Børns Vilkår's populære julekalender kan nu bestilles - Tjen penge til klubben eller skoleklassen.

Igen i år søger vi foreninger, skoleklasser, institutioner og klubber til at sælge årets julekalender - Jeres fortjeneste er nu op til hele 33 kr. pr. solgt julekalender. Det er nu 11. år denne julekalender sælges og salget stiger hvert år - skal I være med i år? Det er naturligvis muligt at bestille med returret og I skal først betale efter at kalenderne er solgt.

Kan sælges af:

Tjen penge på salg af de populære julekalendere fra Børns Vilkår - Tjen op til hele 33 kr. pr. solgt kalender.

Er du tilknyttet en forening, skoleklasse, institution eller klub som mangler penge til en lokal aktivitet – kan I lynhurtigt tjene penge ved salg af Børns Vilkårs julekalender.

Højeste salgsprovision i Danmark !

Hvor meget kan vi tjene:

Sælger I 500 julekalendere tjener i hele 16.500 kr., hvis I bestiller uden returret.

Fortjeneste:
Klassen eller foreningen tjener 33 kr. pr. solgt julekalender, hvis der bestilles uden returret.
Vælger I at bestille med returret tjener I 23 kr. pr. stk.

Med returret:

Uden returret:

Hvor kan I sælge årets julekalender ?
Foreninger, skoleklasser, institutioner, børnehaver og klubber sælger julekalenderne i hele Danmark til familie, venner, kollegaer, til julearrangementer og ved dørsalg i lokalområdet. Julekalenderne fra Børns Vilkår og BørneTelefonen er meget lette at sælge, da mange gerne vil støtte deres arbejde for udsatte børn i Danmark.

IDE: Giv hver elev eller klubmedlem et antal julekalendere med hjem, som de så sælger til deres nære netværk på en god og sikker måde. I kan benytte de medsendte MobilePay kort som sikker betaling. Samtidig er det naturligvis altid let at sælge julekalenderne ved dørsalg – da alle har brug for en eller flere julekalendere.

Må private sælge ?

Det er desværre ikke muligt for private at sælge – kun foreninger, skoleklasser, spejdergrupper o.lign.

Gevinster
Der kan vindes masser af fine gevinster på julekalenderen – 2 rejsegavekort x 50.000 kr. til Jysk Rejsebureau, 10 gavekort x 5.000 kr. til Hotel Vejlefjord, 15 x 4 fribilletter til BonBon-land, 30 x 4 fribilletter til Flying Superkids, 30 x 4 fribilletter til Lalandia, 25 stk. påskefrokost fra Stryhn’s, 102 sæt Humdakin håndpleje sæt og 100 stk. Circle K Premium sæsonvask.  . Desuden er det muligt at vinde et luksusophold på Hotel Vejlefjord på ekstrachancen. Dette gør den meget let at sælge i lokalområdet.

Hvornår skal vi betale for julekalenderne ?
I skal først betale for de solgte julekalendere i januar = Ingen investering.

Bestil HER eller nederst på siden

Leveringstid:

Fremsendes med GLS inden for 8 dage efter modtaget bestilling.

Info:

Julekalenderen er i A4 format med 24 låger til at åbne – en smuk traditionel julekalender som alle kender.
Salgspris for kalenderen er 75 kr.
Salgsperioden er fra den 15. september – 31. december 2023
Julekalenderne kan bestilles fra 100 stk. og op. (I hele 100)
Sammen med julekalenderne modtager i salgsguide, mobile pay kort, brugsvejledning, plakater, folder som fortæller om Børns Vilkår’s og BørneTelefonen’s, samt  stickers til at sætte på sælgernes tøj.

HUSK: Bestiller skal være min. 18 år.

Børns Vilkårs julekalender – solgt med stor succes siden 2013 – se også på Børns Vilkårs website.

Julelotteriet er et almennyttigt lotteriet som sælges efter tilladelse fra Spillemyndigheden.

SÅDAN SKAL I BETALE FOR JULEKALENDERNE

MED RETURRET – Salgspris pr. julekalender er 75 kr.

Her tjener i 23 kr. pr. solgt kalender. Når I har afsluttet salget indbetaler i 52 kr. pr. solgt kalender til den bankkonto der er oplyst på fakturaen, som er indlagt i kassen med kalenderne. I beholder så selv de 23 kr. som er Jeres fortjeneste pr. solgt kalender.

Hvis I har usolgte julekalenderne, som I gerne vil returnere gør i sådan:

I pakker disse i en kasse og returnerer julekalenderne til den adresse, som er nævnt på følgesedlen som er vedlagt kalenderne. Samtidig udfylder i antal returkalendere på medsendte følgesedler og indlægger de udfyldte følgesedler i kassen sammen med kalenderne. HUSK: Tag en kopi eller et foto af den udfyldte følgeseddel til Jeres egen kontrol. Når vi modtager returkalenderne, optæller vi om antallet stemmer med Jeres optælling, og udsteder herefter en kreditnota til Jer, samt et kontoudtog som fortæller, hvor meget I skal overføre til Børns Vilkår. Herefter overfører I dette beløb til den bankkonto som er nævnt på fakturaen. I kan også vælge at overføre, så snart I har lavet Jeres optælling af solgte lodsedler. Afslutningsvis fremsender vi et kontoudtog som viser alle posteringer.

HUSK: At overholde fristen for returnering og betaling, som står på medsendte følgesedler. Returneres kalenderne efter denne frist bortfalder returretten.

UDEN RETURRET – Salgspris pr. julekalender er 75 kr.

Her tjener i 33 kr. pr. solgt kalender. Når salget er afsluttet indbetaler i 42 kr. pr. solgt julekalender til den bankkonto som står på medsendte faktura. (Husk at oplyse faktura nr. ved indbetaling) I beholder selv Jeres fortjeneste og kan disponere over dette beløb, så snart kalenderne er solgt. Herefter modtager i et kontoudtog med saldo 0 kr. og alt er i orden. I skal naturligvis først betale efter at  julekalenderne er solgt. På fakturaen står seneste betalingsdato. Er der bestilt UDEN returret, kan eventuelle lodsedler ikke returneres og der skal afregnes med 42 kr. pr. stk. for alle I har fået tilsendt.

Udskriv flyers og tag dem med til jeres næste møde

Klik og se hvor meget din forening eller klasse kan tjene på salg af Børns Vilkår - Julekalender (Beløbet gælder ved salg uden returret)

Du kan med de valgte julekalendere tjene op til 58.080 kr.

• Download og udskriv Plakat

• Hvis du har brug for plakater, kan du her downloade og udskrive dem. Du må udskrive så mange plakater du vil.
  • Download vores Salgsguide

• Download MobilePay kort

• Skriv jeres MobilePay nummer, så dette kan bruges som alternativ til betaling med kontanter.

Kære alle

Indtægterne fra lotterierne har stor betydning for omfanget af det arbejde Børns Vilkår udfører for børn og unge i Danmark. Børns Vilkår er til for at sikre, at alle børn i Danmark får en tryg barndom. Vi er en privat, humanitær og politisk uafhængig organisation, der taler og kæmper børnenes sag. BørneTelefonen er omdrejningspunktet for Børns Vilkårs arbejde. Gennem de mere end 60.000 samtaler, vi hvert år har med børn og unge, får vi et unikt indblik i, hvilke tanker, følelser og tendenser, der rør sig blandt børn og unge i Danmark. Vi arbejder for, at intet barn skal svigtes. Hverken af barnets nærmeste voksne eller af samfundet. Det har vi arbejdet for, siden vi blev etableret 1977. Vi er børnenes linje til rådgivning, trøst eller bare en voksen, der har tid til at lytte. Når venskaberne slår gnister. Når forældrenes skilsmisse gør ondt i maven. Når børnene udsættes for så grusomme svigt, at de næsten ikke kan få det sagt. Hver dag, året rundt sidder vores frivillige rådgivere på BørneTelefonen klar til at lytte og rådgive børn og unge i Danmark om deres problemer, store som små.

De bidrag Børns Vilkår modtager fra lotterier er en vigtig del af vores arbejde. Vi kan nemlig kun hjælpe børnene med jeres og andres hjælp. Jo flere der hjælper, des flere børn kan vi hjælpe til en tryg barndom og et bedre voksenliv. Sammen stopper vi svigt!

Hans Christian Niebuhr, Lotteriansvarlig hos Børns Vilkår

Spillemyndigheden har givet tilladelse til at sælge dette landslotteri i hele Danmark fra den 15. september til den 31. december 2023