Støtforeningen.dk etablerer nyt salgskontor i København

Oprettet d. 7. juli 2016

Siden støtforeningen.dk blev etableret i januar 2012 er der sket en stor udvikling og idag er støtforeningen.dk Danmarks største udbyder af organisationers landslotterier. Da hovedparten af de Danske organisationer har base i København, har vi besluttet os for at oprette et salgskontor i København her i juni måned – fortæller indehaver Niels Erik Jørgensen. Dermed er vi tættere på vore kunder, hvilket giver mulighed for at servicere dem på bedste måde. Hovedkontoret er stadig beliggende i Herning, hvor alt logistik håndteres. Støtforeningen.dk har flere nye tiltag på vej, som vil skabe mulighed for at de Danske organisationer, foreninger og skoleklasser kan tjene endnu flere penge til gode formål.