Børns Vilkår - NU er den her - det nye store skrabelod

TJEN 25 KR. pr. solgt skrabelod. Børns Vilkår og BørneTelefonen lancerer det nye "Kalenderlotteri". Lotteriet består af et stort skrabelod, hvor der bla. kan vindes en Renault Captur til en værdi af 162.900 kr. og samtidig får køberne en årskalender til opslagstavlen, hvor man kan vinde rejsegavekort. Klubben, skoleklassen eller foreningen TJENER OP TIL 25 kr. pr. stk. Vi kan påtrykke Jeres eget lokale foto på skrabeloddet.

Tjen penge på salg af det nye "Store skrabelod" fra Børns Vilkår og BørneTelefonen

TJEN PENGE TIL FORENINGEN, SKOLEKLASSEN ELLER SPORTSKLUBBEN

HVAD KAN VI TJENE ?

For hvert solgt lod á 50 kr. kan I tjene op til 25 kr. til klassen eller klubben.

Nu kan I bestille dette populære landslotteri fra Børns Vilkår som sælges af foreninger, skoleklasser og sportsklubber i hele Danmark.

Konceptet er meget enkelt og praktisk.

Bestiller I skrabelodder MED returret TJENER I 15 kr. pr. solgt skrabelod og kan frit returnere de lodder I ikke får solgt.

Bestiller I skrabelodder UDEN returret TJENER I 25 kr. pr. solgt skrabelod og her er der ikke returret.

I kan også bestille et antal UDEN returret og et antal MED returret.

Der er ingen investering, da I først skal afregne senest den 31. August 2018.

Børns Vilkår har endvidere indgået en aftale med BILKA, således at et antal foreninger og skoleklasser kan sælge skrabeloddet i forbindelse med BILKA’s varehuse i Danmark – Hvis I bestiller og er interesseret i at sælge skrabelodder ved BILKA i Jeres by, skal I skrive dette i kommentarfeltet på bestillingsformularen.

OG 🙂

Endnu flere fordele – I kan få skrabeloddet leveret med et foto fra Jeres forening, skole eller lokalområdet, ligesom vi kan påtrykke Jeres logo eller en kort tekst – helt uden ekstra udgifter. Et lotteri med et lokalt motiv sælger altid bedre – så overvej denne mulighed. Ved levering med Jeres eget motiv er der ikke returret og der skal bestilles min. 500. stk. – MEN – I tjener 25 kr. pr. solgt lodseddel.

I kan bestille nederst på siden og ønsker I at få trykt skrabeloddet med Jeres eget foto, logo eller tekst, kan I downloade disse når I bestiller. Så fremsender vi en korrektur til Jer inden vi trykker Jeres lokale skrabelod.

I kan naturligvis også bestille med vores spændende standard motiv, hvor I har mulighed for at bestille MED returret, således at I kan returnere usolgte lodsedler.

Find penge til Jeres aktiviteter i klubben, skoleklassen, foreningen, børnehaven eller gymnasieklassen – Så snart I har solgt skrabeloddet, har I Jeres provision til rådighed.

Del gerne på skolens forældreIntra, lærerIntra, skoleIntra eller til forenings trænere og ledere. Du kan også udskrive flyer og medtage denne til Jeres næste møde i aktivitetsudvalget, klassen eller foreningen.

BONUS FOR KØBERNE

Køberne får et stort skrabelod med mulighed for at vinde store gevinster bla. En Renault Captur til en værdi af hele 162.900 kr., rejsegavekort på 25.000 kr. til Albatros Rejser og masser af gavekort til BILKA, Bon-Bon land og Fri Bikeshop m.fl.

Sammen med lodsedlen får køberen endvidere en årskalender i A4 format til sine notater. På kalenderdelen kan der skrabes et Ekstrachance nummer, hvor der kan vindes et rejsegavekort fra Albatros på hele 25.000 kr. som udtrækkes den 1. September 2018.

Der er endvidere gevinst på ALLE lodder – da alle som køber vinder en GRATIS film fra Blockbuster.

Leveringstider:
Med standard motiv – 2-3 dage efter bestilling
Med eget motiv – 2-3 uger efter modtagelse af bestilling, foto og logo.

Info:
“Kalenderlotteriet” sælges for 50 kr. pr. stk.
Der er fremstillet 75.000 stk. i A3 format, som så er bukket og perforeret, så man kan afrive vægkalenderen i A4 format.
Salgsperiode: 19. Februar – 19. August 2018
Betaling og seneste returdato for usolgte lodsedler er den 31. August 2018.

Læs mere på Børns Vilkårs hjemmeside.

BESTIL NEDERST PÅ SIDEN ELLER HER

SÅDAN SKAL I BETALE FOR KALENDERLOTTERIET

I bestiller et antal lodder MED eller UDEN returret –

MED RETURRET – Salgspris pr. “kalenderlotteri” er 50 kr.

Her tjener i 15 kr. pr. solgt kalenderlotteri. Når I har afsluttet salget indbetaler i 35 kr. pr. solgt lodseddel til den bankkonto der er oplyst på fakturaen, som er indlagt i kassen med kalenderne. I beholder så selv de 15 kr. som er Jeres fortjeneste pr. solgt kalenderlotteri.

Hvis I har usolgte lodsedler, som I gerne vil returnere gør i sådan:

I pakker disse i en kasse og returnerer lodsedlerne til den adresse, som er nævnt på følgesedlen som er vedlagt lodderne. Samtidig udfylder i antal returlodsedler på medsendte følgesedler og indlægger de udfyldte følgesedler i kassen sammen med lodsedlerne. HUSK: Tag en kopi eller et foto af den udfyldte følgeseddel til Jeres egen kontrol. Når vi modtager returlodderne, optæller vi om antallet stemmer med Jeres optælling, og udsteder herefter en kreditnota til Jer, samt et kontoudtog som fortæller, hvor meget I skal overføre til Børns Vilkår. Herefter overfører I dette beløb til den bankkonto som er nævnt på fakturaen. I kan også vælge at overføre, så snart I har lavet Jeres optælling af solgte lodsedler. Afslutningsvis fremsender vi et kontoudtog som viser alle posteringer.

HUSK: At overholde fristen for returnering og betaling, som står på medsendte følgesedler. Returneres lodsedlerne efter denne frist bortfalder returretten.

UDEN RETURRET – Salgspris pr. “Kalenderlotteri” er 50 kr.

Her tjener i 25 kr. pr. solgt lodseddel. Når salget er afsluttet indbetaler i 25 kr. pr. solgt lodseddel til den bankkonto som står på medsendte faktura. (Husk at oplyse faktura nr. ved indbetaling) I beholder selv Jeres fortjeneste og kan disponere over dette beløb, så snart lodderne er solgt. Herefter modtager i et kontoudtog med saldo 0 kr. og alt er i orden. I skal naturligvis først betale efter at kalenderlotteriet er solgt. På fakturaen står seneste betalingsdato. Er der bestilt UDEN returret, kan eventuelle lodsedler ikke returneres og der skal afregnes med 25. pr. stk. for alle I har fået tilsendt.

Du kan med de valgte kalenderlotterier tjene op til 44.000 kr.

Materiale til Kalenderlotteriet fra Børns Vilkår

• Download og udskriv plakat

Kære alle

Indtægterne fra lotterierne har stor betydning for omfanget af det arbejde Børns Vilkår udfører for børn og unge i Danmark. Børns Vilkår er til for at sikre, at alle børn i Danmark får en tryg barndom. Vi er en privat, humanitær og politisk uafhængig organisation, der taler og kæmper børnenes sag. BørneTelefonen er omdrejningspunktet for Børns Vilkårs arbejde. Gennem de mere end 45.000 samtaler, vi hvert år har med børn og unge, får vi et unikt indblik i, hvilke tanker, følelser og tendenser, der rør sig blandt børn og unge i Danmark. Vi arbejder for, at intet barn skal svigtes. Hverken af barnets nærmeste voksne eller af samfundet. Det har vi arbejdet for, siden vi blev etableret 1977. Vi er børnenes linje til rådgivning, trøst eller bare en voksen, der har tid til at lytte. Når venskaberne slår gnister. Når forældrenes skilsmisse gør ondt i maven. Når børnene udsættes for så grusomme svigt, at de næsten ikke kan få det sagt. Hver dag, året rundt sidder vores frivillige rådgivere på BørneTelefonen klar til at lytte og rådgive børn og unge i Danmark om deres problemer, store som små.

De bidrag Børns Vilkår modtager fra lotterier er en vigtig del af vores arbejde. Vi kan nemlig kun hjælpe børnene med jeres og andres hjælp. Jo flere der hjælper, des flere børn kan vi hjælpe til en tryg barndom og et bedre voksenliv. Sammen stopper vi svigt!

Hans Christian Niebuhr, Lotteriansvarlig hos Børns Vilkår

Spillemyndigheden har givet tilladelse til at sælge dette landslotteri i hele Danmark fra den 19. Februar - 19. August 2018

Gå videre til bestilling af Kalenderlotteriet fra Børns Vilkår

Tjen 15 kr. pr. kalenderlotteri MED returret eller op til 25. kr. pr. kalenderlotteri UDEN returret