Sælg de populære skrabelodder fra Danske Hospitalsklovne og tjen penge

Skrabelodderne fra Danske Hospitalsklovne er meget lette at sælge, da de fleste gerne vil støtte Danske Hospitalsklovnes arbejde på børneafdelingerne på de Danske sygehuse. Tjen mange penge til klub eller klassekassen ved salg af skrabelodder. Ingen investering - først betaling efter salget.

Kan sælges af:

Danske Hospitalsklovnes populære Forårslotteri 2019

Dette lotteri kan ikke bestilles mere, men glæd Jer til det populære “Til og Fra”-julekort lotteri med skrab, som snart kan bestilles her på siden 🙂

Nu kan I bestille det populære forårslotteri fra Danske Hospitalsklovne. Lodderne kan sælges af foreninger, børnehaver, skole- og gymnasieklasser og sportsklubber i hele Danmark fra den 1. marts 2019 helt til den 14. juni 2019.

Overskuddet fra salget kan bruges til en hyttetur, en rejse, deltagelse i et sportsstævne eller andre lokale aktiviteter – helt efter jeres eget valg.

HVOR MEGET KAN I TJENE?

Hvert lod koster 30 kr.

Bestiller I uden returret, tjener I 13 kr. pr. solgt skrabelod, men giver samtidig afkald på returretten.

Bestiller I med returret, tjener I 10 kr. pr. solgt skrabelod.

Er I i tvivl, om I er berettiget til at sælge, er I velkomne til at kontakte os på 40635599.

SÅDAN FUNGERER DET:

• I vælger antal lodsedler, og om I ønsker at sælge dem med eller uden returret.
  • I modtager lodsedlerne og kan begynde salget.
  • Sammen med lodsedlerne modtager I en salgsguide, MobilePay-kort, salgsplakater og informationsfoldere om Danske Hospitalsklovnes arbejde. I får også klovnenæser, som I kan benytte, når I skal sælge lotteriet. De skaber god opmærksomhed!
  • I afregner først efter afslutning af salget = ingen investering.

FRIVILLIG
Vil du som privatperson eller virksomhed gerne støtte Danske Hospitalsklovnes arbejde
, afkrydser du i “frivillig” på bestillingsformularen. Her tjener du ikke på salget, men skal afregne 30 kr. pr. solgt skrabelod. Du har naturligvis returret på de skrabelodder, du eventuelt ikke får solgt.

INFO:
Der er fremstillet 100.000 stk. skrabelodder
Salgsperiode er fra den 1. marts – 14. juni 2019
Betaling af solgte lodder og returnering af eventuelle returlodder skal ske senest den 29. juni 2019.

BEMÆRK: Vi starter udsendelse af bestilte skrabelodder fra den 26. februar 2019.

I bestiller et antal lodder MED eller UDEN returret – eller måske i en kombination.

MED RETURRET – salgspris pr. lod er 30 kr.
Her tjener I 10 kr. pr. solgt lodseddel.

Når I har afsluttet salget, indbetaler I 20 kr. pr. solgt lod til den bankkonto, der er oplyst på fakturaen, som er indlagt i kassen med lodsedlerne. I beholder så selv de 10 kr., som er jeres fortjeneste pr. solgt lodseddel.

Returnering
Hvis I har usolgte lodsedler, som I gerne vil returnere, gør I sådan:

• I pakker lodsedlerne i en kasse.
  • I udfylder antal returlodder på følgesedlen, som er vedlagt lodsedlerne, når de udsendes. Læg følgesedlen i kassen sammen med lodderne.
  • Returnér kassen til den adresse, som er nævnt på følgesedlen.
  • HUSK: Tag en kopi eller et foto af den udfyldte følgeseddel til jeres egen kontrol. Når vi modtager returlodderne, optæller vi, om antallet stemmer med jeres optælling. Herefter udsteder vi en kreditnota til jer samt et kontoudtog, som fortæller, hvor meget I skal overføre til Danske Hospitalsklovne.
  • I overfører dette beløb til den bankkonto, som er nævnt på fakturaen. I kan også vælge at overføre, så snart I har lavet jeres optælling af solgte lodsedler. Afslutningsvis fremsender vi et kontoudtog, som viser alle posteringer.

HUSK at overholde fristen for returnering og betaling, som står på den medsendte følgeseddel. Returnerer I lodsedlerne efter denne frist, bortfalder returretten.

UDEN RETURRET – salgspris pr. lod er 30 kr.
Her tjener i 13 kr. pr. solgt lodseddel.

Når salget er afsluttet, indbetaler I 17 kr. pr. solgt lodseddel til den bankkonto, som står på medsendte faktura (husk at oplyse faktura-nr. ved indbetaling). I beholder selv jeres fortjeneste og kan disponere over dette beløb, så snart lodsedlerne er solgt. Herefter modtager I et kontoudtog med saldo 0 kr., og alt er i orden.

I skal naturligvis først betale, efter at lodsedlerne er solgt. På fakturaen står seneste betalingsdato. Er der bestilt UDEN returret, kan eventuelle lodsedler ikke returneres, og der skal afregnes med 17. pr. stk. for alle, I har fået tilsendt.

Se 3. og 5. klasse fra Pilehaveskolen sælge lotteri

Klik og se hvor meget din forening eller klasse kan tjene på salg af Danske Hospitalsklovnes forårslotteri 2019 (Beløbet gælder ved salg uden returret)

• Download og udskriv Plakat

• Download Salgsguiden

• Mobilepay kort

Om Danske Hospitalsklovne

Danske Hospitalsklovnes vigtigste opgave er at styrke indlagte børns livsglæde og livsmod, så de bedre kan stå sygdomsforløbet igennem. Vi møder og anerkender barnet der, hvor det er. I angsten, i glæden, i kedsomheden. Vi er en tryg hånd at holde i, når livet på hospitalet gør ondt.

Spillemyndigheden har givet tilladelse til Danske Hospitalsklovnes landslotteri med salg fra den 1. marts 2019 til den 14. juni 2019.