Sælg de populære skrabelodder fra Danske Hospitalsklovne og tjen penge

Skrabelodderne fra Danske Hospitalsklovne er meget lette at sælge, da de fleste gerne vil støtte Danske Hospitalsklovnes arbejde på børneafdelingerne på de Danske sygehuse. TJEN MANGE PENGE til klub eller klassekassen ved salg af skrabelodder. Ingen investering - først betaling efter salget.

Kan sælges af:

Danske Hospitalsklovnes populære Forårslotteri 2019

Danske Hospitalsklovnes Forårslotteri 2019 kan bestilles her på siden fra den 1. Februar 2019.

TJEN PENGE TIL FORENINGEN, SKOLEKLASSEN ELLER SPORTSKLUBBEN

HVOR MEGET KAN VI TJENE?

For hvert solgt lod á 30 kr. kan I tjene op til 14 kr. til klassen eller klubben.

Fra den 1. Februar 2019 kan I bestille dette populære landslotteri fra Danske Hospitalsklovne som sælges af foreninger, skoleklasser og sportsklubber i hele Danmark.

BESTILLING MED ELLER UDEN RETURRET

Bestiller I uden returret – tjener I 14 kr. pr. solgt skrabelod men giver samtidig afkald på returretten.

Bestiller I med returret – tjener I 11 kr. pr. solgt skrabelod, men kan returnere usolgte skrabelodder senest den 29. Juni 2019

HVORNÅR KAN VI SÆLGE SKRABELODDERNE ?

Skrabelodderne fra Danske Hospitalsklovne kan sælges fra den 1. marts 2019 helt  til den 14. Juni 2019

Der er ingen investering, da I først skal betale for solgte skrabelodder den 29. Juni 2019.

Når I har bestilt fremsender vi skrabelodderne med GLS direkte til Jeres adresse og der medfølger salgsguide, brugsvejledning, plakater, mobile pay kort og informationsfolder omkring Danske Hospitalsklovnes arbejde, ligesom vi vedlægger 20 stk. af de populære “klovnenæser” som kan benyttes når man sælger skrabelotteriet i lokalområdet.

Overskuddet på salget kan bruges til en hyttetur, en rejse, deltagelse i et sportsstævne eller andre lokale aktiviteter – helt efter Jeres eget valg.

Kan sælges af børnehaver, ungdomsklubber, foreninger, skoleklasser, sportsklubber, gymnasier m.fl. Er du i tvivl om I kan sælge, så må du meget gerne kontakte os på 40635599 🙂

FRIVILLIG
Vil du som privatperson eller virksomhed gerne støtte Danske Hospitalsklovnes arbejde afkrydser du i “frivillig” på bestillingsformularen. Her tjener du ikke på salget, men skal afregne 25 kr. pr. solgt skrabelod, men du har naturligvis returret på de skrabelodder som du måske ikke får solgt.

INFO:
Der er fremstillet 100.000 stk. skrabelodder
Salgsperiode er fra den 1. Marts – 14. Juni 2019
Betaling af solgte lodder og returnering af eventuelle returlodder skal ske senest den 29. juni 2019

MED RETURRET – Salgspris pr. lod er 25 kr.

Her tjener i 8 kr. pr. solgt lodseddel. Når I har afsluttet salget indbetaler i 17 kr. pr. solgt lod til den bankkonto der er oplyst på fakturaen, som er indlagt i kassen med lodsedlerne. I beholder så selv de 8 kr. som er Jeres fortjeneste pr. solgt lodseddel.

Hvis I har usolgte lodsedler, som I gerne vil returnere gør i sådan:

I pakker disse i en kasse og returnerer lodsedlerne til den adresse, som er nævnt på følgesedlen som er vedlagt lodsedlerne, når de udsendes. Samtidig udfylder i antal returlodder på medsendte følgesedler og indlægger de udfyldte følgesedler i kassen sammen med lodderne. HUSK: Tag en kopi eller et foto af den udfyldte følgeseddel til Jeres egen kontrol. Når vi modtager returlodderne, optæller vi om antallet stemmer med Jeres optælling, og udsteder herefter en kreditnota til Jer, samt et kontoudtog som fortæller, hvor meget I skal overføre til Danske Hospitalsklovne. Herefter overfører I dette beløb til den bankkonto som er nævnt på fakturaen. I kan også vælge at overføre, så snart I har lavet Jeres optælling af solgte lodsedler. Afslutningsvis fremsender vi et kontoudtog som viser alle posteringer.

HUSK: At overholde fristen for returnering og betaling, som står på medsendte følgesedler. Returneres lodsedlerne efter denne frist bortfalder returretten.

UDEN RETURRET – Salgspris pr. lod er 25 kr.

Her tjener i 10 kr. pr. solgt lodseddel. Når salget er afsluttet indbetaler i 15 kr. pr. solgt lodseddel til den bankkonto som står på medsendte faktura. (Husk at oplyse faktura nr. ved indbetaling) I beholder selv Jeres fortjeneste og kan disponere over dette beløb, så snart lodsedlerne er solgt. Herefter modtager i et kontoudtog med saldo 0 kr. og alt er i orden. I skal naturligvis først betale efter at lodsedlerne er solgt. På fakturaen står seneste betalingsdato. Er der bestilt UDEN returret, kan eventuelle lodsedler ikke returneres og der skal afregnes med 15. pr. stk. for alle I har fået tilsendt.

Se 3. og 5. klasse fra Pilehaveskolen sælge lotteri

Udsnit af kommentarer fra sælgere af  Danske Hospitalsklovnes tidligere skrabelotterier:

Vi har den store glæde at være ude og sælge skrabelodder til fordel for Danske Hospitalsklovne og bliver modtaget med glæde hos folk.

Klassen har mistet en klassekammerat til kræft, og for ham havde de danske hospitalsklovne en stor betydning.

Det har en fornøjelse at sælge lodderne og opleve folks positive indstilling “skidt med vi ikke vinder, det går jo til et godt formål” og “de gør et flot stykke arbejde”.

Mange siger, det gør ikke noget, at vi ikke vinder, det går til et godt formål og Hospitalsklovnens gør et flot stykke arbejde.

Om Danske Hospitalsklovne

Hospitalsklovnen er en kikset figur, som barnet kan grine af eller skælde ud på. Hospitalsklovnen er den laveste i hierarkiet, og det er barnet, der bestemmer over hospitalsklovnen. Under en hospitalsindlæggelse bestemmer alle over barnet, og barnet kan derfor få en følelse af magtesløshed. Ved at lade barnet bestemme over hospitalsklovnen får barnet noget kontrol igen, og får lettere ved at håndtere de mange følelser, der opstår under en hospitalsindlæggelse. En hospitalsklovn er også en ven, som barnet kan stole på og måske tale med om emner, der kan være svære at tale om.

Spillemyndigheden har givet tilladelse til Danske Hospitalsklovnes landslotteri