Sommer for Sjov

Tjen penge til skoleklassen, foreningen eller spejdergruppen ved at sælge pakker med rabatter og gratisbilletter til oplevelser i Danmark

Kan sælges af:

Sælg Sommer for Sjov-pakker og tjen op til 35 kr. pr. solgt pakke til egne formål. Samtidig støtter I Danske Hospitalsklovne.

Sommer for Sjov-pakkerne koster 100 kr. og indeholder rabatter og gratis billetter til oplevelser i Danmark til en værdi af min. 1500 kr.

Hvad er Sommer for Sjov

Sommer for sjov er rabatter og gratis billetter til Bakken, Hjem-is, Ribe Vikingecenter, WOW park, Mariager-Handest Veteranjernbane, Lille Vildmosecentret, Hjortdal dyrefarm, Krokodille Zoo, Scandinavisk Dyrepark, Landals syv feriecentre i Danmark, Guldborgsund ZOO og botanisk have, Terrariet og Smartbox. Der er rabatter for over 1500 kr., og de kan benyttes i 2022.  Samtidig støtter I Danske Hospitalsklovne med 20 kr. og I tjener op 35 kr. pr. solgt pakke til fælles aktiviteter i klubben, klassen eller foreningen.

Pakken indeholder 4 sider i A4 format + 12 rabatkuponer som er pakket i plastfolie

Hvor meget kan vi tjene på salg af Sommer for Sjov?

For hver solgt pakke til 100 kr. tjener I 35 kr., hvis I bestiller UDEN returret og 30 kr., hvis I bestiller MED returret.

Hvornår skal vI betale for solgte Sommer for Sjov ?

I skal først betale for pakkerne efter salget = Ingen investering.

Hvor kan vi sælge Sommer for Sjov ?

Butikscentre • Udstillinger • Byfester • Familie • Idrætsstævner • Gågader • Venner • Stadions • Klubhuse • Loppemarkeder • I byen eller på arbejdspladsen

Hvornår må vi sælge Sommer for Sjov ?

Sommer for sjov må sælges fra den 19. april til den 31. august 2022

Hvem må sælge Sommer for Sjov ?

Sommer for Sjov må sælges af foreninger, skoleklasser, klubber, institutioner, gymnasieklasser, spejdere og til andre almennyttige formål. Vi søger også virksomheder og butikker, som vil hjælpe med at sælge Sommer for Sjov og samtidig støtte Danske Hospitalsklovnes arbejde.

Du kan også sælge Sommer for Sjov som frivillig

Du kan også sælge pakkerne som frivillig uden provision og dermed lade hele overskuddet gå til Danske Hospitalsklovne. Så har du lyst til at få strukket dine ben og gå en rask tur for det gode formål, så modtager vi med glæde din bestilling, og du har naturligvis altid returret på usolgte pakker.

Hvorfor sælge Sommer for Sjov-pakker ?

Skal din skoleklasse på en studierejse eller måske en hyttetur – så kan jeres indtægt fra salget af Sommer for Sjov give et godt tilskud til aktiviteten, eller måske kan I tjene så meget på salget, at overskuddet kan betale hele hytteturen.

Er du med i en sportsklub, spejdergruppe eller en forening så er Sommer for Sjov også meget velegnet til at indsamle penge til en lokal aktivitet eller måske deltagelse i et sportsstævne i Danmark eller udlandet.

Gymnasie klasser – se her – I kan tjene penge til jeres studenterkørsel eller studenterhuer ved at sælge Sommer for Sjov.

Kontakt os på 2726 5599 / 4063 5599 eller send en mail til info@stoetforeningen.dk og hør nærmere om mulighederne for at tjene penge til jeres lokale aktiviteter.

OBS: Sommer for Sjov er ikke et lotteri, men en rabatpakke med oplevelser til hele familien.
Test

SÅDAN SKAL I BETALE FOR PAKKERNE

Klik og se hvor meget din forening eller klasse kan tjene på salg af Sommer for Sjov (Beløbet gælder ved salg uden returret)

Du kan med de valgte pakker tjene op til 61.600 kr.

Om Danske Hospitalsklovne

Danske Hospitalsklovnes vigtigste opgave er at styrke indlagte børns livsglæde og livsmod, så de bedre kan stå sygdomsforløbet igennem. Vi møder og anerkender barnet der, hvor det er. I angsten, i glæden, i kedsomheden. Vi er en tryg hånd at holde i, når livet på hospitalet gør ondt.