BørneTelefonens
Lotteri 2024

Til gavn for mange

Ved at købe skrabelodder fra BørneTelefonens Lotteri bidrager I både til jeres lokale fællesskab og til børnenes linje til rådgivning, da overskuddet fra salget går til rådgivning af udsatte børn og unge i Danmark på BørneTelefonen.

Må sælges
fra 1. januar
til 1. juli 2024

Så meget kan I tjene

Lodpris

50 kr. hver skrabelod, uanset mængde.

Fortjeneste

20 kr. pr. solgt lod ved bestilling uden returret
16 kr. pr. solgt lod ved bestilling med returret

En bestilling kan både indeholde lodder med og uden returret.

Tilpas dit køb til dit formål

Hvor mange er I?

Vælg antal af sælgere

Hvor mange lodder får hver medlem?

Typisk sælger man 20 stk. og flere

Lodsedlerne

Sådan gør I

Her er en række trin, som I kan følge for at sikre det bedste resultat

1
Beregn, hvor mange lodsedler I skal bestille for at nå jeres mål.
2
Bestil lodsedler her på siden.
3
Modtag pakken med lodderne, salgsmaterialer – Mobile Pay kort er påtrykt bagsiden.
4
Tildel hver medlem/elev en blok med 20 lodsedler til salg i deres netværk.
5
Indsaml eventuelle rester af lodsIndsaml eventuelle rester af lodsedlerne og optæl, hvor mange der blev solgt.
6
Overfør penge for de solgte lodsedler.
7
Pak og returnér eventuelle usolgte lodsedler.
8
Nyd resultatet og brug jeres overskud til jeres egne aktiviteter

Hvad er i pakken

Lodsedler

BørneTelefonens Lotteri kommer i blokke med 20 lodsedler i hver blok, fastgjort på et praktisk bagstykke af papir, hvilket øger salget og gør det nemt for køberne at se, hvem de støtter ved at købe et eller flere skrabelodder.

Salgsmateriale

I får en detaljeret salgsguide med masser af tips til at øge salget, brugsanvisninger og plakater til at hænge op.

I kan også selv downloade vores Plakat og Salgsguide her

MobilePay kort

Der er påtrykt et felt til jeres MobilePay/MobilePay box på bagstykket – let at bruge.

Tur i biografen?

Beløn jeres dygtige sælgere med en tur i biografen!

Vi giver jer 25 gratis biografbilletter, hvis I bestiller min. 700 stk. af BørneTelefonens skrabelodder uden returret. Når I har betalt for disse skrabelodder, fremsender vi biografbilletterne til jer og de kan benyttes i alle Danmarks biografer.

Spørgsmål om BørneTelefonens Lotteri?

Hvor mange lodsedler kan vi sælge?

Gennemsnitssalget pr. person er på 20 skrabelodder – Mange sælger flere. Du kan bruge beregneren for at se, hvor meget I kan tjene.

Hvornår skal vi betale for solgte lodsedler?

I skal betale for solgte lodsedler senest den 15. oktober 2024.

Hvordan betaler vi for lodsedler?

Vi medsender en faktura sammen med lodsedlerne med informationer om, hvordan I skal overføre beløbet I skal betale til banken.

Hvordan returnerer vi usolgte skrabelodder?

Lodsedler kan kun returneres, hvis de er bestilt MED returret. Sammen med lodsedlerne modtager i en returseddel, som skal udfyldes med antal lodder i returnerer. Her oplyses også adressen i skal returnere til. Returlodder skal være os i hænde senest den 15. oktober 2024 – ellers bortfalder returretten.

Hvor må vi sælge Børnetelefonens lotteri 2024

Bamselotteriet må sælges i hele Danmark og der er givet tilladelse fra Spillemyndigheden. Mange laver dørsalg i området, I øvrigt kan vi anbefale salg ved arrangementer, til familie og venner, i gågaden, ved den lokale supermarked eller i det hele taget, hvor der færdes mange mennesker. Se i øvrigt salgsguiden som medsender skrabelodderne og som også kan downloades her på siden.

Hvornår må vi sælge Børnetelefonens lotteri 2024

Børnetelefonens lotteri 2024 må sælges fra den 1. januar til den 1. juli 2024

Hvem må sælge Børnetelefonens lotteri 2024

Børnetelefonens lotteri 2024 må sælges af sportsklubber, foreninger, skoleklasser, støtteforeninger, spejdere og andre grupper som støtter almene formål. Private kan ikke sælge Børnetelefonens lotteri 2024

Plakat

Hent vores plakat 2024 her

Salgsguide

Hent vores salgsguide 2024 her

Spillemyndigheden har givet tilladelse til at sælge dette landslotteri i hele Danmark fra den 1. januar til den 1. Juli 2024

Se tilladelsen her

Har du spørgsmål eller brug for hjælp?