Til og fra kort med skrabelod

Sælg til og fra kort med skrabelod og tjen nu helt op til 33 kr. pr. solgt pakke. Mange vil støtte jer og Danske Hospitalsklovne.

Kan sælges af:

Nu kan I bestille det populære julelotteri fra Danske Hospitalsklovne. Til og fra kortene kan sælges af foreninger, skoleklasser, institutioner, klubber, frivillige m.fl. fra d. 15. sept. - 31. dec. 2023.

Tak for jeres støtte til Danske Hospitalsklovne – Årets Til og fra julekort kan ikke bestilles mere – men glæd jer til de smukke Til og fra julekort i 2024.

Til og fra kortene er designet i den skønneste julestil, som vil pryde pakkerne under juletræet. Sidste år var de meget lette at sælge og populære under juletræet og som ekstra bonus kan man være heldig at skrabe sig til ekstra julegaver.

NYT – Nu med 7 kort i hver pakke

Hvor meget kan I tjene?

• 33 kr. pr. solgt pakke, som bestilles uden returret
  • 23 kr. pr. solgt pakke, som bestilles med returret

Med returret:

Uden returret:

Betaling er naturligvis først efter kortene er solgt = ingen investering.

Ovennævnte beregninger er gældende ved bestilling af til og fra kort UDEN returret.

Du støtter Danske Hospitalsklovnes besøg på de danske hospitalers børneafdelinger og samtidig får din forening eller skoleklasse Danmarks bedste salgsprovision

Med bestillingen får I også:

• En praktisk vejledning
  • Salgsguide
  • Plakater
  • 25 stk. røde klovnenæser
  • Foldere som fortæller om Danske Hospitalsklovnes arbejde
  • 100 stk. labels med Danske Hospitalsklovnes logo til at sætte på tøjet, når I går ud og sælger
  • Kort, som I kan benytte, når nogen ønsker at betale med Mobile Pay.

Salgspakningen består af 7 til og fra kort. Salgsprisen for pakken er 75 kr.

Kan sælges fra den 15. september – 31. december 2023.

Leveringstid: Fremsendes med GLS inden for 8 dage efter modtaget bestilling.

Hvem kan sælge ?
Til og fra kortene med skrabelod kan sælges af sportsklubber, skoleklasser, almennyttige foreninger, HF og gymnasieklasser, ungdomsklubber, børnehaver, seniorklubber m.fl.

VI SØGER FRIVILLIGE SÆLGERE
Vi søger frivillige, som vil støtte en god sag og sælge for Danske Hospitalsklovne. Da det er et almennyttigt lotteri, kan privatpersoner ikke tjene penge på at sælge, og derfor går hele salgssummen til Danske Hospitalsklovne. Du kan bestille fra 20 pk. her. Husk at afkrydse feltet “frivillig”.

BETALING
Til og fra kortene skal betales senest den 15. januar 2024 – så ingen investering. I må dog gerne betale kortene, når I har afsluttet salget.

HUSK: Bestiller skal være min. 18 år.

Du kan også læse om til og fra kortene på Danske Hospitalsklovnes hjemmeside – klik her

Julelotteriet er et almennyttigt lotteriet som sælges efter tilladelse fra Spillemyndigheden.

Tjen penge til klub- eller klassekassen – Se vores flyer her

SÅDAN SKAL I BETALE FOR PAKKERNE

I bestiller et antal lodder MED eller UDEN returret – eller måske i en kombination.

MED RETURRET – Salgspris pr. pk. til og fra kort med skrabelod er 75 kr.
Her tjener I 23 kr. pr. solgt pakke. Når I har afsluttet salget, indbetaler I 52 kr. pr. solgt pakke til den bankkonto, der er oplyst på fakturaen, som er indlagt i kassen med Til og Fra-julekort med skrabelod. I beholder så selv de 23 kr., som er jeres fortjeneste pr. solgt pakke.

Hvis I har usolgte pakker til og fra kort med skrabelod, som I gerne vil returnere, gør I sådan:
I pakker dem i en kasse og returnerer kassen til den adresse, som er nævnt på følgesedlen, som er vedlagt kortene. Samtidig udfylder I antal returpakker på medsendte følgesedler og indlægger de udfyldte følgesedler i kassen sammen med Til og Fra-julekort med skrabelod. HUSK: Tag en kopi eller et foto af den udfyldte følgeseddel til jeres egen kontrol. Når vi modtager returpakkerne, optæller vi, om antallet stemmer med jeres optælling og udsteder herefter en kreditnota til jer samt et kontoudtog, som fortæller, hvor meget I skal overføre til Danske Hospitalsklovne. Herefter overfører I dette beløb til den bankkonto, som er nævnt på fakturaen. I kan også vælge at overføre, så snart I har lavet jeres optælling af solgte pakker Til og Fra-julekort med skrabelod. Afslutningsvis fremsender vi et kontoudtog, som viser alle posteringer.

HUSK: At overholde fristen for returnering og betaling, som står på medsendte følgesedler. Returneres Til og Fra-julekortene efter denne frist, bortfalder returretten. Kun hele og ubrudte pakker kan returneres.

UDEN RETURRET – Salgspris pr. pk. med 7 til og fra kort med skrabelod er 75 kr.
Her tjener I 33 kr. pr. solgt pakke. Når salget er afsluttet, indbetaler I 42 kr. pr. solgt pakke til den bankkonto, som står på medsendte faktura. (Husk at oplyse fakturanummer ved indbetaling). I beholder selv jeres fortjeneste og kan disponere over dette beløb, så snart Til og Fra-julekortene med skrabelod er solgt. Herefter modtager I et kontoudtog med saldo 0 kr., og alt er i orden. I skal naturligvis først betale, efter at pakkerne er solgt. På fakturaen står seneste betalingsdato. Er der bestilt UDEN returret, kan eventuelle usolgte pakker julekort med skrabelod ikke returneres, og der skal afregnes med 33 pr. stk. for alle pakker, I har fået tilsendt.

Se en lille video med en skoleklasse som sælger

Her kan du downloade og udskrive vores plakat

Klik og se hvor meget din forening eller klasse kan tjene på salg af Danske Hospitalsklovne, til og fra kort med skrabelod (Beløbet gælder ved salg uden returret)

Du kan med de valgte pakker tjene op til 58.080 kr.

Om Danske Hospitalsklovne

Danske Hospitalsklovnes vigtigste opgave er at styrke indlagte børns livsglæde og livsmod, så de bedre kan stå sygdomsforløbet igennem. Vi møder og anerkender barnet der, hvor det er. I angsten, i glæden, i kedsomheden. Vi er en tryg hånd at holde i, når livet på hospitalet gør ondt.

Tilladelse fra spillemyndigheden

Spillemyndigheden har givet tilladelse til at sælge dette landslotteri i hele Danmark fra den 15. september 2023 til den 31. december 2023.