Tips – Hvordan sælger i flere skrabelodder ?

Oprettet d. 31. marts 2016

Salget af skrabelodder kan mange gange øges ved hjælp af nogle få og effektive tiltag. En god ide er at give klassens eller forenings medlemmer et antal lodsedler med hjem sammen med en skrivelse, hvor I opfordrer forældrene til at sælge lodsedlerne på deres arbejdsplads. Dette giver en stor spredning og et øget salgsområde.

En anden mulighed er at gå til de lokale butikker og spørge om de vil hjælpe Jer med at sælge skrabelodderne og fortæl dem at I tjener mange penge på salget af skrabelodderne – og gerne formålet med salget – så vil de fleste hjælpe Jer – da mange af butiksejerne måske også er medlem af klubben eller kender en i klassen.

Jeres egne elever eller foreningsmedlemmer sælger naturligvis også lodsedlerne til familie og venner, samt ved dørsalg i byen – Denne aktivitet kan også boostes hvis I udsætter en lille præmie – f.eks. en biograftur for 2 personer – til den eller de som sælger flest lodsedler. Dette giver en naturlig konkurrence og spænding, og et øget salg af skrabelotteriet.

Se mere på https://stoetforeningen.dk/salgsguide/