BørneTelefonens lotteri 2020

Tjen penge til din forening, skoleklasse, institution eller sportsklub.

Kan sælges af:

BørneTelefonens landslotteri 2020

HVOR MEGET KAN VI TJENE PÅ SALG AF SKRABELODDERNE ?

For hvert solgt skrabelod til 30 kr. kan I tjene op til 14 kr. pr. solgt lod til Jeres klub eller skoleklasse.

BESTILLING MED ELLER UDEN RETURRET

Bestiller I uden returret – tjener I 14 kr. pr. solgt skrabelod, men giver samtidig afkald på returretten.

Bestiller I med returret – tjener I 11 kr. pr. solgt skrabelod, men kan returnere usolgte skrabelodder.

I kan også bestille et antal MED og et antal UDEN returret 🙂

Så meget kan I tjene:

Uden returret:

Med returret:

Sælger I mere end 500 stk. tjener i naturligvis endnu mere.

HVOR MANGE LODDER KAN VI SÆLGE ?

Gennemsnitssalget pr. person er på 20 skrabelodder – nogle kan sælge flere. Du kan bruge beregneren nederst på siden – her kan du indtaste Jeres info og se hvor meget i kan tjene.

HVORNÅR SKAL VI BETALE FOR SOLGTE LODDER?

I skal først betale for skrabelodderne efter salget.

HVOR MÅ VI SÆLGE SKRABELODDERNE ?

Dørsalg i byen • Butikscentre • Udstillinger • Byfester • Familie • Idrætsstævner • Gågader • Venner • Stadions • Klubhuse • Loppemarkeder • Naboer osv.

HVORNÅR MÅ VI SÆLGE SKRABELODDERNE ?

Fra den 20. januar til den 20. juni 2020

MODTAGER VI SALGSMATERIALE NÅR VI FÅR SKRABELODDERNE ?

Ja – I får en udførlig salgsguide med masser af gode råd til at optimere salget, 25 stk. Mobile Pay kort, brugsvejledning samt plakater til ophængning. Skrabelodderne er i en blok med 20 stk. som er opklæbet på smart bagstykke, som gør det meget synligt for køberne, hvem de støtter ved at købe et eller flere skrabelodder.

HVEM MÅ SÆLGE BØRNETELEFONENS LANDSLOTTERI ?

Lodderne må sælges af foreninger, skoleklasser, private, klubber, institutioner, gymnasieklasser og til andre almennyttige formål. Vi søger også virksomheder og butikker som vil hjælpe med at sælge skrabelodderne og samtidig støtte BørneTelefonens arbejde.

STUDIEJOB ?

Du kan supplere din SU ved at sælge skrabelodder for BørneTelefonen i dit område – Tjen let 5-10.000 kr. pr. måned. Bestiller skal være min. 18 år.

Salgspris pr. skrabelod: 30 kr

Din forening, sportsklub, skole, gymnasieklasse eller børnehave kan sælge dette smukke skrabelod fra Børns Vilkår og BørneTelefonen og tjene penge på salget. Lodsedler fra BørneTelefoinen er meget lette at sælge, da de fleste kender BørneTelefonens arbejde for børn og unge i Danmark.  I støtter en god sag og tjener samtidig mange penge til Jeres lokale aktiviteter. Gør livet i Jeres klub eller klasse lidt sjovere med pengene fra lotterisalget, eller tjen penge til en privat ferie ved at sælge skrabelodder for BørneTelefonen.

BESTIL HER eller nederst på siden.

I kan bestille skrabelodderne nu og vi starter med at udsende i slutningen af januar 2020.

NYT – NU KAN DU OGSÅ SÆLGE LODSEDLER SOM FRIVILLIG

Når du sælger som frivillig går hele overskuddet til BørneTelefoinen og du tjener ikke på salget.

Nu kan du også sælge lodder som frivillig uden provision og dermed lade hele overskuddet gå til BørneTelefonens arbejde. Så har du lyst til at få strukket dine ben og gå en rask tur for det gode formål, så modtager vi med glæde din bestilling, og du har naturligvis altid returret på usolgte lodsedler.

IDEER:

Skal din skoleklasse på en studierejse eller måske en hyttetur – så kan Jeres indtægt fra salget af BørneTelefonens skrabelodder give et godt tilskud til aktiviteten eller måske kan i tjene så meget på salget, at overskuddet kan betale hele hytteturen.

Er du med i en sportsklub eller en forening er dette landslotteri fra BørneTelefonen også meget velegnet til at indsamle penge til en lokal aktivitet eller måske deltagelse i et sportsstævne i Danmark eller udlandet.

Gymnasie klasser – se her – I kan tjene penge til Jeres studenterkørsel eller studenterhuer ved at sælge BørneTelefonens skrabelodder.

Mere end 8000 skoleklasser, sportsklubber, gymnasieklasser, institutioner og foreninger sælger lotterier igennem støtforeningen.dk

Kontakt os på 4063 5599 eller send en mail til info@stoetforeningen.dk og hør nærmere om mulighederne for at tjene penge til Jeres lokale aktiviteter.

MED RETURRET – Salgspris pr. lod er 30 kr.

Her tjener i 11 kr. pr. solgt lodseddel. Når I har afsluttet salget indbetaler i 19 kr. pr. solgt lod til den bankkonto der er oplyst på fakturaen, som er indlagt i kassen med lodsedlerne. I beholder så selv de 11 kr. som er Jeres fortjeneste pr. solgt lodseddel.

Hvis I har usolgte lodsedler, som I gerne vil returnere gør i sådan:

I pakker disse i en kasse og returnerer lodsedlerne til den adresse, som er nævnt på følgesedlen som er vedlagt lodsedlerne, når de udsendes. Samtidig udfylder i antal returlodder på medsendte følgesedler og indlægger de udfyldte følgesedler i kassen sammen med lodderne. HUSK: Tag en kopi eller et foto af den udfyldte følgeseddel til Jeres egen kontrol. Når vi modtager returlodderne, optæller vi om antallet stemmer med Jeres optælling, og udsteder herefter en kreditnota til Jer, samt et kontoudtog som fortæller, hvor meget I skal overføre til Røde Kors. Herefter overfører I dette beløb til den bankkonto som er nævnt på fakturaen. I kan også vælge at overføre, så snart I har lavet Jeres optælling af solgte lodsedler. Afslutningsvis fremsender vi et kontoudtog som viser alle posteringer.

HUSK: At overholde fristen for returnering og betaling, som står på medsendte følgesedler. Returneres lodsedlerne efter denne frist bortfalder returretten.

UDEN RETURRET – Salgspris pr. lod er 30 kr.

Her tjener i 14 kr. pr. solgt lodseddel. Når salget er afsluttet indbetaler i 16 kr. pr. solgt lodseddel til den bankkonto som står på medsendte faktura. (Husk at oplyse faktura nr. ved indbetaling) I beholder selv Jeres fortjeneste og kan disponere over dette beløb, så snart lodsedlerne er solgt. Herefter modtager i et kontoudtog med saldo 0 kr. og alt er i orden. I skal naturligvis først betale efter at lodsedlerne er solgt. På fakturaen står seneste betalingsdato. Er der bestilt UDEN returret, kan eventuelle lodsedler ikke returneres og der skal afregnes med 16. pr. stk. for alle I har fået tilsendt.

• Skriv klubbens / klassens MobilePay nummer og så kan dette bruges som alternativ til betaling med kontanter.
  • MobilePay afkrydsning

• Udskriv denne, så du kan afkrydse når du har solgt et lod, som er betalt med MobilePay.

Kære alle

Indtægterne fra lotterierne har stor betydning for omfanget af det arbejde Børns Vilkår udfører for børn og unge i Danmark. Børns Vilkår er til for at sikre, at alle børn i Danmark får en tryg barndom. Vi er en privat, humanitær og politisk uafhængig organisation, der taler og kæmper børnenes sag. BørneTelefonen er omdrejningspunktet for Børns Vilkårs arbejde. Gennem de mere end 45.000 samtaler, vi hvert år har med børn og unge, får vi et unikt indblik i, hvilke tanker, følelser og tendenser, der rør sig blandt børn og unge i Danmark. Vi arbejder for, at intet barn skal svigtes. Hverken af barnets nærmeste voksne eller af samfundet. Det har vi arbejdet for, siden vi blev etableret 1977. Vi er børnenes linje til rådgivning, trøst eller bare en voksen, der har tid til at lytte. Når venskaberne slår gnister. Når forældrenes skilsmisse gør ondt i maven. Når børnene udsættes for så grusomme svigt, at de næsten ikke kan få det sagt. Hver dag, året rundt sidder vores frivillige rådgivere på BørneTelefonen klar til at lytte og rådgive børn og unge i Danmark om deres problemer, store som små.

De bidrag Børns Vilkår modtager fra lotterier er en vigtig del af vores arbejde. Vi kan nemlig kun hjælpe børnene med jeres og andres hjælp. Jo flere der hjælper, des flere børn kan vi hjælpe til en tryg barndom og et bedre voksenliv. Sammen stopper vi svigt!

Hans Christian Niebuhr, Lotteriansvarlig hos Børns Vilkår

Spillemyndigheden har givet tilladelse til at sælge dette landslotteri i hele Danmark fra den 21. januar til den 20. juni 2020.

Gå videre til bestilling af BørneTelefonens lotteri 2020

Tjen 11 kr. pr. lod MED returret eller op til 14. kr. pr. lod UDEN returret