BørneTelefonens Lotteri 2024

Tjen penge til din forening, skoleklasse, spejdergruppe, institution eller sportsklub - Også mulighed for at få en gratis tur i biografen

Kan sælges af:

BørneTelefonens Lotteri 2024

Nu kan din forening/skoleklasse eller spejdergruppe bestille det populære forårslotteriet fra BørneTelefonen og Børns Vilkår.

For hvert solgt skrabelod til 50 kr., tjener I op til 20 kr. til Jeres klub eller skoleklasse.

IDE: Giv hvert medlem/elev en blok med 20 lodsedler med hjem, som de kan sælge til deres netværk. Er der 30 medlemmer/elever og sælger de hver en blok, kan I tjene 12.000 kr.

BIOGRAFTUR ?  Sælger I min. 700 skrabelodder, sender vi helt gratis 25 biografbilletter til jer, så jeres dygtige sælgere kan få en god oplevelse i biografen sammen med kammeraterne.(Gælder kun ved køb af min. 700 stk. UDEN returret) Når I har solgt skrabelodderne skal I indsende kvittering på indbetaling for skrabelodderne til lsj@bording.dk, så fremsender vi biografbilletterne inden for et par uger.

Bestiller I UDEN returret – tjener i 20 kr. pr. solgt skrabelod

Bestiller I MED returret – tjener i 16 kr. pr. solgt skrabelod.

Bestillinger kan også kombineres som MED og UDEN returret.

BESTIL HER

Så meget kan I tjene:

HVOR MANGE LODDER KAN VI SÆLGE ?

Gennemsnitssalget pr. sælger er på 20 skrabelodder – mange kan sælge flere. Du kan bruge beregneren nederst på siden – her kan du indtaste Jeres info og se hvor meget i kan tjene.

HVORNÅR SKAL VI BETALE FOR SOLGTE LODDER?

I skal først betale for skrabelodderne efter salget.

HVOR MÅ VI SÆLGE SKRABELODDERNE ?

Dørsalg i byen • Butikscentre • Udstillinger • Byfester • Familie • Idrætsstævner • Gågader • Venner • Stadions • Klubhuse • Loppemarkeder • Naboer osv.

HVORNÅR MÅ VI SÆLGE SKRABELODDERNE ?

Fra den 1. januar til den 1. juli 2024

MODTAGER VI SALGSMATERIALE NÅR VI FÅR SKRABELODDERNE ?

Ja – I får en udførlig salgsguide med masser af gode råd til at optimere salget, 25 stk. Mobile Pay kort, brugsvejledning samt plakater til ophængning. Skrabelodderne er i en blok med 20 stk. som er opklæbet på smart pap bagstykke, som gør det meget synligt for køberne, hvem de støtter ved at købe et eller flere skrabelodder.

MODTAG BETALING MED MOBILEPAY KORT/MOBILEPAY BOX

I skriver Jeres nummer på pap bagstykket, hvor de 20 skrabelodder er påsat. Herefter kan køberen betale for købet af skrabelodder med sit MobilePay, ved at overføre pengene til det nummer i har oplyst på pap bagstykket.

Det tager kun 1 min. at oprette en MobilePay BOX fra jeres normale MobilePay. Læs mere her.
Mange skoleklasser og foreninger har deres eget MobilePay nummer og denne kan naturligvis også benyttes.

HVEM MÅ SÆLGE BØRNETELEFONENS LANDSLOTTERI ?

Lodderne må sælges af foreninger, skoleklasser, klubber, institutioner, gymnasieklasser og til andre almennyttige formål. Vi søger også virksomheder og butikker som vil hjælpe med at sælge skrabelodderne og samtidig støtte BørneTelefonens arbejde.

Salgspris pr. skrabelod: 50 kr

Din forening, sportsklub, skole, gymnasieklasse eller børnehave kan sælge dette smukke skrabelod fra Børns Vilkår og BørneTelefonen og tjene penge på salget. Lodsedler fra BørneTelefonen er meget lette at sælge, da de fleste kender BørneTelefonens arbejde for børn og unge i Danmark.  I støtter en god sag og tjener samtidig mange penge til Jeres lokale aktiviteter. Gør livet i Jeres klub eller klasse lidt sjovere med pengene fra lotterisalget, eller tjen penge til en privat ferie ved at sælge skrabelodder for BørneTelefonen.

BESTIL nederst på siden.

I kan bestille skrabelodderne nu og vi starter med at udsende bestilte skrabelodder i starten af januar måned 2024.

DU KAN OGSÅ SÆLGE LODSEDLER SOM FRIVILLIG

Når du sælger som frivillig går hele overskuddet til BørneTelefonen og du tjener ikke på salget.

Nu kan du også sælge lodder som frivillig uden provision og dermed lade hele overskuddet gå til BørneTelefonens arbejde. Så har du lyst til at få strukket dine ben og gå en rask tur for det gode formål, så modtager vi med glæde din bestilling, og du har naturligvis altid returret på usolgte lodsedler.

IDE !

Skal din skoleklasse på en studierejse eller måske en hyttetur – så kan Jeres indtægt fra salget af BørneTelefonens skrabelodder give et godt tilskud til aktiviteten eller måske kan i tjene så meget på salget, at overskuddet kan betale hele hytteturen.

Er du med i en sportsklub eller en forening er dette landslotteri fra BørneTelefonen også meget velegnet til at indsamle penge til en lokal aktivitet eller måske deltagelse i et sportsstævne i Danmark eller udlandet.

Gymnasie klasser – se her – I kan tjene penge til Jeres studenterkørsel eller studenterhuer ved at sælge BørneTelefonens skrabelodder.

Mere end 8000 skoleklasser, sportsklubber, gymnasieklasser, institutioner og foreninger sælger lotterier igennem støtforeningen.dk

Kontakt os på 2726 5599/4063 5599 eller send en mail til info@stoetforeningen.dk og hør nærmere om mulighederne for at tjene penge til Jeres lokale aktiviteter.

Salgspris pr. lod er 50 kr.

BESTILLER I MED RETURRET

I tjener 16 kr. pr. solgt lodseddel. Når I har afsluttet salget indbetaler i 34 kr. pr. solgt lod til den bankkonto der er oplyst på fakturaen, som er indlagt i kassen med lodsedlerne. I beholder så selv de 16 kr. som er Jeres fortjeneste pr. solgt lodseddel.

Hvis I har usolgte lodsedler, som I gerne vil returnere gør i sådan:

I pakker disse i en kasse og returnerer lodsedlerne til den adresse, som er nævnt på følgesedlen som er vedlagt lodsedlerne, når de udsendes. Samtidig udfylder i antal returlodder på medsendte følgesedler og indlægger de udfyldte følgesedler i kassen sammen med lodderne. HUSK: Tag en kopi eller et foto af den udfyldte følgeseddel til Jeres egen kontrol. Når vi modtager returlodderne, optæller vi om antallet stemmer med Jeres optælling, og udsteder herefter en kreditnota til Jer, samt et kontoudtog som fortæller, hvor meget I skal overføre til Børns Vilkår. Herefter overfører I dette beløb til den bankkonto som er nævnt på fakturaen. I kan også vælge at overføre, så snart I har lavet Jeres optælling af solgte lodsedler. Afslutningsvis fremsender vi et kontoudtog som viser alle posteringer.

BESTILLER I UDEN RETURRET

I tjener 20 kr. pr. solgt skrabelod og kan IKKE returnere eventuelt overskydende skrabelodder. I skal indbetale faktura som er tilsendt sammen med skrabelodderne til den bankkonto som er nævnt på fakturaen.

HUSK: At overholde fristen for returnering og betaling, som står på medsendte følgesedler. Returneres lodsedlerne efter denne frist bortfalder returretten.

Klik og se hvor meget din forening eller klasse kan tjene på salg af BørneTelefonens lotteri 2024 (Beløbet gælder ved salg uden returret)

• Plakat

• Åbn og udskriv vores plakat

Kære alle

Indtægterne fra lotterierne har stor betydning for omfanget af det arbejde Børns Vilkår udfører for børn og unge i Danmark. Børns Vilkår er til for at sikre, at alle børn i Danmark får en tryg barndom. Vi er en privat, humanitær og politisk uafhængig organisation, der taler og kæmper børnenes sag. BørneTelefonen er omdrejningspunktet for Børns Vilkårs arbejde. Gennem de mere end 60.000 samtaler, vi hvert år har med børn og unge, får vi et unikt indblik i, hvilke tanker, følelser og tendenser, der rør sig blandt børn og unge i Danmark. Vi arbejder for, at intet barn skal svigtes. Hverken af barnets nærmeste voksne eller af samfundet. Det har vi arbejdet for, siden vi blev etableret 1977. Vi er børnenes linje til rådgivning, trøst eller bare en voksen, der har tid til at lytte. Når venskaberne slår gnister. Når forældrenes skilsmisse gør ondt i maven. Når børnene udsættes for så grusomme svigt, at de næsten ikke kan få det sagt. Hver dag, året rundt sidder vores frivillige rådgivere på BørneTelefonen klar til at lytte og rådgive børn og unge i Danmark om deres problemer, store som små.

De bidrag Børns Vilkår modtager fra lotterier er en vigtig del af vores arbejde. Vi kan nemlig kun hjælpe børnene med jeres og andres hjælp. Jo flere der hjælper, des flere børn kan vi hjælpe til en tryg barndom og et bedre voksenliv. Sammen stopper vi svigt!

Hans Christian Niebuhr, Lotteriansvarlig hos Børns Vilkår

Spillemyndigheden har givet tilladelse til at sælge dette landslotteri i hele Danmark fra den 1. januar til den 1. Juli 2024