Hvad er din undskyldning?

Kom igang med at tjene penge til din klub eller skoleklasse

Skab god energi i dit lokalområde og tjen samtidig op til 14 kr. for hvert solgt skrabelod.

Du hjælper ydermere børn og unge med handicap til bedre sportsmuligheder i Danmark. Der er mulighed for returret på usolgte skrabelodder – og I betaler først efter salget.

Klik her for at bestille dine ønskede lodder

Sådan bestiller du:

• Bestil lodderne

Bestil lodderne her på siden

• Sælg, sælg sælg

Du modtager lodderne med posten. Kom ud og sælg!

• Afregn først bagefter

Først når du har fået solgt alle dine lodder skal du betale for dem.

Bestil her

Prøv vores beregner og se hvor meget du kan tjene

Du kan med de valgte lodder tjene op til 21.120 kr.

Gode vilkår sikrer nemme og hurtige penge til jeres aktiviteter.

Du, din klub, forening eller skoleklasse kan tjene hele 14 kr. pr. solgt skrabelod. Så snart i har solgt et skrabelod, har I jeres fortjeneste til rådighed.

Bestiller I MED returret kan I returnere usolgte lodsedler.
Betaling er først efter skrabelodderne er solgt = Ingen investering.
Vi medsender MobilePay kort, plakater, salgsguide og vejledning.
Du kan bestille her eller nederst på siden.

INFO: Skrabelodderne sælges for 30 kr. pr. stk. og salgsperioden er fra den 15. marts til den 15. september 2018

Bestil lodder

Du kan også sælge som privat

Du kan som privatperson også sælge dette lotteri og tjene gode penge til en ferie eller andre sjove aktiviteter, samtidig med at du støtter handicapidrætten i Danmark. Gå til bestilling og vælg “Jeg er privatperson”

Skrabelodder, der (næsten) sælger sig selv
Køberne af lodderne har mulighed for at vinde store præmier, men samtidig er det mange mindre. Dvs. at vinderchancerne er gunstige. Sagen er sympatisk og lokal, idet den vedrører mange børn og unge i hver eneste afkrog af Danmark. Endelig har vi kælet for designet af skrabelodderne, så man næsten får lyst til at skrabe dem. Og man kan med det samme se om man har vundet.

Bestil lodder

Har du brug for hjælp?

Måske ved du ikke hvor mange lodder, det er realistisk at sælge i dit område?
Vi sidder klar på tlf. 40 63 55 99 til at hjælpe og vejlede dig.

Gør som mere end 8000 skoler, klubber og foreninger som sælger landslotterier igennem støtforeningen.dk