Nu kan I bestille de populære skrabelodder og tjene penge

Skrabelodderne fra Danske Hospitalsklovne er meget lette at sælge, da de fleste gerne vil støtte Danske Hospitalsklovnes arbejde på børneafdelingerne på de Danske sygehuse. Tjen mange penge til klub eller klassekassen ved salg af skrabelodder. Ingen investering - først betaling efter salget.

Danske Hospitalsklovnes populære Forårslotteri 2018

TJEN PENGE TIL FORENINGEN, SKOLEKLASSEN ELLER SPORTSKLUBBEN

Nu kan I bestille dette populære landslotteri fra Danske Hospitalsklovne som sælges af foreninger, skoleklasser og sportsklubber i hele Danmark.

Konceptet er meget enkel og praktisk.

Bestiller I skrabelodder MED returret TJENER i 8 kr. pr. solgt skrabelod og kan frit returnere de lodder I ikke får solgt.

Bestiller I skrabelodder UDEN returret TJENER i 10 kr. pr. solgt skrabelod og her er der ikke returret.

I kan også bestille et antal UDEN returret og et antal MED returret.

Der er ingen investering, da I først skal afregne senest den 29. Juni 2018.

Når i har bestilt fremsender vi skrabelodderne med GLS direkte til Jeres adresse og der medfølger salgsguide, brugsvejledning, plakater, mobile pay kort og informationsfolder omkring Danske Hospitalsklovnes arbejde, ligesom vi vedlægger 20 stk. af de populære “klovnenæser” som kan benyttes når man sælger skrabelotteriet i lokalområdet.

Sælger din forening eller skoleklasser 1000 skrabelodder kan i tjene op til 10.000 kr. som I kan bruge til en hyttetur, en rejse eller andre lokale aktiviteter.

FRIVILLIG
Vil du som privatperson eller virksomhed gerne støtte Danske Hospitalsklovnes arbejde afkrydser du i “frivillig” på bestillingsformularen. Her tjener du ikke på salget, men skal afregne 25 kr. pr. solgt skrabelod, men du har naturligvis returret på de skrabelodder som du måske ikke får solgt.

INFO:
Der er fremstillet 150.000 stk. skrabelodder
Salgsperiode er fra den 19. Februar – 19. Juni 2018
Betaling af solgte lodder og returnering af eventuelle returlodder skal ske senest den 29. juni 2018

Udsending af skrabelodder starter i uge 7.

BESTIL NEDERST PÅ SIDEN

MED RETURRET – Salgspris pr. lod er 25 kr.

Her tjener i 8 kr. pr. solgt lodseddel. Når I har afsluttet salget indbetaler i 17 kr. pr. solgt lod til den bankkonto der er oplyst på fakturaen, som er indlagt i kassen med lodsedlerne. I beholder så selv de 8 kr. som er Jeres fortjeneste pr. solgt lodseddel.

Hvis I har usolgte lodsedler, som I gerne vil returnere gør i sådan:

I pakker disse i en kasse og returnerer lodsedlerne til den adresse, som er nævnt på følgesedlen som er vedlagt lodsedlerne, når de udsendes. Samtidig udfylder i antal returlodder på medsendte følgesedler og indlægger de udfyldte følgesedler i kassen sammen med lodderne. HUSK: Tag en kopi eller et foto af den udfyldte følgeseddel til Jeres egen kontrol. Når vi modtager returlodderne, optæller vi om antallet stemmer med Jeres optælling, og udsteder herefter en kreditnota til Jer, samt et kontoudtog som fortæller, hvor meget I skal overføre til Danske Hospitalsklovne. Herefter overfører I dette beløb til den bankkonto som er nævnt på fakturaen. I kan også vælge at overføre, så snart I har lavet Jeres optælling af solgte lodsedler. Afslutningsvis fremsender vi et kontoudtog som viser alle posteringer.

HUSK: At overholde fristen for returnering og betaling, som står på medsendte følgesedler. Returneres lodsedlerne efter denne frist bortfalder returretten.

UDEN RETURRET – Salgspris pr. lod er 25 kr.

Her tjener i 10 kr. pr. solgt lodseddel. Når salget er afsluttet indbetaler i 15 kr. pr. solgt lodseddel til den bankkonto som står på medsendte faktura. (Husk at oplyse faktura nr. ved indbetaling) I beholder selv Jeres fortjeneste og kan disponere over dette beløb, så snart lodsedlerne er solgt. Herefter modtager i et kontoudtog med saldo 0 kr. og alt er i orden. I skal naturligvis først betale efter at lodsedlerne er solgt. På fakturaen står seneste betalingsdato. Er der bestilt UDEN returret, kan eventuelle lodsedler ikke returneres og der skal afregnes med 15. pr. stk. for alle I har fået tilsendt.

Udsnit af kommentarer fra sælgere af Danske Hospitalsklovnes tidligere skrabelotterier:

Vi har den store glæde at være ude og sælge skrabelodder til fordel for Danske Hospitalsklovne og bliver modtaget med glæde hos folk.

Klassen har mistet en klassekammerat til kræft, og for ham havde de danske hospitalsklovne en stor betydning.

Det har en fornøjelse at sælge lodderne og opleve folks positive indstilling “skidt med vi ikke vinder, det går jo til et godt formål” og “de gør et flot stykke arbejde”.

Mange siger, det gør ikke noget, at vi ikke vinder, det går til et godt formål og Hospitalsklovnens gør et flot stykke arbejde.

Om Danske Hospitalsklovne

Hospitalsklovnen er en kikset figur, som barnet kan grine af eller skælde ud på. Hospitalsklovnen er den laveste i hierarkiet, og det er barnet, der bestemmer over hospitalsklovnen. Under en hospitalsindlæggelse bestemmer alle over barnet, og barnet kan derfor få en følelse af magtesløshed. Ved at lade barnet bestemme over hospitalsklovnen får barnet noget kontrol igen, og får lettere ved at håndtere de mange følelser, der opstår under en hospitalsindlæggelse. En hospitalsklovn er også en ven, som barnet kan stole på og måske tale med om emner, der kan være svære at tale om.

Spillemyndigheden har givet tilladelse til Danske Hospitalsklovnes landslotteri

Gå videre til bestilling af Danske Hospitalsklovnes forårslotteri 2018