RØDE KORS landslotteri 2021

Tjen penge til din forening, skoleklasse eller institution - Nu kan I bestille de populære skrabelodder fra Røde Kors - TJEN OP TIL 14 KR. pr. solgt skrabelod..

Kan sælges af:

Røde Kors landslotteri 2021

OBS: Lotteriet er sat på pause fra den 5. – 26. februar  2021 – hvor lodsedler ikke må sælges – men til gengæld må de sælges fra den 12. april helt til den 14. juli 2021

HVOR MEGET KAN VI TJENE PÅ SALG AF SKRABELODDERNE ?

For hvert solgt skrabelod til 30 kr. kan I tjene op til 14 kr. pr. solgt lod til Jeres klub eller skoleklasse.

BESTILLING MED ELLER UDEN RETURRET

Bestiller I uden returret – tjener I 14 kr. pr. solgt skrabelod, men giver samtidig afkald på returretten.

Bestiller I med returret – tjener I 11 kr. pr. solgt skrabelod, men kan returnere usolgte skrabelodder.

I kan også bestille et antal MED og et antal UDEN returret 🙂

Så meget kan I tjene:

Sælger I mere end 500 stk. tjener i naturligvis endnu mere.

HVOR MANGE LODDER KAN VI SÆLGE ?

Gennemsnitssalget pr. person er på 20 skrabelodder – nogle kan sælge flere. Du kan bruge beregneren nederst på siden – her kan du indtaste Jeres info og se hvor meget i kan tjene.

HVORNÅR SKAL VI BETALE FOR SOLGTE LODDER?

I skal først betale for skrabelodderne efter salget.

HVOR MÅ VI SÆLGE SKRABELODDERNE ?

Butikscentre • Udstillinger • Byfester • Familie • Idrætsstævner • Gågader • Venner • Stadions • Klubhuse • Loppemarkeder • Naboer osv.

HVORNÅR MÅ VI SÆLGE SKRABELODDERNE ?

Fra den 12. april til den 14. juli 2021.

OBS:  Ændret salgsperiode pga. COVID-19 – Med tilladelse fra Spillemyndigheden.

MODTAG BETALING MED MOBILEPAY KORT/MOBILEPAY BOX

Når vi sender lodsedlerne til jer, medfølger der et antal MobilePay kort, som kan benyttes når lodsedlerne sælges. Vi anbefaler, at I som sælger opretter en MobilePay BOX til lodsalget. I skriver dette nummer på de medsendte MobilePay kort. Herefter kan køberen se på kvitteringen, at de støtter organisationen I sælger for, samt jeres lokale formål.

Det tager kun 1 min. at oprette en MobilePay BOX fra jeres normale MobilePay. Læs mere her.Mange skoleklasser og foreninger har deres eget MobilePay nummer og denne kan naturligvis også benyttes.

MODTAGER VI SALGSMATERIALE NÅR VI FÅR SKRABELODDERNE ?

Ja – I får en udførlig salgsguide med masser af gode råd til at optimere salget, 25 stk. Mobile Pay kort, brugsvejledning, samt plakater til ophængning.

HVEM MÅ SÆLGE RØDE KORS LANDSLOTTERI ?

Lodderne må sælges af foreninger, skoleklasser, private, klubber, institutioner, gymnasieklasser og til andre almennyttige formål.

STUDIEJOB ?

Du kan supplere din SU ved at sælge skrabelodder for Røde Kors i dit område – Tjen let 5-10.000 kr. pr. måned. Bestiller skal være min. 18 år.

Salgspris pr. skrabelod: 30 kr

Din forening, sportsklub, skole, gymnasieklasse eller børnehave kan sælge dette smukke skrabelod fra Røde Kors, og tjene penge på salget. Lodsedler fra Røde Kors er meget lette at sælge, da alle kender Røde Kors.  I støtter en god sag og tjener samtidig mange penge til Jeres lokale aktiviteter. Gør livet i Jeres klub eller klasse lidt sjovere med pengene fra lotterisalget, eller tjen penge til en privat ferie ved at sælge skrabelodder for Røde Kors.

BESTIL HER eller nederst på siden.

I kan bestille skrabelodderne nu og vi starter med at udsende midt i oktober måned.

Overskuddet fra lotteriet går til Røde Kors lokale og internationale hjælpearbejde med sårbare og udsatte.

NYT – NU KAN DU OGSÅ SÆLGE LODSEDLER SOM FRIVILLIG

Når du sælger som frivillig går hele overskuddet til Røde Kors og du tjener ikke på salget.

Nu kan du også sælge lodder som frivillig uden provision og dermed lade hele overskuddet gå til Røde Kors’ hjælpearbejde. Så har du lyst til at få strukket dine ben og gå en rask tur for det gode formål, så modtager vi med glæde din bestilling, og du har naturligvis altid returret på usolgte lodsedler.

IDEER:

Skal din skoleklasse på en studierejse eller måske en hyttetur – så kan Jeres indtægt fra salget af Røde Kors skrabelodder give et godt tilskud til aktiviteten eller måske kan i tjene så meget på salget, at overskuddet kan betale hele hytteturen.

Er du med i en sportsklub eller en forening er dette landslotteri fra Røde Kors også meget velegnet til at indsamle penge til en lokal aktivitet eller måske deltagelse i et sportsstævne i Danmark eller udlandet.

Gymnasie klasser – se her – I kan tjene penge til Jeres studenterkørsel eller studenterhuer ved at sælge Røde Kors skrabelodder.

Mere end 8000 skoleklasser, sportsklubber, gymnasieklasser, institutioner og foreninger sælger lotterier igennem støtforeningen.dk

Kontakt os på 4063 5599 eller send en mail til info@stoetforeningen.dk og hør nærmere om mulighederne for at tjene penge til Jeres lokale aktiviteter.

MED RETURRET – Salgspris pr. lod er 30 kr.

Her tjener i 11 kr. pr. solgt lodseddel. Når I har afsluttet salget indbetaler i 19 kr. pr. solgt lod til den bankkonto der er oplyst på fakturaen, som er indlagt i kassen med lodsedlerne. I beholder så selv de 11 kr. som er Jeres fortjeneste pr. solgt lodseddel.

Hvis I har usolgte lodsedler, som I gerne vil returnere gør i sådan:

I pakker disse i en kasse og returnerer lodsedlerne til den adresse, som er nævnt på følgesedlen som er vedlagt lodsedlerne, når de udsendes. Samtidig udfylder i antal returlodder på medsendte følgesedler og indlægger de udfyldte følgesedler i kassen sammen med lodderne. HUSK: Tag en kopi eller et foto af den udfyldte følgeseddel til Jeres egen kontrol. Når vi modtager returlodderne, optæller vi om antallet stemmer med Jeres optælling, og udsteder herefter en kreditnota til Jer, samt et kontoudtog som fortæller, hvor meget I skal overføre til Røde Kors. Herefter overfører I dette beløb til den bankkonto som er nævnt på fakturaen. I kan også vælge at overføre, så snart I har lavet Jeres optælling af solgte lodsedler. Afslutningsvis fremsender vi et kontoudtog som viser alle posteringer.

HUSK: At overholde fristen for returnering og betaling, som står på medsendte følgesedler. Returneres lodsedlerne efter denne frist bortfalder returretten.

UDEN RETURRET – Salgspris pr. lod er 30 kr.

Her tjener i 14 kr. pr. solgt lodseddel. Når salget er afsluttet indbetaler i 16 kr. pr. solgt lodseddel til den bankkonto som står på medsendte faktura. (Husk at oplyse faktura nr. ved indbetaling) I beholder selv Jeres fortjeneste og kan disponere over dette beløb, så snart lodsedlerne er solgt. Herefter modtager i et kontoudtog med saldo 0 kr. og alt er i orden. I skal naturligvis først betale efter at lodsedlerne er solgt. På fakturaen står seneste betalingsdato. Er der bestilt UDEN returret, kan eventuelle lodsedler ikke returneres og der skal afregnes med 16. pr. stk. for alle I har fået tilsendt.

Klik og se hvor meget din forening eller klasse kan tjene på salg af Røde kors landslotteri (Beløbet gælder ved salg uden returret)

Røde Kors er altid til stede

Hver dag redder vi liv og ruster mennesker til at klare sig gennem kriser og katastrofer. I Danmark skaber vi fællesskaber og støtter samfundets sårbare til et bedre liv.

Vi hjælper mennesker på begge sider af konflikten og i de fjerneste egne af verden. Uden hensyn til nationalitet, religion eller politiske holdninger. Vores internationale indsats understøtter menneskers værdighed og sociale samhørighed, og hjælper til at opbygge modstandsdygtighed over for kriser og katastrofer hos truede befolkningsgrupper. I Danmark tager vores sociale aktiviteter afsæt i det enkelte menneskes behov, og gennem fællesskaber hjælper vi sårbare mennesker til et bedre liv. Vi styrker menneskers muligheder for at tage vare på sig selv og skabe positive forandringer i deres eget liv.

Vi er verdens største humanitære organisation med 17 millioner frivillige i 190 lande. Vi er en del af dit lokalsamfund, uanset hvor du bor. Med din hjælp kan vi altid være til stede, når der er brug for os.

Spillemyndigheden har givet tilladelse til at sælge dette landslotteri i hele Danmark i perioden fra d. 12. april 2021 til d. 14. juli 2021.