Nu kan I – og Danmark – hjælpe danske børn og unge med handicap til et bedre liv i sportens verden

Oprettet d. 3. august 2017

Sammen med Parasport Danmark (tidligere DHIF) har Støtforeningen bestræbt sig på at gøre det endnu nemmere at tjene penge til jeres sportsklub, skoleklasse eller forening. Så, mangler I penge til sportsudstyr, lejrture, medlemsaktiviteter mv., kan salg af de flotte skrabelodder fra Parasport Danmark være den direkte vej til at fylde kassen op og få jer i mål.

Stærkt fokus på børn og unge med handicap
Parasport Danmark er, som bekendt, de handicappedes sportsforbund. Og i 2017 og frem sætter de endnu hårdere ind med at hjælpe børn og unge med handicap ind i sportens verden så tidligt som muligt. De skal have en god start på livet med de mange glæder der følger med sved på panden, kammeratskab, sportsånd og fighter vilje.

Overskuddet fra landslotteriet skal sikre dette arbejde, til glæde for de mange børn og unge rundt om i landet, som endnu ikke har fundet en sportsaktivitet, som passer til dem. Potentialet er enormt – og hvem kender ikke værdien af at blive en del af et fællesskab?

En oplagt win-win
Netop derfor giver måske endnu bedre mening, at fællesskaber af raske børn og unge over hele Danmark giver en hjælpende hånd og SAMTIDIG tjener en rar sum penge til deres egne formål. Det allerbedste er måske endda, at I inden længe vil kunne se resultaterne i sportsklubberne i jeres område i form af smil og glæde fra nye sportsudøvere.

Vi har gjort det nemt for jer
For at gøre det nemt tilbydes I blandt andet hjælp til at sikre en god oplevelse for jeres sælgere, råd om den optimale mængde af lodder til jeres område samt en MobilePay løsning til de husstande, som ikke ligger inde med kontanter.

Sikre penge med mulighed for returret
Er selvtilliden og fighter viljen i orden kan I tjene hele 10 kr. pr solgt lod. Men skulle det, mod forventning, ikke lykkes at sælge alle jeres lodder kan I, hvis I vælger muligheden for returret, aflevere de usolgte lodder tilbage. Her tjener i 8 kr. pr lod.

Sådan sikrer I JERES lokalområde
Klik jer ind på Parasport Danmarks landslotteri og tilmeld jeres klasse, klub eller forening som sælger af de lækre skrabelodder, før andre eventuelt får samme tanke, i jeres lokalområde.

Tak på forhånd – jeres indsats vil med garanti lune mere end blot jeres pengekasse :o)