved salg uden returret)

Du kan med de valgte lodder tjene op til 0 kr.

Kære alle

Indtægterne fra lotterierne har stor betydning for omfanget af det arbejde Børns Vilkår udfører for børn og unge i Danmark. Børns Vilkår er til for at sikre, at alle børn i Danmark får en tryg barndom. Vi er en privat, humanitær og politisk uafhængig organisation, der taler og kæmper børnenes sag. BørneTelefonen er omdrejningspunktet for Børns Vilkårs arbejde. Gennem de mere end 60.000 samtaler, vi hvert år har med børn og unge, får vi et unikt indblik i, hvilke tanker, følelser og tendenser, der rør sig blandt børn og unge i Danmark. Vi arbejder for, at intet barn skal svigtes. Hverken af barnets nærmeste voksne eller af samfundet. Det har vi arbejdet for, siden vi blev etableret 1977. Vi er børnenes linje til rådgivning, trøst eller bare en voksen, der har tid til at lytte. Når venskaberne slår gnister. Når forældrenes skilsmisse gør ondt i maven. Når børnene udsættes for så grusomme svigt, at de næsten ikke kan få det sagt. Hver dag, året rundt sidder vores frivillige rådgivere på BørneTelefonen klar til at lytte og rådgive børn og unge i Danmark om deres problemer, store som små.

De bidrag Børns Vilkår modtager fra lotterier er en vigtig del af vores arbejde. Vi kan nemlig kun hjælpe børnene med jeres og andres hjælp. Jo flere der hjælper, des flere børn kan vi hjælpe til en tryg barndom og et bedre voksenliv. Sammen stopper vi svigt!

Hans Christian Niebuhr, Lotteriansvarlig hos Børns Vilkår

Spillemyndigheden har givet tilladelse til at sælge dette landslotteri i hele Danmark fra den 1. oktober til 31. december 2017