Om StøtForeningen.dk

Sælg skrabelodder, julelotterier, eller lodpakker og tjen mange penge. StøtForeningen.dk fungerer som landsdækkende koordinator for nogle af Danmarks største landslotterier og i 2022 har mere end 8.500 foreninger og skoleklasser tjent mange penge på salg af landslotterier igennem støtforeningen.dk - Højeste salgsprovision i Danmark.

I kan også være med til at gøre livet i Jeres klub, institution, børnehave, forening eller klasse lidt sjovere, samtidig med at I støtter et godt formål

FIND PENGE TIL KLUB ELLER KLASSEKASSEN.

SÆLG SKRABELODDER – JULEKALENDERE – TIL OG FRA KORT MED SKRAB.

Vi tilbyder den bedste salgsprovision i Danmark.

Lotterisalg er en klassiker i det Danske forenings og skoleliv og kan sælges af alle som tjener penge til et almennyttigt formål

Vi etablerer og administrerer samarbejdet imellem organisationen der er arrangør af landslotteriet – og foreningen eller skoleklassen der sælger lotterierne.

Vi håndterer i øjeblikket salget af landslotterier for Danske Hospitalsklovne, Børns Vilkår/BørneTelefonen, Kræftens Bekæmpelse og DBU.

Idag har vi årligt omkring 8500 foreninger, spejdergrupper, velgørende foreninger og skoleklasser i hele Danmark, som hjælper med at sælge landslotterier for vores samarbejdspartnere og dette tal er støt stigende. Private kan også sælge nogle af landslotterierne

Når I bestiller et lotteri er der altid mulighed for at bestille med returret – således at det er helt risikofrit at bestille et antal lodsedler. Betaling er først efter salget, så der er heller ingen investering for Jeres forening eller skoleklasse.

Ved bestilling medfølger udførlig brugsvejledning, salgsguide, plakater, mobile pay kort mm. – let og enkelt – klar til at sælge i Jeres lokalområde af jeres elever eller medlemmer.

I kan også lave et samarbejde med de lokale butikker og få deres hjælp til salget af lotterier i Jeres område – læs mere her.

Har du spørgsmål – kan du læse svaret på mange af disse her SPØRGSMÅL

Ønsker i nærmere oplysninger om mulighederne for at tjene mange penge til Jeres lokale formål, må i meget gerne kontakte os pr. tlf. eller mail for yderligere oplysninger.

Del gerne på Aula eller skolens forældreIntra, elevIntra, lærerIntra eller vis det til foreningens trænere og bestyrelse. I kan også printe flyers som I kan medtage til møder.

Afregning for salg af solgte lodsedler foregår ALTID direkte til den organisation som er arrangør af landslotteriet. Aftalen for salg indgåes imellem den organisation som arrangerer landslotteriet og sælger. Støtforeningen.dk håndterer hele logistikken for arrangøren, som har tilladelsen fra Spillemyndigheden.

Facts:

Støtforeningen.dk blev etableret den 1. januar 2012 og har hovedkontor og lager i Glostrup. Vi udvikler landslotterier og formidler salget for mange Danske organisationer som indsamler penge til velgørende og almennyttige formål.

Støtforeningen.dk er Danmarks førende salgsportal for lotterier solgt af skoleklasser og foreninger.

Støtforeningen.dk samarbejder bla. med Det Danske Spejderkorps, Dansk Boldspil Union, Nyreforeningen, Red Barnet, Danske Hospitalsklovne, Børns Vilkår, Diabetesforeningen, FDF, Kristelig Handicap Forening, KFUM Spejderne, Parasport Danmark og De Grønne Pigespejdere omkring håndtering og produktion af skrabelodder.

NYHED: Er I en større forening eller skole, som ønsker at sælge flere af vores lotterier, kommer vi gerne og fortæller om mulighederne. Mange foreninger tjener mere end 100.000 kr. om året på salg af vores lotterier. Et sådant besøg er naturligvis helt gratis. – Kontakt Claus Jørgensen– Tlf. 2726 5599 eller cj@stoetforeningen.dk

HUSK: Vores hjemmeside er på www.stoetforeningen.dk og IKKE støtteforeningen.dk

Det siger vores kunder:

Fjordager IF – Heine Jørgensen, holdleder:

“For os er det en nem måde at samle ind til et sommerstævne tur for holdet. Vi havde ikke erfaring med skrabelodder, men det var ret nemt. Jeg bestilte en stak fra DHIF til vores U9 og U10 drenge, og så gik de ellers ud og solgte dem parvis eller sammen med deres forældre. Det er vigtigt med forældreopbakning, så de blev inddraget på et forældremøde. Det var også 100 % frivilligt om man ville. Men næsten alle fik 20 lodder hver at sælge, og pengene gik så ned i en fælleskasse, så vi kunne tage til sommerstævne sammen i Kerteminde. Vi regner med at skulle sælge lodder igen her til foråret, og denne gang er planen at tage til stævne i Sønderjylland. Det er et godt formål og nem måde at samle penge ind, som bruges til noget socialt og fodboldmæssigt.”

Boldklubben ”Vestkysten” Oksbøl – Egon Jørgensen, fodboldafdelingens sponsorudvalg:

“Det kan klart anbefales; for man støtter en god sag og tjener nogle penge. Det er en nem måde at tjene penge på og folk er villige til at købe, når man kommer med en god sag og samtidig støtter den lokale idrætsforening. I vores klub gik alle, der havde lyst i klubben, ud og solgte lodder. På den måde lå det ikke hos få personer. Pengene gik til klubbens budget for at styrke økonomien. Og så fandt vi i øvrigt ud af, at mobilepay er en smart opfindelse, hvis ‘kunderne’ ikke har kontanter!

Skal du være den næste tilfredse kunde?

Kom igang helt uforpligtende