Dansk handicap idrætsforbund’s efterårslotteri lanceres

Oprettet d. 15. august 2016

Du kan gøre en forskel for handicapidrætten!

Om mindre end en måned drager det danske hold af sted mod de Paralympiske Lege i Rio. Til trods for at der kæmpes for guld til Danmark, at atleterne træner som vanvittige, at legene bliver set af over 4 milliarder mennesker verden over, og at DR sender næsten non stop på deres flader, så skal Dansk Handicap Idræts-Forbund selv rejse alle de penge, som det koster at deltage ved legene.

Dette kunne simpelthen ikke lade sig gøre uden den indtægt som f.eks. vores landslotterier giver.

Tag din klassekammerat eller holdkammerat i hånden eller udfordre vedkommende, i sportens ånd, til en dyst om, hvem der kan sælge flest lodder.

DU GØR EN FORSKEL – OG I FÆLLESSKAB KAN VI SIKRE GULD TIL DANMARK SAMTIDIG MED AT DIN FORENING ELLER SKOLEKLASSE KAN TJENE MANGE PENGE !

Du kan bestille lodsedlerne her https://stoetforeningen.dk/dhif/

Mange hilsner

Peter Rosenmeier