Bamselotteriet 2020

Tjen penge til din forening, skoleklasse, institution eller sportsklub. Du er som privatperson også velkommen til at sælge skrabelodder

Kan sælges af:

Bamselotteriet 2020 - Lotteriet der glæder og gavner

Hvor meget kan vi tjene på salg af Bamselotteriet ?

For hvert solgt skrabelod til 30 kr. kan I tjene op til 14 kr. pr. solgt lod til Jeres klub eller skoleklasse.

Bestilling MED eller UDEN returret ?

Bestiller I uden returret – tjener I 14 kr. pr. solgt skrabelod, men giver samtidig afkald på returretten.

Bestiller I med returret – tjener I 11 kr. pr. solgt skrabelod, men kan returnere usolgte skrabelodder.

I kan også bestille et antal MED og et antal UDEN returret 🙂

Så meget kan I tjene
Uden returret – I kan ikke returnere usolgte lodsedler

Med returret – I kan returnere usolgte lodsedler

Bamselotteriet udbydes af Støttekomiteen af 2019 til fordel for Kræftens Bekæmpelse.

Overskuddet fra lotteriet går til Kræftens Bekæmpelses kampagne ”Kræft er ikke for børn”. Pengene går til forskning, forebyggelse og patientstøtte i relation til børn og unge.

Info om skrabelodderne

Bamselotteriet leveres i blokke med 20 lodsedler i hver blok, som er opklæbet på et smart bagstykke i pap = ekstra salg – Let at se for køberne, at man støtter Kræftens Bekæmpelse.

Hvor mange lodsedler kan vi sælge ?

Gennemsnitssalget pr. person er på 20 skrabelodder – Mange sælger flere. Du kan bruge beregneren nederst på siden – her kan du indtaste Jeres info og se, hvor meget I kan tjene.

Hvornår skal vi betale for solgte lodsedler ?

I skal først betale for skrabelodderne efter salget.

Hvor må vi sælge skrabelodderne ?

Dørsalg i byen • Butikscentre • Udstillinger • Byfester • Familie • Idrætsstævner • Gågader • Venner • Stadions • Klubhuse • Loppemarkeder • Naboer eller på arbejdspladsen

Hvornår må vi sælge skrabelodderne ?

Fra den 6. april til den 15. juni 2020

Salgsmateriale

I får en udførlig salgsguide med masser af gode råd til at optimere salget, 25 stk. MobilePay kort, brugsvejledning samt plakater til ophængning. Skrabelodderne er i en blok med 20 stk., som er opklæbet på et smart bagstykke, som gør det meget synligt for køberne, hvem de støtter ved at købe et eller flere skrabelodder. Samtidig medsendes 25 stk. foldere, som fortæller om kampagnen “Kræft er ikke for børn” fra Kræftens Bekæmpelse.

Hvem må sælge Bamselotteriet ?

Skrabelodder må sælges af foreninger, skoleklasser, private, klubber, institutioner, gymnasieklasser og til andre almennyttige formål. Vi søger også virksomheder og butikker, som vil hjælpe med at sælge skrabelodderne og samtidig støtte kampagnen “Kræft er ikke for børn”. Endvidere kan private og medlemmer af Kræftens Bekæmpelse sælge lotteriet.

Studiejob ?

Du kan supplere din SU ved at sælge skrabelodder for Kræftens Bekæmpelse i dit område – Tjen let 5.000 – 10.000 kr. pr. måned. Bestiller skal være min. 18 år.

Win-Win

I tjener penge til Jeres lokale aktiviteter samtidig med, at I støtter “Kræft er ikke for børn” kampagnen fra Kræftens Bekæmpelse.

Bestil HER eller nederst på siden

I kan bestille nu – Vi starter med at udsende skrabelodderne første uge i april 2020.

Du kan også sælge Bamselotteriet som frivillig

Du kan også sælge lodder som frivillig uden provision og dermed lade hele overskuddet gå til Kræftens Bekæmpelse. Så har du lyst til at få strukket dine ben og gå en rask tur for det gode formål, så modtager vi med glæde din bestilling, og du har naturligvis altid returret på usolgte lodsedler.

Ideer

Skal din skoleklasse på en studierejse eller måske en hyttetur – så kan Jeres indtægt fra salget af Bamselotteriets skrabelodder give et godt tilskud til aktiviteten, eller måske kan I tjene så meget på salget, at overskuddet kan betale hele hytteturen.

Er du med i en sportsklub eller en forening er dette landslotteri til fordel for Kræftens Bekæmpelse også meget velegnet til at indsamle penge til en lokal aktivitet eller måske deltagelse i et sportsstævne i Danmark eller udlandet.

Gymnasie klasser – se her – I kan tjene penge til Jeres studenterkørsel eller studenterhuer ved at sælge Kræftens Bekæmpelses Bamselotteri.

Mere end 8000 skoleklasser, sportsklubber, gymnasieklasser, institutioner og foreninger sælger lotterier igennem støtforeningen.dk

Kontakt os på 4063 5599/2726 5599 eller send en mail til info@stoetforeningen.dk og hør nærmere om mulighederne for at tjene penge til Jeres lokale aktiviteter.

MED RETURRET – Salgspris pr. lod er 30 kr.

Her tjener i 11 kr. pr. solgt lodseddel. Når I har afsluttet salget indbetaler i 19 kr. pr. solgt lod til den bankkonto der er oplyst på fakturaen, som er indlagt i kassen med lodsedlerne. I beholder så selv de 11 kr. som er Jeres fortjeneste pr. solgt lodseddel.

Hvis I har usolgte lodsedler, som I gerne vil returnere gør i sådan:

I pakker disse i en kasse og returnerer lodsedlerne til den adresse, som er nævnt på følgesedlen som er vedlagt lodsedlerne, når de udsendes. Samtidig udfylder i antal returlodder på medsendte følgesedler og indlægger de udfyldte følgesedler i kassen sammen med lodderne. HUSK: Tag en kopi eller et foto af den udfyldte følgeseddel til Jeres egen kontrol. Når vi modtager returlodderne, optæller vi om antallet stemmer med Jeres optælling, og udsteder herefter en kreditnota til Jer, samt et kontoudtog som fortæller, hvor meget I skal overføre til Kræftens Bekæmpelse. Herefter overfører I dette beløb til den bankkonto som er nævnt på fakturaen. I kan også vælge at overføre, så snart I har lavet Jeres optælling af solgte lodsedler. Afslutningsvis fremsender vi et kontoudtog som viser alle posteringer.

HUSK: At overholde fristen for returnering og betaling, som står på medsendte følgesedler. Returneres lodsedlerne efter denne frist bortfalder returretten.

UDEN RETURRET – Salgspris pr. lod er 30 kr.

Her tjener i 14 kr. pr. solgt lodseddel. Når salget er afsluttet indbetaler i 16 kr. pr. solgt lodseddel til den bankkonto som står på medsendte faktura. (Husk at oplyse faktura nr. ved indbetaling) I beholder selv Jeres fortjeneste og kan disponere over dette beløb, så snart lodsedlerne er solgt. Herefter modtager i et kontoudtog med saldo 0 kr. og alt er i orden. I skal naturligvis først betale efter at lodsedlerne er solgt. På fakturaen står seneste betalingsdato. Er der bestilt UDEN returret, kan eventuelle lodsedler ikke returneres og der skal afregnes med 16. pr. stk. for alle I har fået tilsendt.

Spillemyndigheden har givet tilladelse til at sælge dette landslotteri i hele Danmark fra den 6. april til den 15. juni 2020

Gå videre til bestilling af Bamselotteriet 2020

Tjen 11 kr. pr. lod MED returret eller op til 14. kr. pr. lod UDEN returret