Vinder af EKSTRA CHANCEN for Børns Vilkårs Julekalender er fundet

Oprettet d. 11. februar 2016

Idag overrakte Støtforeningen.dk på vegne af Børns Vilkår et rejsegavekort på 25.000 kr. til Bravo Tours til Majken S. Risvig

Vi ønsker Maiken, Esben og Alfred Risvig tillykke med gevinsten og takker for støtten til Børns Vilkår og BørneTelefonens arbejde.

Det glæder Børns Vilkår at salget af julekalendere igen i 2015 blev en stor succes. Lokale klubber og foreninger, samt skoleklasser tjente gode penge på at sælge årets julekalender – helt op til 20 kr. pr. solgt julekalender.

Børns Vilkår og BørneTelefonen vil benytte lejligheden til at takke alle som støttede os i forbindelse med årets julekalender – dette gælder såvel alle sælgerne, som de omkring 150.000 støtter, som har købt årets julekalender. TAK !