Nyt landslotteri fra Børns Vilkår og BørneTelefonen klar til distribution

Oprettet d. 31. januar 2017

BVlogo for web with tickets

Vi starter med at udsende skrabelodder til årets landslotteri den 3. Februar 2017. Igen i år sælges skrabelodderne af foreninger, klubber og skoleklasser i hele Danmark – som derved kan tjene mange penge til sine lokale formål – det kan være en rejse, en hyttetur, nyt udstyr til klubben eller måske en grillaften. Mulighederne er utallige og så snart skrabeloddet er solgt, har sælger gruppen sin provision til rådighed. Der er ingen investering og de bestilte skrabelodder skal først betales efter at salgsperioden er udløbet.

Vi håber at rigtig mange foreninger og skoleklasser igen i år vil deltage, således at vi kan få en lige så stor succes som ved salget af landslotteriet i 2016.

Læse mere eller bestil skrabelodder – Gå til forsiden og klik på Børns Vilkårs logo.

Vil du gerne høre mere om hvordan du gør – må du meget gerne ringe til os på 4063 5599 eller sende en mail til nj@stoetforeningen.dk