Børns Vilkår

Julekalender 2024

Igen i år søger vi foreninger, skoleklasser, institutioner og klubber til at sælge årets julekalender – Jeres fortjeneste er nu op til hele 33 kr. pr. solgt julekalender. Det er nu 11. år denne julekalender sælges og salget stiger hvert år – skal I være med i år? Det er naturligvis muligt at bestille med returret og I skal først betale efter at kalenderne er solgt.

Må sælges
fra 15. september
til 31. december 2024

Så meget kan I tjene

Pris julekalender

75 kr. hver skrabelod, uanset antal.

I skal ikke have penge op af lommen

Det koster ikke noget at bestille Børns Vilkårs Julekalender. I betaler først, når I har solgt de julekalendere I har bestilt.

Fortjeneste

33 kr. pr. solgt julekalender ved bestilling uden returret
23 kr. pr. solgt julekalender ved bestilling med returret

En bestilling kan både indeholde julekalendre med og uden returret.

Tilpas dit køb til dit formål

Hvor mange er I?

Vælg antal af sælgere

Hvor mange julekalendere får hver medlem?

Typisk sælger man 20 stk. eller flere

Julekalenderen

Tur i biografen?

Beløn jeres dygtige sælgere med en tur i biografen!

Vi giver jer 25 gratis biografbilletter, hvis I bestiller min. 500 stk. af Børns Vilkårs julekalender – uden returret. Når I har betalt for julekalenderne, fremsender vi biografbilletterne til jer. Biografbilletterne kan benyttes i alle Danmarks biografer.

Sådan gør I

Her er en række trin, som I kan følge for at sikre det bedste resultat

Beregn, hvor mange julekalendere I skal bestille for at nå jeres mål.
Bestil julekalendere her på siden.
Modtag pakken med julekalendere, plakater og salgsmaterialer + Mobile Pay kort.
Tildel hvert medlem/elev 20 julekalendere til salg i deres netværk.
Indsaml eventuelle rester af julekalendere og optæl, hvor mange der blev solgt.
Overfør penge for de solgte julekalendere.
Pak og returnér eventuelle usolgte julekalendere.
Nyd resultatet og brug jeres overskud til jeres egne aktiviteter.

Hvad er i pakken

Julekalendere

Julekalenderne kan bestilles fra 100 stk. og op. (I hele 100)

Salgsmateriale

Sammen med julekalenderne modtager i salgsguide, mobile pay kort, brugsvejledning, plakater, folder som fortæller om Børns Vilkår’s og BørneTelefonen’s, samt  stickers til at sætte på sælgernes tøj.

I kan også selv downloade vores Plakat og Salgsguide her

MobilePay kort

Der er påtrykt et felt til jeres MobilePay/MobilePay box på bagstykket – let at bruge.

Spørgsmål om Børns Vilkårs Julekalender?

Hvor mange lodsedler kan vi sælge?

Gennemsnitssalget pr. person er på 20 julekalendere – Mange sælger flere. Du kan bruge beregneren for at se, hvor meget I kan tjene.

Hvornår skal vi betale for solgte julekalendere?

I skal betale for solgte julekalendere senest den 15. januar 2025.

Hvordan betaler vi for julekalenderne?

Vi medsender en faktura sammen med julekalenderne med informationer om, hvordan I skal overføre beløbet I skal betale til banken.

Hvordan returnerer vi usolgte julekalendere?

Julekalenderne kan kun returneres, hvis de er bestilt MED returret. Sammen med julekalenderne modtager i en returseddel, som skal udfyldes med antal julekalendere i returnerer. Her oplyses også adressen i skal returnere til. Returjulekalenderne skal være os i hænde senest den 15. januar 2025 – ellers bortfalder returretten.

Hvor kan I sælge årets julekalender ?

Foreninger, skoleklasser, institutioner, børnehaver og klubber sælger julekalenderne i hele Danmark til familie, venner, kollegaer, til julearrangementer og ved dørsalg i lokalområdet. Julekalenderne fra Børns Vilkår og BørneTelefonen er meget lette at sælge, da mange gerne vil støtte deres arbejde for udsatte børn i Danmark.

IDE: Giv hver elev eller klubmedlem et antal julekalendere med hjem, som de så sælger til deres nære netværk på en god og sikker måde. I kan benytte de medsendte MobilePay kort som sikker betaling. Samtidig er det naturligvis altid let at sælge julekalenderne ved dørsalg – da alle har brug for en eller flere julekalendere.

Hvornår må vi sælge?

Børn Vilkårs julekalender må sælges fra den 15. september til d. 31 december 2024

Må private sælge ?

Det er desværre ikke muligt for private at sælge – kun foreninger, skoleklasser, spejdergrupper o.lign.

Materialer du selv kan downloade

Plakat

Hent vores plakat 2024 her

Salgsguide

Hent vores salgsguide 2024 her

MobilePay kort

Hent vores MobilePay kort 2024 her

Tilladelse fra spillemyndigheden

Spillemyndigheden har givet tilladelse til at sælge dette landslotteri i hele Danmark fra den 15. september til den 31. devember 2024

Se tilladelsen her

Har du spørgsmål eller brug for hjælp?