RØDE KORS landslotteri 2017/2018

Sælg de populære lodsedler fra Røde Kors - Kan sælges helt til 1. maj 2018

Røde Kors landslotteri 2017/2018

Din forening eller skoleklasse kan sælge dette smukke skrabelod fra Røde Kors fra 1. november 2017 til 1. Maj 2018. Lodsedler fra Røde Kors er meget lette at sælge, da alle kender Røde Kors.. Jeres fortjeneste er op til 10 kr. pr. stk. I støtter en god sag og tjener samtidig mange penge til Jeres lokale aktiviteter. Gør livet i Jeres klub eller klasse lidt sjovere med pengene fra lotterisalget.

Årets nye landslotteri kan nu bestilles her på siten og må sælges fra den 1. November 2017.

TJEN 8 KR. PR. SOLGT LODSEDDEL, hvis I vælger at have mulighed for at returnere usolgte lodsedler.

TJEN 10 KR. PR. SOLGT LODSEDDEL, hvis I fravælger returretten.

INGEN INVESTERING – afregning først efter salget – senest den 15. Maj 2018.

1. præmie på lotteriet er en drømmerejse til en værdi af hele 50.000 kr.

Overskuddet fra lotteriet går til Røde Kors lokale og internationale hjælpearbejde med sårbare og udsatte.

NYT – NU KAN DU OGSÅ SÆLGE LODSEDLER SOM FRIVILLIG

Nu kan du også sælge lodder som frivillig uden provision og dermed lade hele overskuddet gå til Røde Kors’ hjælpearbejde. Så har du lyst til at få strukket dine ben og gå en rask tur for det gode formål, så modtager vi med glæde din bestilling, og du har naturligvis altid returret på usolgte lodsedler.

BESTIL NEDERST PÅ SIDEN
(Vi starter udsendelsen af skrabelodderne den 20. Oktober 2017)
Der er fremstillet 100.000 skrabelodder.
Salgsperiode: 1. November 2017 – 1. Maj 2018
Salgspris: 25 kr.

Vi fremsender sammen med skrabelodderne salgsguide, brugsvejledning, plakat og Mobile Pay kort

MED RETURRET – Salgspris pr. lod er 25 kr.

Her tjener i 8 kr. pr. solgt lodseddel. Når I har afsluttet salget indbetaler i 17 kr. pr. solgt lod til den bankkonto der er oplyst på fakturaen, som er indlagt i kassen med lodsedlerne. I beholder så selv de 8 kr. som er Jeres fortjeneste pr. solgt lodseddel.

Hvis I har usolgte lodsedler, som I gerne vil returnere gør i sådan:

I pakker disse i en kasse og returnerer lodsedlerne til den adresse, som er nævnt på følgesedlen som er vedlagt lodsedlerne, når de udsendes. Samtidig udfylder i antal returlodder på medsendte følgesedler og indlægger de udfyldte følgesedler i kassen sammen med lodderne. HUSK: Tag en kopi eller et foto af den udfyldte følgeseddel til Jeres egen kontrol. Når vi modtager returlodderne, optæller vi om antallet stemmer med Jeres optælling, og udsteder herefter en kreditnota til Jer, samt et kontoudtog som fortæller, hvor meget I skal overføre til Børns Vilkår. Herefter overfører I dette beløb til den bankkonto som er nævnt på fakturaen. I kan også vælge at overføre, så snart I har lavet Jeres optælling af solgte lodsedler. Afslutningsvis fremsender vi et kontoudtog som viser alle posteringer.

HUSK: At overholde fristen for returnering og betaling, som står på medsendte følgesedler. Returneres lodsedlerne efter denne frist bortfalder returretten.

UDEN RETURRET – Salgspris pr. lod er 25 kr.

Her tjener i 10 kr. pr. solgt lodseddel. Når salget er afsluttet indbetaler i 15 kr. pr. solgt lodseddel til den bankkonto som står på medsendte faktura. (Husk at oplyse faktura nr. ved indbetaling) I beholder selv Jeres fortjeneste og kan disponere over dette beløb, så snart lodsedlerne er solgt. Herefter modtager i et kontoudtog med saldo 0 kr. og alt er i orden. I skal naturligvis først betale efter at lodsedlerne er solgt. På fakturaen står seneste betalingsdato. Er der bestilt UDEN returret, kan eventuelle lodsedler ikke returneres og der skal afregnes med 15. pr. stk. for alle I har fået tilsendt.

Materiale til Røde kors landslotteri

• Download og udskriv plakat

Røde Kors er altid til stede

Hver dag redder vi liv og ruster mennesker til at klare sig gennem kriser og katastrofer. I Danmark skaber vi fællesskaber og støtter samfundets sårbare til et bedre liv.

Vi hjælper mennesker på begge sider af konflikten og i de fjerneste egne af verden. Uden hensyn til nationalitet, religion eller politiske holdninger. Vores internationale indsats understøtter menneskers værdighed og sociale samhørighed, og hjælper til at opbygge modstandsdygtighed over for kriser og katastrofer hos truede befolkningsgrupper. I Danmark tager vores sociale aktiviteter afsæt i det enkelte menneskes behov, og gennem fællesskaber hjælper vi sårbare mennesker til et bedre liv. Vi styrker menneskers muligheder for at tage vare på sig selv og skabe positive forandringer i deres eget liv.

Vi er verdens største humanitære organisation med 17 millioner frivillige i 190 lande. Vi er en del af dit lokalsamfund, uanset hvor du bor. Med din hjælp kan vi altid være til stede, når der er brug for os.

Spillemyndigheden har givet tilladelse til årets landslotteri med salg fra den 1. November 2017 til den 1. Maj 2017.

Gå videre til bestilling af Røde kors landslotteri

Tjen 8 kr. pr. lod MED returret eller op til 10. kr. pr. lod UDEN returret
Fortsæt til bestilling