Fodboldens lotteri 2017 lanceres

Oprettet d. 31. januar 2017

DBU logo with ticket

Dansk Boldspil-Union er nu klar med årets landslotteri som kan sælges af alle fodboldklubber i Danmark.

Om Fodboldens lotteri

Støt dit hold, støt din klub og støt fodbolden – alle fodboldklubber i Danmark kan nu tilmelde sig som sælgere af Fodboldens lotteri. Konceptet er, at I sælger lodder i jeres netværk og lokalområde, og tjener penge til klubben og holdets egne aktiviteter samtidig med, at I støtter DBU’s almennyttige arbejde for at styrke lokalfodbolden og det omgivende samfund.

DBU er en almennyttig organisation, der beskæftiger sig med fodbold nationalt, regionalt og lokalt. DBU’s aktiviteter kommer hele fodbolddanmark til gode, og alle midler bruges til at sikre fodbold for alle. Til glæde og til gavn for fællesskabet.

Din klub tjener fra 8-10 kr. pr. solgt skrabelod og der er naturligvis mulighed for returret, ligesom der først skal betales for solgte lodder efter at salget er afsluttet – altså – INGEN investering for klubben.

Læs mere – gå til forsiden og klik på DBU logoet.