Danske Hospitalsklovne

Klovnenes Julelotteri 2024

Nu kan I bestille det populære julelotteri fra Danske Hospitalsklovne. “Til og fra” kortene kan sælges af foreninger, skoleklasser, institutioner, klubber, frivillige m.fl. fra d. 15. sept. – 31. dec. 2024.

Må sælges
fra 15. september
til 31. december 2024

Så meget kan I tjene

Pris pr. pakke

Salgspakningen består af 10 “til og fra kort” med skrabelod. Salgsprisen for pakken er 75 kr.

I skal ikke have penge op af lommen

Det koster ikke noget at bestille Klovnenes Julelotteri. I betaler først, når I har solgt de pakker I har bestilt.

Fortjeneste

33 kr. pr. solgt pakke ved bestilling uden returret
23 kr. pr. solgt pakke ved bestilling med returret

En bestilling kan både indeholde pakker med og uden returret.

Tilpas dit køb til dit formål

Hvor mange er I?

Vælg antal af sælgere

Hvor mange pakker får hver medlem?

Typisk sælger man 20 stk. eller flere

Klovnenes Julelotteri 2024

Tur i biografen?

Beløn jeres dygtige sælgere med en tur i biografen!

Vi giver jer 25 gratis biografbilletter, hvis I bestiller min. 500 pk. af Klovnenes Julelotteri – uden returret. Når I har betalt for julelotteriet, fremsender vi biografbilletterne til jer. Biografbilletterne kan benyttes i alle Danmarks biografer.

Sådan gør I

Her er en række trin, som I kan følge for at sikre det bedste resultat

1
Beregn, hvor mange pakker I skal bestille for at nå jeres mål.
2
Bestil Klovnenes Julelotteri her på siden.
3
Modtag pakken med Klovnenes Julelotteri, plakater og salgsmaterialer + Mobile Pay kort samt røde næser til børnene, der sælger.
4
Tildel hvert medlem/elev 20 pakker til salg i deres netværk.
5
Indsaml eventuelle rester af Klovnenes Julelotteri og optæl, hvor mange der blev solgt.
6
Overfør penge for de solgte Klovnenes Julelotteri.
7
Pak og returnér eventuelle usolgte Klovnenes Julelotteri.
8
Nyd resultatet og brug jeres overskud til jeres egne aktiviteter.

Hvad er i pakken

Klovnenes Julelotteri indeholder 10 smukke "til og fra kort" i hver pakke + et spændende skrabelotteri

Kan bestilles fra 100 pakker og op. (kun i hele 100)

Med bestillingen får I også:

• En praktisk vejledning
  • Salgsguide
  • Plakater
  • 25 stk. badges med Danske Hospitalsklovnes logo til at sætte på tøjet, når I går ud og sælger
  • Foldere som fortæller om Danske Hospitalsklovnes arbejde
  • Kort, som I kan benytte, når nogen ønsker at betale med Mobile Pay.
  • Røde næser til børnene, der sælger

MobilePay kort

Der er påtrykt et felt til jeres MobilePay/MobilePay box på bagstykket – let at bruge.

Spørgsmål om Danske Hospitalsklovnes Julelotteri

Hvor mange pakker af Klovnenes julelotteri kan vi sælge?

Gennemsnitssalget pr. person er på 20 pakker af Klovnenes Julelotteri – Mange sælger flere. Du kan bruge beregneren for at se, hvor meget I kan tjene.

Hvornår skal vi betale for solgte Klovnenes Julelotteri?

I skal betale for solgte pakker af Klovnenes Julelotteri senest den 15. januar 2025.

Hvordan betaler vi for Klovnenes julelotteri?

Vi medsender en faktura sammen med Klovnenes Julelotteri med informationer om, hvordan I skal overføre beløbet I skal betale til banken.

Hvordan returnerer vi usolgte pakker af Klovnenes Julelotteri?

Klovnenes Julelotteri kan kun returneres, hvis de er bestilt MED returret. Sammen med Klovnenes Julelotteri modtager i retursedler, som skal udfyldes med antal pakker af Klovnenes Julelotteri i returnerer. Her oplyses også adressen i skal returnere til. Returpakker skal være os i hænde senest den 15. januar 2025 – ellers bortfalder returretten.

Hvor kan I sælge årets Klovnenes Julelotteri ?

Foreninger, skoleklasser, institutioner, børnehaver og klubber sælger Klovnenes julelotteri i hele Danmark til familie, venner, kollegaer, til julearrangementer og ved dørsalg i lokalområdet. Klovnenes Julelotteri fra Danske Hospitalsklovne er meget lette at sælge, da mange gerne vil støtte deres arbejde i Danmark.

IDE: Giv hver elev eller klubmedlem et antal pakker af Klovnenes Julelotteri med hjem, som de så sælger til deres nære netværk på en god og sikker måde. I kan benytte de medsendte MobilePay kort som sikker betaling. Samtidig er det naturligvis altid let at sælge Klovnenes julelotteri ved dørsalg – da alle har brug for Til og Fra kort.

Hvornår må vi sælge?

Klovnenes Julelotteri må sælges fra den 15. september til d. 31 december 2024

Må private sælge ?

Det er desværre ikke muligt for private at sælge – kun foreninger, skoleklasser, spejdergrupper, børnehaver, ungdomsklubber, samt øvrige almennyttige foreninger og klubber.

Materialer du selv kan downloade

Inspirationsflyer

Download vores spændende inspirationsflyer og tag den med til jeres næste møde i jeres forening eller klasse.

Hent vores plakat 2024 her

Salgsguide

Hent vores salgsguide 2024 her

MobilePay kort

Hent vores MobilePay kort 2024 her

Tilladelse fra spillemyndigheden

Spillemyndigheden har givet tilladelse til at sælge dette landslotteri i hele Danmark fra den 15. september til den 31. december 2024

Se tilladelsen her

Har du spørgsmål eller brug for hjælp?