Vi benytter cookies Der er nu kommet en lovgivning, der stiller krav til at man synliggør brugen af cookies. Reglerne siger, at man skal synliggøre bestemte informationer på sit website, og det gør vi hermed. Hvad er en cookie? En cookie er en lille tekst fil, som bliver gemt i din browser. Cookies gør oplevelsen af websitet for dig som besøgende både hurtigere og nemmere. Primært bruges cookies til at gøre weboplevelsen effektiv og behagelig for besøgende. Desuden er det en rigtig god teknik, der bruges til at analysere de besøgendes adfærd, og forbedre besøgsoplevelsen. Et kendt værktøj som ofte benyttes, er Google Analytics, som registrerer ting som f.eks. din browser type, geografiske oplysninger, hvad du ser på websitet, mm. Hvad bruger vi cookies til, og hvem har adgang til disse informationer Hos Støt Foreningen benytter vi cookies til at lave statistik og analyse via programmet Google Analytics. Disse data benytter vi til at forbedre oplevelsen af at besøge vores website. Vi fører eksempelvis statistik over:

• Besøgeren geografi
  • Hvordan den besøgende er kommet til vores website
  • Hvad brugeren benytter på vores website
  • Hvor lang tid siden benyttes, og hvilke sider besøgende falder fra på
  • Browsertype
  • Hvilken enhed (mobil, pc, tablet, mac, mm.)

Vores kontaktinformation

StøtForeningen.dk
Hunnerupvej 3, Vorgod-Barde
DK – 6920 Videbæk
Email: nj@stoetforeningen.dk Telefon: 40 63 55 99 CVR. Nr. 34204314

Hvilke personoplysninger bliver indsamlet på siden

Vi indsamler personoplysninger når du kontakter os, altså f.eks. udfylder vores formular. Disse personoplysninger vil dog aldrig blive videregivet til tredjepart. Der bliver ikke opsamlet nogle personoplysninger, medmindre du selv har givet os informationerne, f.eks. i forbindelse med en henvendelse via vores kontaktformular. Personoplysningerne benyttes udelukkende til at give dig relevante svar på dine henvendelser.

Beskyttelse og rettigheder af de registrerede data

Vi følger persondataloven, og opbevarer dine personlige oplysninger fortroligt og sikkert. Data bliver gemt på computere, som har en begrænset adgang, og er under kontrolleret faciliteter. Sikkerheden gennemgås løbende, og vi sikrer at dine oplysninger bliver håndteret forsvarligt. Vi kan dog aldrig 100 procent garanterer sikkerheden, da der altid vil være en risiko for at andre påtvinger sig uberettet adgang til informationerne. Derfor skal du altid være opmærksom på, at når du afgiver dine personlige informationer, så sker det på eget ansvar.