Danske Hospitalsklovnes "Til og Fra"-julekort med skrabelod

Tjen 25 kr. pr. pakke med 5 stk. smukke ”Til og Fra ”-julekort med skrabelod. Meget lette at sælge, da de fleste gerne vil støtte Danske Hospitalsklovnes arbejde på børneafdelingerne på de Danske sygehuse.

SIDSTE NYT – Danske Hospitalsklovnes smukke ”Til og Fra”- julekort med skrabelod. Bestil nu!

Sælg ”Til og Fra” -julekort med skrabelod og tjen helt op til 25 kr. pr. solgt pakke.

Foreninger, skoleklasser, klubber osv. kan sælge Danske Hospitalsklovnens smukke ”Til og Fra”- julekort med skrabelod fra 1/10- 31/12 2017.
I tjener penge samtidig med, at I støtter Danske Hospitalsklovnens arbejde på landets børneafdelinger. Hospitalsklovnene er via nærvær, humor og en hånd at holde i med, når livet er svært. Se videoen nederst på siden.

“Til og Fra” – julekortene med skrabelod er designet i smuk klassisk julestil, som passer til alle pakkerne under juletræet. Sidste år var de MEGET lette at sælge og MEGET populære under juletræet – skønt når man kan være heldig at skrabe sig til en ekstra gave. 🙂

Foreningen eller skoleklassen kan tjene mange penge:
25 kr. pr. solgt pakke, som bestilles uden returret.
15 kr. pr. solgt pakke, som bestilles med returret.
Betaling er naturligvis først efter kortene er solgt = Ingen investering.
Bestil nederst på siden.

Med bestillingen får I også en praktisk vejledning, salgsguide, plakater, 20 stk. røde klovnenæser, 20 stk. foldere som fortæller om Danske Hospitalsklovne, samt Mobile Pay kort.

Salgspakningen består af i alt 5 ”Til og Fra”- julekort med skrabelod. Der er to forskellige motiver i hver pakke. Prisen for pakken er 50 kr.
Som endnu en nyhed er der også lotterigevinst til køberen af kortene. Så det er ikke kun de som modtager ”Til og Fra”- julekort med skrabelod, der kan være heldige at vinde et rejsegavekort på 50.000 kr. – det kan den, der har købt kortene af jer også være!

MANGE KAN VÆRE MED TIL AT SÆLGE!
“Til og Fra” – julekort med skrabelod kan sælges af sportsklubber, skoleklasser, almennyttige foreninger, HF og gymnasieklasser, ungdomsklubber, børnehaver m.fl.

FRIVILLIGE SÆLGERE
Vi søger frivillige som vil støtte en god sag og sælge for Danske Hospitalsklovne. Her går hele beløbet til Danske Hospitalsklovne – Du kan bestille herunder og afkrydse feltet ”Frivillig”

Info om lotteriet:
Salgsperiode: 1/10- 31/12
Salgspris 50 kr.
Fortjeneste UDEN returret 25 kr.
Fortjeneste MED returret 15 kr.

SÅDAN SKAL I BETALE FOR PAKKERNE

MED RETURRET – Salgspris pr. pk. “Til og Fra”- julekort med skrabelod er 50 kr.

Her tjener i 15 kr. pr. solgte pakke. Når I har afsluttet salget indbetaler i 35 kr. pr. solgt pakke til den bankkonto der er oplyst på fakturaen, som er indlagt i kassen med “Til og Fra”- julekort med skrabelod. I beholder så selv de 15 kr. som er Jeres fortjeneste pr. solgte pakke.

Hvis I har usolgte pakker “Til og Fra”- julekort med skrabelod, som I gerne vil returnere gør i sådan:

I pakker disse i en kasse og returnerer kassen til den adresse, som er nævnt på følgesedlen som er vedlagt kortene. Samtidig udfylder i antal returpakker på medsendte følgesedler og indlægger de udfyldte følgesedler i kassen sammen med “Til og Fra”- julekort med skrabelod. HUSK: Tag en kopi eller et foto af den udfyldte følgeseddel til jeres egen kontrol. Når vi modtager returpakkerne, optæller vi om antallet stemmer med jeres optælling, og udsteder herefter en kreditnota til jer, samt et kontoudtog som fortæller, hvor meget I skal overføre til Danske Hospitalsklovne. Herefter overfører I dette beløb til den bankkonto som er nævnt på fakturaen. I kan også vælge at overføre, så snart I har lavet jeres optælling af solgte pakker “Til og Fra”- julekort med skrabelod. Afslutningsvis fremsender vi et kontoudtog som viser alle posteringer.

HUSK: At overholde fristen for returnering og betaling, som står på medsendte følgesedler. Returneres “Til og Fra”- julekortene efter denne frist bortfalder returretten. Kun hele og ubrudte pakker kan returneres.

UDEN RETURRET – Salgspris pr. pk. med 5 “Til og Fra”- julekort med skrabelod er 50 kr.

Her tjener i 25 kr. pr. solgt pakke. Når salget er afsluttet indbetaler i 25 kr. pr. solgt pakke til den bankkonto som står på medsendte faktura. (Husk at oplyse faktura nr. ved indbetaling) I beholder selv jeres fortjeneste og kan disponere over dette beløb, så snart “Til og Fra”- julekortene med skrabelod er solgt. Herefter modtager I et kontoudtog med saldo 0 kr. og alt er i orden. I skal naturligvis først betale efter at pakkerne er solgt. På fakturaen står seneste betalingsdato. Er der bestilt UDEN returret, kan eventuelle usolgte pakker julekort med skrabelod ikke returneres og der skal afregnes med 25. pr. stk. for alle pakker I har fået tilsendt.

Du kan med de valgte pakker tjene op til 44.000 kr.

Materiale til Danske Hospitalsklovne, ”Til og Fra”- julekort med skrabelod

• Download og udskriv plakat

Udsnit af kommentarer fra sælgere af Danske Hospitalsklovnes tidligere skrabelotterier:

Vi har den store glæde at være ude og sælge skrabelodder til fordel for Danske Hospitalsklovne og bliver modtaget med glæde hos folk.

Klassen har mistet en klassekammerat til kræft, og for ham havde de danske hospitalsklovne en stor betydning.

Det har en fornøjelse at sælge lodderne og opleve folks positive indstilling “skidt med vi ikke vinder, det går jo til et godt formål” og “de gør et flot stykke arbejde”.

Mange siger, det gør ikke noget, at vi ikke vinder, det går til et godt formål og Hospitalsklovnens gør et flot stykke arbejde.

Om Danske Hospitalsklovne

Hospitalsklovnen er en kikset figur, som barnet kan grine af eller skælde ud på. Hospitalsklovnen er den laveste i hierarkiet, og det er barnet, der bestemmer over hospitalsklovnen. Under en hospitalsindlæggelse bestemmer alle over barnet, og barnet kan derfor få en følelse af magtesløshed. Ved at lade barnet bestemme over hospitalsklovnen får barnet noget kontrol igen, og får lettere ved at håndtere de mange følelser, der opstår under en hospitalsindlæggelse. En hospitalsklovn er også en ven, som barnet kan stole på og måske tale med om emner, der kan være svære at tale om.

Spillemyndigheden har givet tilladelse til Danske Hospitalsklovnes landslotteri med salg fra den 1. oktober til 31. december 2017.

Gå videre til bestilling af Danske Hospitalsklovne, ”Til og Fra”- julekort med skrabelod

Tjen 15 kr. pr. pakke MED returret eller op til 25. kr. pr. pakke UDEN returret
Fortsæt til bestilling