Tjen penge | Støtforeningen

Sælg skrabelodder eller julekalendere og tjen mange penge til din forening, spejdergruppe eller klassekassen og støt samtidigt et godt formål.

Hvor meget kan I tjene ?

Lige nu tjener i op til 10 kr. pr. solgt skrabelod fra Røde Kors, Børns Vilkår/BørneTelefonen, Danske Hospitalsklovne og Dansk Boldspil-Union.

Hver år op til jul kan I også sælge Danmarks mest solgte julekalender fra Børns Vilkår og tjene hele 20 kr. pr. solgt kalender. Årets julekalender kan bestilles her på siden fra den 1. August 2017.

Danske Hospitalsklovne lancerer hvert år op til jul Til og Fra kort med skrab og masser af gevinster – 4 smukke kort indpakket i en foliepose – Tjen helt op til 20 kr. pr. solgt pakke a 40 kr.

Til og Fra kortene kan bestilles fra Oktober 2017 og leveres så i slutningen af Oktober med salgsstart den 1. November 2017.

Når du, din forening, spejdergruppe eller skoleklasse har brug for at tjene penge til et fælles projekt – f.eks. en tur, hvor man gerne vil have reduceret egenbetalingen – og godt vil yde en indsats for at få penge i kassen, er Støt Foreningen konceptet det helt rigtige for jer.

Vi hjælper nogle af landets største organisationer med at finde sælgere til deres landslotterier – sælgere som så typisk bliver aflønnet med 8-10 kr. pr. lodseddel man sælger og hele 20 kr. pr. solgt julekalender eller til og fra kort.

Gældende for salg af alle lotterier er: Ingen investering – Der skal altid først afregnes efter at lodsedlerne er solgt, eller ved lotteriets afslutning.

Vælger I at bestille med returret er det helt risikofrit for foreningen eller klassen. Får i ikke solgt jeres lodder, kan i blot returnere usolgte lodder til Støt Foreningen.

Har I lyst til at yde en indsats som lotterisælger, kan i blot bestille et lotteri. Lotterierne kan findes på forsiden. Her kan du vælge hvilken organisation du ønsker at sælge for, og bestille lotteriet derfra.

I skal ikke tænke på hverken bortlodnings tilladelse fra Spillemyndigheden, gevinster, risiko eller noget som helst. I skal blot koncentrere jer om at organisere salgsarbejdet og sælge så mange lodder som muligt. Til glæde for både jer og den organisation I sælger for.

Ja, mere enkelt kan det næsten ikke blive !

Skrabelodssalg er en klassiker til foreningslivet i Danmark.

Hvorfor have besvær med at lave Jeres eget lotteri, julekalender, juleskrab eller skrabelod, hvor I selv skal betale for tryk af lodsedlen, selv indkøbe gevinster og selv finde sponsorer og ikke mindst selv skal ansøge Spillemyndigheden om tilladelse og efterfølgende afregne gevinstafgiften til SKAT, når I her kan tjene lette penge ved blot at koncentrere Jer om salget ?

Derudover er vi hos Støt Foreningen altid klar med et godt råd eller en vurdering af hvor mange lodsedler I kan sælge.

Du og din forening – eller skoleklasse er mere end velkommen til at kontakte os via mail, telefon eller på vores livechat. Vi har desuden altid overblik over, hvilke områder af landet der bliver solgt landslotterier i, så ønsker i råd om hvor i jeres lokalområde der er bedst grundlag for salget, er i altid velkommen til at kontakte os.

Jeres økonomiske gevinst ved at være en del af Støt Foreningen afhænger ene og alene af, hvor mange lodsedler I er i stand til at sælge.

Vi samarbejder bla. med Røde Kors, Børns Vilkår/BørneTelefonen, Dansk Handicap Idræts-Forbund, Danske Hospitalsklovne, Danske Seniorer, Dansk Boldspil Union m.fl.

Sælg skrabelodder, Til og Fra kort eller julekalender og tjen mange penge til Jeres lokale formål.

Ideer

Tjen penge til foreningen, klubben, klassekassen, studieturen, hytteturen, lejrskolen, fodboldturneringen, spejdergruppen, svømmeklubben, rideklubben, til dit hold, til håndboldklubben, tennisklubben, friskolen, efterskolen, badmintonklubben, gymnasieklassen, skolen eller et andet godt formål.

Gymnasieklasser

Tjen penge på salg af skrabelodder og lotterier eller skrab i gymnasieklasser som skal indsamle penge til studierejsen, studenterhuen, studenterkørsel eller andre spændende aktiviteter. Er i 20 elever i en klasse og sælger i hver 50 lodsedler – tjener i let 10.000 kr. ved salg af skrabelodder.

Folkeskoleklasser

Mange skoleklasser sælger skrabelodder og julekalendere og tjener dermed penge til deres hytteture, udflugter eller måske til en ny legeplads. Det er helt risikofrit at sælge lodsedlerne, da der er mulighed for at returnere usolgte lodsedler og julekalendere. Afregning er naturligvis først efter at salget er overstået, så der er heller ingen investering.

Foreninger og sportsklubber

Mere end 1200 foreninger i Danmark har siden 2012 solgt skrabelodder og julekalender for vore samarbejdsorganisationer.  Der kan tjenes mange penge på salg af skrabelodder og julekalendere og sælgerne får straks rådighed over deres fortjeneste på lotteriet. Ved levering medsendes udførlig brugsvejledning, samt en spændende salgsguide som fortæller om hvordan salget af skrab og vind kan boostes.

Børnehaver og institutioner

Mange børnehaver og institutioner har igennem årene tjent penge ved salg af skrabelodder som er brugt til nye legeredskaber, udflugter eller andre spændende børneaktiviteter.

Seniorer

Ældre på efterløn eller pension er en populær salgsgruppe, da de har tid og lyst til at sælge lotterier og samtidig indsamle penge til busturen, udflugten eller måske til den lokale teatergruppe eller sportsforening. Mange gange mødes gruppen en gang om måneden og går ud og sælger lodsedler og afsluttet så med en social aktivitet – det kan være at spise sammen eller holde en lille sammenkomst efter at dagens salg er afsluttet.

Rejsegavekort på 25.000 til Grete fra GudmeOverækning af gavekort1
Claus Juhl Jørgensen fra Støtforeningen.dk overrækker på vegne af Børns Vilkår og BørneTelefonen et gavekort på 25.000 kr. fra C&C Travel til Grete Jakobsen på Fyn – Gevinsten blev vundet på Børns Vilkårs julekalender 2014. Vi ønsker Grete tillykke.

BIL VUNDET PÅ DANSKE HOSPITALSKLOVNES STØTTELOD 2015

DHK

Vi vil ønske Vivian Hansen tillykke med hendes nye Opel KARL til en værdi af 90.000 kr. – Bilen blev vundet på Danske Hospitalsklovnes støttelod, som blev solgt i efteråret 2015.

StøtForeningen.dk, Hunnerupvej 3, Vorgod-Barde, DK – 6920 Videbæk. – Logistik/Bogholderi/Salg tlf. (+45) 2715 5599 Salg: tlf. (+45) 4063 5599 www.stoetforeningen.dk  info@stoetforeningen.dk