Skoleogklubaktiviteter.dk lanceres – Her finder skoler og foreninger spændende aktiviteter

Oprettet d. 22. november 2018

Vi lancerer Danmarks nye opslagsværk for aktiviteter til skoler og foreninger, som skal på lejrskole, have blå mandag, deltage i et sportstævne eller som planlægger en udflugt – masser af spændende ideer.

Danmarks skoler, institutioner og foreninger har siden introduktionen af støtforeningen.dk i 2012 tjent mere end 20 mill kr. ved at sælge landslotterier for landskendte Danske organisationer igennem støtforeningen.dk Disse penge er brugt til lejrskoler, træningslejre, udflugter, rejser, indkøb af udstyr og meget andet.

Igennem årene har mange spurgt, om vi ikke kunne lave en site, som henvendte sig til skoler og foreninger, således at det var let for lærere, forældre, foreningsledere og trænere at finde aktiviter og produkter målrettet deres målgruppe. Dette har vi nu taget op og her kan I finde lejrskoler, studierejser, fodboldstævner, events, studenterkørsel, udstyr og alt muligt, som skoler og foreninger har brug for.

skoleogklubaktiviteter.dk giver et godt overblik og mulighed for lynhurtig søgning for de som arrangerer aktiviteter for børn og unge på skoler og i foreninger.

SE ALLE DE SPÆNDENDE AKTIVITETER HER