Sælg skrabelodder for Kræftens Bekæmpelse eller Børns Vilkår og tjen mange penge til klassen, foreningen eller sportsklubben – Der er altid mulighed for at bestille med fuld returret og lodsedlerne skal først betales efter at salget er afsluttet. Der er derved ingen investering for foreningen eller skoleklassen, som sælger lotterierne. TJEN op til 20 kr. kr. pr. solgt skrabelod. Fortjenesten ved salg af julekalendere fra Børns Vilkår og Til og Fra – Julekort med skrab fra Danske Hospitalsklovne er op til 33 kr. pr. stk. Her kan bestilles med eller uden returret.
– Danmarks bedste salgsprovision. Ca. 8500 foreninger og skoleklasser sælger årligt landslotterier igennem støtforeningen.dk

Vælg landsorganisation

Vælg det gode formål du ønsker at støtte. Du kan også vælge at støtte 2 gode formål og dermed tjene penge på salg af 2 forskellige landslotterier.

Bestil lodderne

Klik på den organisation du ønsker at støtte, og vælg om du vil sælge med eller uden returret. Betaling er naturligvis først efter at du har solgt lodderne.

Ud og sælg

Du modtager lodderne med GLS. Du får sammen med lodderne en brugsvejledning, salgsguide, Mobile Pay kort og plakater.

Fortjeneste 16 – 20 kr. pr. solgt lod Lodpris: 50 kr.

BørneTelefonens lotteri 2024

Tjen op til 20 kr. pr. solgt skrabelod. Nu kan I bestille de supersmarte skrabelodder fra BørneTelefonen - Hver blok med 20 skrabelodder er monteret på et bagstykke af pap - en ny smart måde at præsentere lotteriet på - Må sælges fra den 1. januar til den 1. juli 2024 - Støt samtidigt BørneTelefonens arbejde for børn og unge i Danmark.

Læs mere og bestil
Fortjeneste 16 – 20 kr. pr. solgt lod Lodpris: 50 kr.

Bamselotteriet 2024

Tjen op til 20 kr. pr. solgt skrabelod. Støt "Kræft er ikke for børn" og tjen penge samtidig med, at I hjælper de 380 børn og unge, der hvert år får kræft – og de 50.000 børn, der lever i en familie, hvor deres far eller mor har kræft. Lotteriet sælges frem til 26. september 2024. I kan bestille MED eller UDEN returret eller i kombination.

Læs mere og bestil
Fortjeneste 20 – 40 kr. pr. solgt lod Lodpris: 100 kr.

Sælg Støttelotteriet og tjen gode penge

Støttelotteriet med en million i førstepræmie udkommer ti gange om året og I kan være med til at sælge det. I tjener fra 20 til 40 kr. pr. lodpakke i sælger. I skal bare koncentrere jer om at sælge lodpakker. Der er ikke noget papirarbejde eller andet besvær. Alle betalinger foregår via MobilePay, så der er heller ikke kontanter, I skal håndtere. Og hvis I har lodpakker i overskud, skal de bare i papircontaineren. Lodnumrene i lodpakkerne aktiveres først, når de er solgt. Ingen investering eller risiko.