Børns Vilkår's populære julekalender kan nu bestilles

Igen i år søger vi foreninger, skoleklasser, institutioner og klubber til at sælge årets julekalender - Jeres fortjeneste er op til hele 25 kr. pr. solgt julekalender.
Det er nu 6. år denne julekalender sælges og salget stiger hvert år - skal I være med i år ? Det er naturligvis muligt at bestille med returret og I skal først betale efter at kalenderne er solgt.

Tjen penge på salg af de populære julekalendere fra Børns Vilkår - Tjen op til hele 25 kr. pr. solgt kalender.

Er du tilknyttet en forening, skoleklasse, institution eller klub som mangler penge til en lokal aktivitet – kan I lynhurtigt tjene penge ved salg af Børns Vilkårs julekalender.

Højeste salgsprovision i Danmark !

Hvor meget kan vi tjene:

Sælger I 500 julekalendere tjener i hele 12.500 kr., hvis I bestiller uden returret

Fortjeneste:
Klassen eller foreningen tjener 25 kr. pr. solgt julekalender, hvis der bestilles uden returret.
Vælger I at bestille med returret tjener I 15 kr. pr. stk.

Hvor kan I sælge årets julekalender ?
Foreninger, skoleklasser, institutioner, børnehaver og klubber sælger julekalenderne i hele Danmark til familie, venner, kollegaer, til julearrangementer og ved dørsalg i lokalområdet. Julekalenderne fra Børns Vilkår og BørneTelefonen er meget lette at sælge, da mange gerne vil støtte deres arbejde for udsatte børn i Danmark.

Må private sælge ?

JA – private kan sælge årets julekalender og tjene penge til en rejse eller andet spændende, samtidig med at man støtter Børns Vilkår’s arbejde. Gå til bestilling og KLIK på privatsalg.

Gevinster
Der kan vindes masser af fine gevinster på julekalenderen – bla. en bil, rejser, cykler, højttalere, adgangskort til forlystelser. Desuden er det muligt at vinde ekstra rejser på ekstrachancen. Dette gør den meget let at sælge i lokalområdet.

Hvornår skal vi betale for julekalenderne ?
I skal først betale for de solgte julekalendere i januar = Ingen investering.

Bestil HER eller nederst på siden

Download og udskriv flyer til mødebrug HER

Virksomhedssalg – Hvis din virksomhed vil støtte BørneTelefonen’s arbejder, kan I bestille julekalendere til Jeres medarbejdere eller I kan medsende en julekalender, når I udsender en ordre. 🙂  På bestillingssiden skal I afkrydse “Virksomhed” – så fremsender vi julekalenderne – vedlagt en faktura til Jeres regnskab.

Info:
Julekalenderen er i A4 format med 24 låger til at åbne – en god traditionel julekalender som alle kender.
Salgspris for kalenderen er 50 kr.
Salgsperioden er fra den 1. oktober – 31. december 2018
Julekalenderne kan bestilles fra 100 stk. og op. (I hele 100)
Sammen med julekalenderne modtager i salgsguide, mobile pay kort, brugsvejledning, plakater, folder som fortæller om Børns Vilkår’s arbejde, samt ca. 20 stickers til at sætte på sælgernes tøj. (Nyhed)
Spillemyndigheden har givet tilladelse til salg i hele Danmark.

Børns Vilkårs julekalender – solgt med stor succes siden 2013 – se også på Børns Vilkårs website.

SÅDAN SKAL I BETALE FOR JULEKALENDERNE

MED RETURRET – Salgspris pr. julekalender er 50 kr.

Her tjener i 15 kr. pr. solgt kalender. Når I har afsluttet salget indbetaler i 35 kr. pr. solgt kalender til den bankkonto der er oplyst på fakturaen, som er indlagt i kassen med kalenderne. I beholder så selv de 15 kr. som er Jeres fortjeneste pr. solgt kalender.

Hvis I har usolgte julekalenderne, som I gerne vil returnere gør i sådan:

I pakker disse i en kasse og returnerer julekalenderne til den adresse, som er nævnt på følgesedlen som er vedlagt kalenderne. Samtidig udfylder i antal returkalendere på medsendte følgesedler og indlægger de udfyldte følgesedler i kassen sammen med kalenderne. HUSK: Tag en kopi eller et foto af den udfyldte følgeseddel til Jeres egen kontrol. Når vi modtager returkalenderne, optæller vi om antallet stemmer med Jeres optælling, og udsteder herefter en kreditnota til Jer, samt et kontoudtog som fortæller, hvor meget I skal overføre til Børns Vilkår. Herefter overfører I dette beløb til den bankkonto som er nævnt på fakturaen. I kan også vælge at overføre, så snart I har lavet Jeres optælling af solgte lodsedler. Afslutningsvis fremsender vi et kontoudtog som viser alle posteringer.

HUSK: At overholde fristen for returnering og betaling, som står på medsendte følgesedler. Returneres kalenderne efter denne frist bortfalder returretten.

UDEN RETURRET – Salgspris pr. julekalender er 50 kr.

Her tjener i 25 kr. pr. solgt kalender. Når salget er afsluttet indbetaler i 25 kr. pr. solgt julekalender til den bankkonto som står på medsendte faktura. (Husk at oplyse faktura nr. ved indbetaling) I beholder selv Jeres fortjeneste og kan disponere over dette beløb, så snart kalenderne er solgt. Herefter modtager i et kontoudtog med saldo 0 kr. og alt er i orden. I skal naturligvis først betale efter at  julekalenderne er solgt. På fakturaen står seneste betalingsdato. Er der bestilt UDEN returret, kan eventuelle lodsedler ikke returneres og der skal afregnes med 25. pr. stk. for alle I har fået tilsendt.

Divas Cheerleader’s fra Vanløse sælger Børns Vilkårs populære julekalender.

Du kan med de valgte julekalendere tjene op til 44.000 kr.

• Download og udskriv plakat

Kære alle

Indtægterne fra lotterierne har stor betydning for omfanget af det arbejde Børns Vilkår udfører for børn og unge i Danmark. Børns Vilkår er til for at sikre, at alle børn i Danmark får en tryg barndom. Vi er en privat, humanitær og politisk uafhængig organisation, der taler og kæmper børnenes sag. BørneTelefonen er omdrejningspunktet for Børns Vilkårs arbejde. Gennem de mere end 45.000 samtaler, vi hvert år har med børn og unge, får vi et unikt indblik i, hvilke tanker, følelser og tendenser, der rør sig blandt børn og unge i Danmark. Vi arbejder for, at intet barn skal svigtes. Hverken af barnets nærmeste voksne eller af samfundet. Det har vi arbejdet for, siden vi blev etableret 1977. Vi er børnenes linje til rådgivning, trøst eller bare en voksen, der har tid til at lytte. Når venskaberne slår gnister. Når forældrenes skilsmisse gør ondt i maven. Når børnene udsættes for så grusomme svigt, at de næsten ikke kan få det sagt. Hver dag, året rundt sidder vores frivillige rådgivere på BørneTelefonen klar til at lytte og rådgive børn og unge i Danmark om deres problemer, store som små.

De bidrag Børns Vilkår modtager fra lotterier er en vigtig del af vores arbejde. Vi kan nemlig kun hjælpe børnene med jeres og andres hjælp. Jo flere der hjælper, des flere børn kan vi hjælpe til en tryg barndom og et bedre voksenliv. Sammen stopper vi svigt!

Hans Christian Niebuhr, Lotteriansvarlig hos Børns Vilkår

Spillemyndigheden har givet tilladelse til at sælge dette landslotteri i hele Danmark fra den 1. oktober til 31. december 2018

Gå videre til bestilling af Børns Vilkår – Julekalender

Tjen 15 kr. pr. julekalender MED returret eller op til 25. kr. pr. julekalender UDEN returret