Støtforeningen.dk flytter i nye lokaler 1. April 2017

Oprettet d. 31. januar 2017

barde-samlefoto

Siden starten i 2012 har støtforeningen.dk udviklet sig til at være Danmarks førende salgskanal for landslotterier og vi har idag kunder som Røde Kors, Børns Vilkår, Danske Hospitalsklovne, Dansk Boldspil Union, Dansk Handicap Idrætsforbund (Parasport Danmark), Danske Seniorer, Red Barnet, Hjerteforeningen, Det Danske Spejderkorps, De Grønne Pigespejdere, Alzheimerforeningen, Nyreforeningen m.fl.

Mere end 4000 foreninger og skoleklasser sælger landslotterier igennem os og tjener rigtig mange penge på dette salg.

Siden starten i 2012 har vort hovedkontor været i Herning, lageret i Lind og med et salgskontor i København. Dette ændrer vi pr. 1. April 2017, hvor vi samler alle vore aktiviteter på Hunnerupvej 3, Vorgod-Barde – 6920 Videbæk. (15 km. fra Herning). Vi glæder os meget til dette, således at kontor og lager er på samme adresse, hvilket gør dagligdagen smidigere for os og vil betyde, at vi kan tilbyde en endnu bedre kundebetjening til alle vor foreninger og skoleklasser, som benytter os til at skaffe penge til de lokale formål.

Fremover råder vi over 400 m2 kontor og hele 600 m2 lagerlokaler, hvilket betyder at vi kan optimere vor logistik for udsendelse af skrabelodder, Til og Fra kort og julekalendere – samt øvrige fundraising produkter.

Vi glæder os til at flytte til de nye smukke lokaler og vi glæder os til at betjene alle vore nuværende og nye kunder herfra.

Vort nye koncept støtos.dk, som lanceres den 1. April 2017, vil også få adresse her.

Foto: Vort nye domicil fra 1. April 2017 på Hunnerupvej 3 i Vorgod-Barde 15 km. fra Herning.