Så har vi endnu en vinder – denne gang en vinder af Ekstrachancen i Børns Vilkårs julekalender lotteri.

Oprettet d. 23. januar 2018

Harry vandt rejsegavekortet til Albatros Rejser til en værdi af hele 25.000 kr. Han fortæller at julekalenderen faktisk var lagt i garagen til papirindsamling, da han blev ringet op af Børns Vilkår og fik oplyst at han havde vundet præmien på Ekstrachancen. Harry fik travlt med at finde julekalenderen, således at gevinstnummeret kunne kontrolleres og til alt held fandt han julekalenderen blandt gamle aviser og ugeblade.

Harry’s kone støtter i forvejen Børns Vilkår med et fast beløb hver måned, så familien kender til Børns Vilkårs arbejde herunder BørneTelefonen og det var med stor glæde at de også støttede Børns Vilkår ved at købe en julekalender og så var de også glade for samtidig at støtte den lokale forening som solgte julekalenderne i området.
Han fortæller at rejsegavekortet skal bruges til en rejse for hele familien på et tidspunkt.

Vi ønsker Harry et stort tillykke med gevinsten og tak for støtten til Børns Vilkår.

Foto: Laila Rolighed fra Støtforeningen.dk udleverer rejsegavekortet på 25.000 kr. fra Albatros Travel på vegne af Børns Vilkår til den heldige vinder Harry Rasmussen.

Se forøvrigt de nye spændende landslotterier fra Røde Kors og Danske Hospitalsklovne på www.stoetforeningen.dk