Børns Vilkår - Julekalender

Julekalenderen kan sælges i hele December måned, da det er et lotteri, hvor køberne straks kan se om der er gevinst når de 24 låger åbnes.

Tjen penge på salg af danmarks mest solgte julekalender

Nu udgives den populære julekalender fra Børns Vilkår og BørneTelefonen, som sælges af skoleklasser, foreninger og sportsklubber i hele Danmark.

KAN SÆLGES HELT TIL JULEAFTEN DA DET ER ET FORHÅNDSTRUKKET LOTTERI, HVOR KØBEREN STRAKS KAN SE OM DER ER GEVINST.

Ved at sælge julekalenderen i skolens eller foreningens lokalområde, har I en oplagt mulighed for at tjene penge til aktiviteter som f.eks. hyttetur, lejrskole, udflugter, rejser, fester, deltagelse i turneringer, nye spilledragter eller noget helt andet.

Ingen investering for Jer, da afregning for salg af kalendere først finder sted d. 15. januar 2018.

Tjen helt op til 25 kr. pr. solgt kalender.
Mulighed for at bestille med returret, således at eventuelle usolgte julekalendere kan returneres.
Jeres fortjeneste er 25 kr. pr. solgt kalender – hvis I fravælger returretten – og 15 kr. pr. solgt kalender, hvis I bestiller med returret. I kan også kombinere og bestille et antal med returret og et antal uden returret.

Børns Vilkårs Julekalender er Danmarks mest solgte julekalender. Overskuddet fra salget går til Børns Vilkårs arbejde for børn i Danmark, herunder BørneTelefonen.
Der er meget flotte præmier i lotteriet, bl.a. en KIA Picanto til en værdi af 123.878 kr., flotte rejsegavekort fra Albatros rejser og meget mere.

NYHED: I kan også lave en aftale med de lokale butikker og tjene endnu mere – Læs mere her

INFO om lotteriet:
Oplag: 250.000 stk.
Salgsperiode: 1. oktober – 31. december 2017
Kalenderpris: 50 kr. pr. stk.

Spillemyndigheden har givet tilladelse til salg af årets julekalender i hele Danmark.

SÅDAN SKAL I BETALE FOR JULEKALENDERNE

MED RETURRET – Salgspris pr. julekalender er 50 kr.

Her tjener i 15 kr. pr. solgt kalender. Når I har afsluttet salget indbetaler i 35 kr. pr. solgt kalender til den bankkonto der er oplyst på fakturaen, som er indlagt i kassen med kalenderne. I beholder så selv de 15 kr. som er Jeres fortjeneste pr. solgt kalender.

Hvis I har usolgte julekalenderne, som I gerne vil returnere gør i sådan:

I pakker disse i en kasse og returnerer julekalenderne til den adresse, som er nævnt på følgesedlen som er vedlagt kalenderne. Samtidig udfylder i antal returkalendere på medsendte følgesedler og indlægger de udfyldte følgesedler i kassen sammen med kalenderne. HUSK: Tag en kopi eller et foto af den udfyldte følgeseddel til Jeres egen kontrol. Når vi modtager returkalenderne, optæller vi om antallet stemmer med Jeres optælling, og udsteder herefter en kreditnota til Jer, samt et kontoudtog som fortæller, hvor meget I skal overføre til Børns Vilkår. Herefter overfører I dette beløb til den bankkonto som er nævnt på fakturaen. I kan også vælge at overføre, så snart I har lavet Jeres optælling af solgte lodsedler. Afslutningsvis fremsender vi et kontoudtog som viser alle posteringer.

HUSK: At overholde fristen for returnering og betaling, som står på medsendte følgesedler. Returneres kalenderne efter denne frist bortfalder returretten.

UDEN RETURRET – Salgspris pr. julekalender er 50 kr.

Her tjener i 25 kr. pr. solgt kalender. Når salget er afsluttet indbetaler i 25 kr. pr. solgt julekalender til den bankkonto som står på medsendte faktura. (Husk at oplyse faktura nr. ved indbetaling) I beholder selv Jeres fortjeneste og kan disponere over dette beløb, så snart kalenderne er solgt. Herefter modtager i et kontoudtog med saldo 0 kr. og alt er i orden. I skal naturligvis først betale efter at  julekalenderne er solgt. På fakturaen står seneste betalingsdato. Er der bestilt UDEN returret, kan eventuelle lodsedler ikke returneres og der skal afregnes med 25. pr. stk. for alle I har fået tilsendt.

Du kan med de valgte julekalendere tjene op til 44.000 kr.

Materiale til Børns Vilkår – Julekalender

• Download og udskriv plakat

Kære alle

Indtægterne fra lotterierne har stor betydning for omfanget af det arbejde Børns Vilkår udfører for børn og unge i Danmark. Børns Vilkår er til for at sikre, at alle børn i Danmark får en tryg barndom. Vi er en privat, humanitær og politisk uafhængig organisation, der taler og kæmper børnenes sag. BørneTelefonen er omdrejningspunktet for Børns Vilkårs arbejde. Gennem de mere end 45.000 samtaler, vi hvert år har med børn og unge, får vi et unikt indblik i, hvilke tanker, følelser og tendenser, der rør sig blandt børn og unge i Danmark. Vi arbejder for, at intet barn skal svigtes. Hverken af barnets nærmeste voksne eller af samfundet. Det har vi arbejdet for, siden vi blev etableret 1977. Vi er børnenes linje til rådgivning, trøst eller bare en voksen, der har tid til at lytte. Når venskaberne slår gnister. Når forældrenes skilsmisse gør ondt i maven. Når børnene udsættes for så grusomme svigt, at de næsten ikke kan få det sagt. Hver dag, året rundt sidder vores frivillige rådgivere på BørneTelefonen klar til at lytte og rådgive børn og unge i Danmark om deres problemer, store som små.

De bidrag Børns Vilkår modtager fra lotterier er en vigtig del af vores arbejde. Vi kan nemlig kun hjælpe børnene med jeres og andres hjælp. Jo flere der hjælper, des flere børn kan vi hjælpe til en tryg barndom og et bedre voksenliv. Sammen stopper vi svigt!

Hans Christian Niebuhr, Lotteriansvarlig hos Børns Vilkår

Spillemyndigheden har givet tilladelse til at sælge dette landslotteri i hele Danmark fra den 1. oktober til 31. december 2017

Gå videre til bestilling af Børns Vilkår – Julekalender

Tjen 15 kr. pr. julekalender MED returret eller op til 25. kr. pr. julekalender UDEN returret