Årets landslotteri fra Dansk Flygtningehjælp kan nu bestilles

Din forening eller skoleklasse kan sælge dette smukke store lod med låger i. A5 format - meget let at sælge. Jeres fortjeneste er op til 10 kr. pr. stk. I støtter en god sag og tjener samtidig mange penge til Jeres lokale aktiviteter. Gør livet i Jeres klub eller klasse lidt sjovere med pengene fra lotterisalget.

Kan sælges af:

Sælg årets landslotteri fra Dansk flygtningehjælp og tjen op til 10 kr. pr. solgt lodseddel

Din forening eller skoleklasse kan tjene op til 10 kr. pr. solgt lodseddel og der er naturligvis altid mulighed for at returnere usolgte lodsedler.
Betaling er naturligvis først efter at salget er afsluttet = Ingen investering.

TJEN 8 kr. for hver lodseddel som i sælger og få samtidig fuld returret på usolgte lodsedler.
TJEN 10 kr. for hver lodseddel som i sælger, hvis I afskriver returretten.
I kan også vælge at bestille et antal MED returret og et antal UDEN returret.

Årets lodsedler er fremstillet med 6 låger som åbnes. Samtidig er loddet fremstillet i A5 format – så en spændende lodseddel, som er let at sælge.
Når I bestiller fremsender vi lodsedler, salgsguide, brugsvejledning, plakater og Mobile Pay kort – Alle oplysninger vil fremgå her og I kan straks gå igang med at sælge landslotteriet i Jeres område og tjene mange penge til Jeres klub, forening eller skoleklasse.
I skal naturligvis først betale efter at salget er afsluttet og der er derfor INGEN INVESTERING for Jer.

NYHED: I kan også lave en aftale med de lokale butikker og tjene endnu mere – Læs mere her

INFO om lotteriet:
Salgsperiode: 1. Juni – 15. Oktober 2017
Lodpris: 25 kr.
Der er trykt 80.000 stk. lodsedler.

Lotteriet er et traditionelt lotteri, hvor du med det samme kan se, om du er den heldige vinder af en drømmerejse eller en af de mange andre fine gevinster.
I kan sælge lotteriet ved dørene, til familie og venner eller ved arrangementer i Jeres område. Desuden kan der sælges ekstra lodder ved at kontakte butikker i området og spørge om de vil støtte Jer ved at sælge skrabelodderne – Vi medsender plakater som i kan tilbyde butikkerne. Måske har nogle af Jeres medlemmer også en butik og vil gerne sælge for Jer.
Lotteriet er også velegnet til at sælge ved sommerens mange aktiviteter i Jeres lokalområde – som eksempel kan vi nævne byfester, koncerter, markeder o.lign.

KLIK på bestil lotteri og udfyld bestillingsformularen
Lodderne sendes med GLS og du modtager en mail, når de er afsendt til dig.
Lotteriet er godkendt af Spillemyndigheden den 3. Maj 2017 til salg i hele Danmark.

MED RETURRET – Salgspris pr. lod er 25 kr.

Her tjener i 8 kr. pr. solgt lodseddel. Når I har afsluttet salget indbetaler i 17 kr. pr. solgt lod til den bankkonto der er oplyst på fakturaen, som er indlagt i kassen med lodsedlerne. I beholder så selv de 8 kr. som er Jeres fortjeneste pr. solgt lodseddel.

Hvis I har usolgte lodsedler, som I gerne vil returnere gør i sådan:

I pakker disse i en kasse og returnerer lodsedlerne til den adresse, som er nævnt på følgesedlen som er vedlagt lodsedlerne, når de udsendes. Samtidig udfylder i antal returlodder på medsendte følgesedler og indlægger de udfyldte følgesedler i kassen sammen med lodderne. HUSK: Tag en kopi eller et foto af den udfyldte følgeseddel til Jeres egen kontrol. Når vi modtager returlodderne, optæller vi om antallet stemmer med Jeres optælling, og udsteder herefter en kreditnota til Jer, samt et kontoudtog som fortæller, hvor meget I skal overføre til Dansk Flygtningehjælp. Herefter overfører I dette beløb til den bankkonto som er nævnt på fakturaen. I kan også vælge at overføre, så snart I har lavet Jeres optælling af solgte lodsedler. Afslutningsvis fremsender vi et kontoudtog som viser alle posteringer.

HUSK: At overholde fristen for returnering og betaling, som står på medsendte følgesedler. Returneres lodsedlerne efter denne frist bortfalder returretten.

UDEN RETURRET – Salgspris pr. lod er 25 kr.

Her tjener i 10 kr. pr. solgt lodseddel. Når salget er afsluttet indbetaler i 15 kr. pr. solgt lodseddel til den bankkonto som står på medsendte faktura. (Husk at oplyse faktura nr. ved indbetaling) I beholder selv Jeres fortjeneste og kan disponere over dette beløb, så snart lodsedlerne er solgt. Herefter modtager i et kontoudtog med saldo 0 kr. og alt er i orden. I skal naturligvis først betale efter at lodsedlerne er solgt. På fakturaen står seneste betalingsdato. Er der bestilt UDEN returret, kan eventuelle lodsedler ikke returneres og der skal afregnes med 15. pr. stk. for alle I har fået tilsendt.

Klik og se hvor meget din forening eller klasse kan tjene på salg af Dansk Flygtningehjælp - Lågelotteri (Beløbet gælder ved salg uden returret)

• Download og udskriv plakat

Spillemyndigheden har givet tilladelse til at sælge dette landslotteri i hele Danmark fra den 1. juni til 15. oktober 2017